Leuke foto's Sita! Hier denkt poezevrouw dat ze alleen maar achteruit kan lopen.... Heb haar net opgehaald bij de dierenarts met een kap op haar kleine koppie, vandaag voor de 6e keer naar de dierenarts en het verband mag er nu af blijven maar Kitty vindt het nog steeds nodig om er hard aan te likken en te bijten. Nu dus een week en zo nodig nog langer een kap op dr koppie......
Ja he, voor dat ze 3 weken onder zadel is vind ik het al erg goed gaan.. Af en toe wiebelt ze nog even en is ze nog wat onstabiel, maar de rem en gas zitten dr goed op. En de rest is een kwestie van aan werken.. Sturen enzo..
Ik heb alleen giga hoofdpijn veel ste weinig gedronken en veel ste veel gedaan.
Maar moet vanavond wel naar stal komt een verzorger voor pallieter kijken is al 1 keer eerder geweest, nu voor de 2e keer dus beetje banketstaaf als ik niet kom opdagen hihi
Wauw Sita, wat is ze al.. stoer! En wat zijn jullie een leuk stel samen zeg!
Hier ook hoofdpijn, ook te weinig gedronken. Smokkel dus een fles water mee naar de bios
Sterkte met je mond Jessica
Flynn stond vandaag al weer vrolijk verkeerd hoorde ik. Gelukkig sjouwt hij niet weg, hij blijft gewoon rustig aan de andere kant van het draad grazen, en als hij weer terug wil begint hij heel zielig te hinniken Stumper
Even een vraagje, schuren de paarden bij jullie ook? Banbay en Kascha schuren de hele zomer al, niet heel erg, maar toch steeds wat. Soms ben ik bang voor zomerexceem, maar dan zouden ze het beiden hebben/krijgen. Of ligt het gewoon aan vliegen, warmte, en ik weet niet wat? Baal ervan!
Nigel schuurt alleen aan zijn staart.. Zolang het alleen zijn staart blijft vind ik het niet zo erg. Het lijkt alleen niet in de wortel te zitten, maar iets lager, halverwege het bovenbeen.
Berdien, Joyce en Sita beterschap!!! Het was opeens wel weer heel warm vandaag!
Goh zeg, kwam net iemand hier vragen of ze hier een bels kon stallen. Ik zei dus dat dat niet kon, zegt ze: Verkoop je toch een van je eigen paarden, kan de mijne er wel staan.... PFfffffffffffffft! De brutaliteit!
Jemig Marleen, wat een brutaliteit.. Niet normaal!
Peet, ik wilde dat ik een stap terug kon doen. Maar ik heb, weet ik nog maar pas, COPD.. En ja, dan kan je geen stapje terug doen..
Shania is ook weer aan het schuren.. Als ze thuis is ga ik haar helemaal wassen met Tea Trea en daarna weer met de 'klitwortel' van de kruidvat aan de gang..