[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:00

Sansa heeft geen meisjeskarakter :+ Die had volgens mij balletjes moeten hebben haha
Ah vandaar! Ik heb ook een lijstje met namen, ik wilde al eeuwen Sansa gebruiken, hoopte echt op een merrietje dit jaar. Ook geluk gehad!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:02

Wel zo'n karakters vind ik echt leuk :j je snapt wel wat ik bedoel dan :+
soms heb je ook inderdaad van die merries die zich zo gedragen! Delphine is ook wel zo eentje :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:21

Sansa & muppet <3 lekker foto's blijven spammen <3 schatjes.

En knap van Storm, het water in. Vond ie het eenmaal er in wel prima?

Mira, zonder zadel naar buiten.. heb ik veel respect voor

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:22

Jaaa die karakters :p die wat niet meteen jaknikken zeg maar. Het moeten geen boefjes blijven natuurlijk.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 22:45

Dott schreef:
Hahaha vind het echt een briljant filmpje :) dat muziekje ook.

Ik ben soms echt een impulsief gevalletje :')
Mijn trailer is technisch helemaal prima, maar de verf bladderd af aan de buitenkant.
Om hem weer in orde te krijgen aan de buitenkant gaat best wat werk en tijd in zitten. En ik heb echt 2 linker handen, dus als ik t echt mooi wil hebben moet ik t uitbesteden.
Ik een beetje rondgekeken op mp, mooie trailer gezien, inruil mogelijk, maar die vent wilde geen fatsoenlijke prijs geven voor mijne (lees: 250 euro -_- )
Dus besloten mijne te koop te zetten.
Komen donderdag kijkers voor, die trailer van die man is inmiddels verkocht :') en volgend weekend ga ik met Zac naar de veluwe.

Gaat allemaal wel goed komen.
Maar soms HAAT ik mezelf echt |o 8)7

Snel voor slapen gaan... Wat moet er gebeuren? Alleen likje verf?
Ik heb de onze helemaal opgeknapt met verf! Zo klaar joh!
Als hij niet direct klaar hoeft kom je hem hier maar brengen.. App maar :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 22:48

Knappe storm int water <3
Mira lekker hoor even zonder zadel fijn gevoel is dat he?!

Oef lor lastige situatie... Verkopen krijg je vast spijt van! Tijdelijk elders stallen dan eventueel wat verder van huis? Dat die bijv. Even foor ander wordt gereden? Zo weet jij gelijk hoe het is zonder en kun je wellicht beter knoop door hakken verkopen of houden

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:57

Niene87 schreef:
Dott schreef:
Hahaha vind het echt een briljant filmpje :) dat muziekje ook.

Ik ben soms echt een impulsief gevalletje :')
Mijn trailer is technisch helemaal prima, maar de verf bladderd af aan de buitenkant.
Om hem weer in orde te krijgen aan de buitenkant gaat best wat werk en tijd in zitten. En ik heb echt 2 linker handen, dus als ik t echt mooi wil hebben moet ik t uitbesteden.
Ik een beetje rondgekeken op mp, mooie trailer gezien, inruil mogelijk, maar die vent wilde geen fatsoenlijke prijs geven voor mijne (lees: 250 euro -_- )
Dus besloten mijne te koop te zetten.
Komen donderdag kijkers voor, die trailer van die man is inmiddels verkocht :') en volgend weekend ga ik met Zac naar de veluwe.

Gaat allemaal wel goed komen.
Maar soms HAAT ik mezelf echt |o 8)7

Snel voor slapen gaan... Wat moet er gebeuren? Alleen likje verf?
Ik heb de onze helemaal opgeknapt met verf! Zo klaar joh!
Als hij niet direct klaar hoeft kom je hem hier maar brengen.. App maar :)

Lief van je ^^ :)
Ach, komen donderdag toch al mensen kijken en een upgrade is niet weg :)
Heb in geval van nood een trailer die ik kan lenen voor de veluwe, dus is allemaal al in orde.
Maar wel superlief aanbod

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:08

@Dott wacht op een barebackpad dus dikke sjabrak met dekensingel wat gemaakt. Zit best wel lekker, en het is een schijterd soms en ze kan zich heel erg opblazen. Maar een schrik reactie gehad van een blaffende hond.

@Niene zo gaaf was het! En dan ook nog een jongkie van 5 mee genomen. Echt heerlijk vandaag!

