Ik wil paardrijden! stomme vorst, ik wil op Guus hobbelen (als ik dat durf
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
ligt het aan mij of worden witte paarden met vorst witter
Of komt natuurlijk omdat hij niet meer in de modder kan rollen, maar hij was heeuul vies en heb hem nog nooit gepoetst (oei, nee doe ik niet vanwege de vacht) 

Je kan ook zo je handen door zijn manen halen, zonder dikke klitten tegen te komen. Mijn KWPN heeft ook lange manen maar die heeft wel sneller klitten erin. 

Maar goed, beetje antiklit erbij en een osterborstel, emmertje biksjes en een berg hooi en ik kan lekker uitkammen.

achter stond meende ik dat het sarcastisch was
ach het meerendeel is ook vacht, Binqy is wel een beetje dun, terwijl ze wel onbeperkt hooi hebben en 2x daags voer, maarja, hij is ook in de groei dus denk dat dat er wat mee te maken heeft.
tot half september had ik nog 1 paard

Dus ik als heuse koeienfluisteraar het weiland in "sjoe!"
de koe was not impressed
de koe was not impressed

schotsies zijn lief 
Maar dat kan toch helemaal niet? De tong draagt toch je lichaamswarmte, dan smelt het ijs toch
hier likken ze ok wel ijs, Girocco is de enige snuggere die het ijs kapot maakt en dan is ineens iedereen happy 
want dat bevriest minder snel zei ze, die heeft vast geen natuurkunde gehad (nu was ik daar ook geen ster in
) Maar warm water koelt sneller af dus bevriest ook sneller dan koud water, was laatst toevallig ook nog op brainiac. Ik ga zo ook maar eens ijsvissen denk ik....
alleen tja
dat houdt ook een keer op, zeker als het zo hard vriest. Bovendien vriest het ijs dan meer en meer aan, waardoor het a) niet meer kapot te krijgen is en b) de waterbakken dan *knap* zeggen. 
die plofte de sneeuw in, ging als een gek op haar rug rollen en schoof toen op haar rug door de tuin heen
Knettergestoord hier, allemaal