Zo zal me hier ook maar weer ns melden. Ik kan jullie nooit bijhouden met al jullie geklets Annique ik wil n keertje bij jullie komen kijken! Naar alle paardjes, maar met name natuurlijk naar Tolkien !
leuk bailey! lijkt me onwijs leuk om dat als beroep/ hobby erbij te doen!
Willen jullie onwijs lieve pall zien?
Nee?
Sorry , ga het toch doen
hier zie je goed hoe groot hij is
mooi lijntje
weet niet wat hij nou wou zeggen
A_Pallieter
Geplaatst: 19-12-09 23:22
Aniekepiek schreef:
Zo zal me hier ook maar weer ns melden. Ik kan jullie nooit bijhouden met al jullie geklets Annique ik wil n keertje bij jullie komen kijken! Naar alle paardjes, maar met name natuurlijk naar Tolkien !
:D leuk leuk! Heb volgende week flink vakantie, als de wegen n beetje gangbaar zijn en mijn auto doet t weer (zwakke acuu krijg er helemaal de schijt van, start gewoon niet dat ding..) dan kom ik gereden! weet niet of ik jan mee neem! want die houdt niet zo van lang rijden:P!
ja ik doe nu alleen nog paarden, honden kan ook mensen wil ik ook ooit nog is gaan doen
opleiding heb ik gevolgt bij massage hippique in limburg
mnkortleve
Geplaatst: 19-12-09 23:29
Jammer zeg ik heb zo'n last van mijn spieren.
A_Pallieter
Geplaatst: 19-12-09 23:30
Aniekepiek schreef:
inderdaad ja haha! achja moet kunnen! Heb je t adres? gaak vast kijken hoever t rijden is!
stuur je even pb
mnkortleve
Geplaatst: 19-12-09 23:31
Even een ander vraagje. Hoe kan het dat ik op deze computer niet bij mijn mail kan en op een andere wel?? Ik heb net even op de andere computer gekeken en daar geeft hij ze wel gewoon weer. Het gaat om hotmail.
valt mee snowdon, heb nu van die enorme pakken hooi voor tussen de 50 en 60 euro. (vind dat wel veel geld, maar we doen er 3 weken mee)
en ga maandag kleine pakjes hooi voor 3 euro kopen. (in schaijk) maar vind de prijzen wel vrij hoog voor als je ziet hoevaak ze het dit jaar van het land gehaald hebben.
veel plezier puck!
leuk bailey! daar wil mn zusje ook graag aan mee doen, maar mag niet met een pony ouder als 18.
zo, fotos zijn upgeload, nu een topicje voorproefje?
Wat hebben jullie allemaal een plannen zeg! Ik heb geen vakantie van school of werk, werk dus gewoon om de feestdagen heen en werk ook verder aan mijn scriptie. Vakantie? Wat is dat?