En voor de liefhebbers het drafbaan filmpje! (Draven gaat nog niet zo goed aan de hand daar kaan we mee oefenen. Dus heel saai in stap over de baan heen...)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:12

Enkel ik heb het geld niet om 300euro per maand te betalen om hem ergens anders te steken. Ga er sowieso spijt van krijgen zie hem doodgraag maar moet een oplossing vinden zodat het voor Jack ook eerlijk is, zijn welzijn gaat voor op mijn emoties. Ga morgen eens nog iemand opbellen die pakken had en eventueel een loonwerken die hier is komen wikkelen of die niemand weet. Eigenlijk zou ik echt gewoon weide moeten vinden zodat meneer in de zomermaanden ook grotendeels buiten kan, kan die nu ook wel maar in de zin van stal + uitloop + voordrooghooi... zou beter zijn als het is in de zin van gras :') .

Claudia@Weet niet of jij ook blok hebt anders moet je maar roepen, als je een dag niks te doen hebt kan ik afkomen meestal :) . Nou Finn ben ik nu aan het leren droogmennen, kan op zich wel doorwerken met zusje er op dat ze een leuk rondje kan meehobbelen ermee :') .

Leuke Sansa selfie en 10+ hectare zalig!

Hier vandaag foto's gaan maken bij iemand, die nu aan het bewerken. Morgen Finn nog eens het tuig opgooien en terug een klein rondje droogmennen ermee.. verder zie ik wel of ik nog wat met Cup en Jack doe morgen. Hangt er van af wanneer ik mijn bed kom uitrollen := :+ .

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:20

Goedzo Chimello!!
Sansa blijft leuk <3

Goed zeg van Noah!

Komt wel goed Dott :=
Komt vanzelf weer een leuke trailer op je pad :D

Heh bah lastig Lor :(:)

Knappe Storm!
Hij wordt nog wel een waterrat :D

Mupper is zo lief Claudia <3
Over 6 maandjes ga ik hem jatten :Y)

Heerlijk Mira zo'n ritje!! Genieten :)
Leuk filmpje ook! En dan die kleine erachter :=

Ik ben er ook weer. Maandagochtend was er een dikke onweersknal waardoor ons internet en telefoonnet eruit liggen, heb nu internet van de buurman, onze eigen kan nog wel 10 dagen duren -O-
Gisteren les gehad met Feike, pfoe meneer is echt pittig nu, maar we gaan gewoon door want er zitten zulke fijne stukken tussen :j
De staleigenaresse en ik hadden vandaag een spontane actie :')
Zij was aan het longeren en ik stond ook bij de longeerbak, te wachten met Feik tot wij waren. En toen zei ze doodleuk dat we wel tegelijkertijd konden, duo-longeren dus :')
Dus ik met een vraagteken boven mijn hoofd met Feike de longeerbak ingelopen. Feike achter het andere paard geparkeerd en hoppa daar gingen ze met zijn 2en :') werkelijkwaar te droog voor woorden :=
Ik longeer liever niet in de paddock, ben ik niet zo handig mee, dus na een paar rondjes was het wel klaar met ons geniale duo en toen ging de staleigenaresse naar de paddock want die vind dat niet zo erg :')
Nja anders had ik gewoon gewacht, maar ze stelde het zelf voor haha. Was wel even grappig :=
Morgen moet ik naar de neuroloog, zo geen zin in #)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:25

Hahaha geweldig. Ik maak Pip ook wel eens aan de longeersingel van Natas de haflinger vast. Dat is pas geniaal haha.

Sterkte morgen bij de neuroloog!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:33

Haha dat lijkt me geweldig om tegen te komen Mira!
En bedankt! Vind het spannend genoeg, dus ga nu maar op bed!

Ik heb ook het verslag na Feike zijn behandeling terug en dit staat er in de inleiding:
"Feike krijgt perfecte verzorging, liefde en aandacht en geniet hier zichtbaar van. Een 'happy horse'! Ook op de plek (stalling) voelt hij zich thuis. Een mooi totaalplaatje!"
Nou dat is natuurlijk super leuk om te lezen :D

Zaterdag komt de zadelmaker ook weer langs :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:34

Slaap lekker hoop dat je kan slapen ik kan dat dus echt niet. Moet er morgen ook op tijd uit en hopen op goed nieuws voor een vriendin van mij

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:51

Dankjewel Mira :)
Ik heb gelukkig wel aardig kunnen slapen :j
Ik duim mee voor je, dat je goed nieuws te horen gaat krijgen.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:10

