Oftewel Thunder van de Irish Tinker Stable

Schat van een hengst, heeft schitterende nakomelingen en ja, ik ben gewoon helemaal weg van hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en zijn nakomelingen vaak nog leuker
en ook nog heerlijk wezen shoppen
alleen hoop ik natuurlijk voor iedereen dat men het niet teveel hoeft te gebruiken
weet niet of ik verder nog wat gemist heb
--> had haar ff een een groen weitje gezet zodat ze kon drogen en normaal als ze op een vol weitje staat gaat zo dus nooit liggen maar je raadt het denk ik al VANDAAG DUS WEL
kon ik 1 kant weer opnieuw afspoelen en toen moest ze maar aan een touwtje drogen
SPANNEND ...
, vaderlief had een vliegtuig en een enorm gave BMW M5, geloof ik, waarbij je niet zelf je gordel hoeft te pakken, nee, deze werd je aangereikt door een een of ander apparaat
. Erg facinerend
Het was een heel gastvrij gezin, waarbij ik helemaal volgepropt werd
Ik kreeg een eigen kamertje wat ik erg fijn vond, met daarnaast een badkamer + douche met massagestralen.
Na een tijdje nog lekker gekletst te hebben gingen we terug naar de bewoonde wereld en gingen we met de hele groep uit eten in een Italiaans restaurant.
.
.
Helemaal kapot kwamen we dan toch bovenaan, wat toch wel de moeite waard was. Wat een geweldig uitzicht was dat! de waterdruppeltjes maakte het mogelijk dat je een soort van regenboog zat bij de waterval. Erg mooi!
Maarja, kan gebeuren 

Zo Marije klinkt goed allemaal 
Tamlin eerst maar eens zien of ik fatsoenlijk aankom en fatsoenlijk de ring door kom verder heb ik nog niet (te) veel verwachtingen

ziggy_janet schreef:marije klinkt goed
Berdien ik vind het ook een geweldige hengst, en heb ook een paar nakomelingen van hem gezien die er erg goed uitzagen.
grid spannend zeg, hopen dat het allemaal lukt

stalnijmegen schreef:zo die silas, zijn drukke tijd is aangebroken hihi
ps hoeveel moet hij er dot jaar dekken, die zich tot nu toe al hebben gemeld??