Ik vind 90% van de boomloze zadels ontiechelijk lelijk , maar de Nevada lijkt mij erg gaaf. Ik was in elk geval om voor boomloos na de Randoll's een poos geleend te hebben op Snowdon, alleen ben dan toch meer van een westernuitvoering. Qua zit en vormgeving. Compleet ander paard, vooruitgang.
foei romm, weet je dat niet uit je hoofd?!
rommulus
Aman is sinds 4 juni 1999 op mijn erf, en Dewi sinds 12 februari 2005
Ik ga nóóit vergeten hoe het was toen Aman op het erf kwam... MIJN !!! pony... En ze vloog gelijk op een stuk gras af wat vol met klavers stond. En die man zei. Klavers, daar is ze gek op En ik met knikkende knietjes... mijn pony... Heb haar halster van toen ook nog altijd.. Hoewel het kapot is, ik kan er geen afscheid van nemen.
Ik heb bewust niks meer van spullen van toen Amy naar mij kwam.. Overal te veel herrineringen aan.. Amy an sich brengt elke dag al een boel herrineringen aan haar ex baas met zich mee..
timokyana
Ik heb geen flauw idee. Ik heb ook niet iets waarvan ik zeg van, dat moet veranderen bij haar. Ja, haar nek mag iets langer. Maar voor de rest, geen idee nog.
gewoon alleen stappen meer kan ook niet he les gaat waarschijnlijk ook niet door (tenzij ze gek genoeg zijn naar de aok te rijden maar dat denk ik niet)