Wat een dag! Eerst Casanova en Texane naar een andere weide gebracht te voet. Daarna Pretty Women en Murphy met hun veulens Delphine en Muppet naar de weide gebracht met de trailer en toen nog Fancy Lady en haar veulen Katinka verwisseld van weide met Milkshake en haar veulen Niki ook op de trailer! (Milkshake moet dichter bij huis staan om weer bereden te worden). Was een heuse veulentraining dus voor dat klein grut :j

Ook superveel foto's gemaakt natuurlijk, ga ik straks een topic van plaatsen :D

En ik moet eerlijk toegeven dat ik elke dag steeds meer van die kleine Muppet ga houden, hij heeft mijn hartje gestolen <3 helaas weet ik heel goed dat alle veulens naar een nieuwe thuis gaan.. spijtig dat ik nog niet alleen woon, anders had ik geen seconde getwijfeld hoor O:) Maar ik heb natuurlijk mijn lieve Casanova ook al mogen houden van mijn ouders :j En met onze twee hengsten besef ik wel dat ze liever niet al te veel ruinen hebben lopen hier.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:24

Alvast 1 foto van lieve Muppet :D

Afbeelding

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:41

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:23

Ahwww <3

Mijn trailer is verkocht.. stap 1 voltooid :')

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:28

Muppet <3
Als ik kon, had ik hem zo gekocht :j

Yaay nice Dott!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:29

Goed dat je trailer verkocht is Dott :j

En jaah geweldig kereltje is het :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:30

heel mooi dat topic,al die mooie veulentjes.

vandaag was de crematie van mijn client.ik ben na veel twijfelen(wel/niet gaan,zelfs tot een kwartier voor tijd)naar de kerkdienst gegaan.het enorm zwaar,maar nu ik geweest ben is het ook goed.op een gegeven moment heb je de collecte,en dan worden ook de bidprentjes uitgereikt.toen ik het bidprentje opende sprongen de tranen in mijn ogen.ik kon op dat moment echt niet verder lezen,want dan zou ik wel in huilen zijn uitgebarsten.
maar het is goed nu.ik heb met alle liefde 14 jaar voor hem gezorgd,en er voor deze man geweest.Ik weet zeker dat hij nu van boven af,tevreden is.
en nu zijn we druk aan het pakken.morgen nog een paar uurkes werken,en dan viva holliday!erg veel zin in,

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:33

Goed dat je geweest bent Ellie, wie weet had je nadien nog spijt gehad..
En alvast veel plezier gewenst!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:35

_Clocloken_ schreef:

Hier heb ik niks meer aan toe te voegen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 00:14

@Ellie :(:) en verder veel plezier gewenst!

Veulens <3

Amai vanavond met Finn, gaan droogmennen maar moet meneer constant inhouden als die even kan wil die draven en dan gaan de oortjes er ook echt op. Enkel jammer voor hem is mijn conditie nu zo goed ook weer niet dat ik constant kan mee lopen en voor snel stappen is zijn draf te ruim en te snel (niet zo een shetten draf maar echt een ruime draf, die is ook geen shet natuurlijk) dus dat was de stukken dat die mocht draven meejoggen en zelf goed zweten :+ . Maar goed daar kreeg ik wel een pony voor terug met de oren helemaal vooruit die mega happy was, als je er zo achter loopt zou je zo iets hebben van "gooi gewoon een kar er achter" maar vindt 'm daar nog niet stabiel genoeg voor op de baan. Dingen dat die nog bang voor is of met een boog omheen gaat, die is hier ook nog niet zo lang dus nog vele keren er achter en goed sleutelen aan die stop en vertraag knop nog want waar ik bij Jack juist moet zoeken naar de "snel" knop moet ik bij Finn zoeken naar de "traag" knop :')

Hoop dat ik hem en Jack is kan koppelen in de weide zodat ik Finn eens als handpony kan meepakken, dan kan die wel lekker draven terwijl ik op Jack zit :+ . Aan fietsen ook al gedacht maar twijfel nog wat ben de risico's nog met de voordelen aan het bekijken.

Maar ik zeg het ik ben moe amai, was al een groter rondje sowieso :Z . Ben echt wel blij met 'm dat gaat eenmaal die voor de kar staat echt een plezier zijn, die is nu al een groot plezier :D .

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 06:47

_Clocloken_ schreef:

Same here!

Haha Lor, Finn houdt je wel in beweging :=
Hopelijk kan je hem eens als handpaard meenemen met Jack :)