Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maya schreef:Vanmiddag met Dewi gereden, ging best fijn. Daarna Dewi gewassen. Arme beest zit ónder de mok..Ga haar benen van de week weer scheren, en voor haar rug (ja serieus, het zit tot op dr rug en buik) weet ik nog niet wat ik ga doen...

De ophanging is wel wat laag ja. Grotere maat pipowagen is helaas niet op voorraad
Zou eerst tot drie uur, toen tot één, toen moest een collegaatje onverwachts weg ivm zieke oma en toen moest ik toch tot drie
Wel nog heel gezellig gekletst met mijn heule leuk collega
Die meteen vroeg of ik vanavond ook nog naar de stad ging. Tja, als hij het zo graag wil.. dan wil ik wel over mijn hart strijken
Na de zomer misschien nog een sulky, maar nu eerst weer wat voor Snowdon.
Ze vind het echt alles leuk! En... geen oog meer voor de heren.
Als ze er één keer per maand voor moet lopen is het al veel
Tenminste.. geloof ik. Maar ja, de andere, veel kleinere wagen is een beetje stuk, die wil niet meer draaien.
mijn hele hele leuke collega kwam weer een babbeltje maken toen ik net weer in de winkel was om boodschappen te doen. Nou moet ik eigenlijk vanavond wel de stad in
Nou maar hopen dat de vriendin die vanavond langs komt dat ook wil
*
Wij hebben er ook eentje, maar die is te klein voor de ezel, de hengst die er voor liep is verkocht en de andere shetlander.. laat ik het zo zeggen, die wíl je niet eens voor de wagen zetten
Maar de sulky wordt straks gefixed, zodat de ezel er ook voor kan.
Ik vind het ook een beetje een vreemde aanzet. Te zien aan formaat en zwaarte wagen moet er wel een stevig dier voor, maar die aanzet is meer iets voor een shetlander qua hoogte, terwijl de lengte meer iets voor een Welshje is ofzo 
Foto's zijn met mobiel gemaakt, voor het eerst, dus dit waren de enige die een beetje gelukt zijn... 

)

Tof ding!