Ah vandaar! Ik heb ook een lijstje met namen, ik wilde al eeuwen Sansa gebruiken, hoopte echt op een merrietje dit jaar. Ook geluk gehad!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dott schreef:Hahaha vind het echt een briljant filmpjedat muziekje ook.
Ik ben soms echt een impulsief gevalletje![]()
Mijn trailer is technisch helemaal prima, maar de verf bladderd af aan de buitenkant.
Om hem weer in orde te krijgen aan de buitenkant gaat best wat werk en tijd in zitten. En ik heb echt 2 linker handen, dus als ik t echt mooi wil hebben moet ik t uitbesteden.
Ik een beetje rondgekeken op mp, mooie trailer gezien, inruil mogelijk, maar die vent wilde geen fatsoenlijke prijs geven voor mijne (lees: 250 euro -_- )
Dus besloten mijne te koop te zetten.
Komen donderdag kijkers voor, die trailer van die man is inmiddels verkochten volgend weekend ga ik met Zac naar de veluwe.
Gaat allemaal wel goed komen.
Maar soms HAAT ik mezelf echt![]()
Niene87 schreef:Dott schreef:Hahaha vind het echt een briljant filmpjedat muziekje ook.
Ik ben soms echt een impulsief gevalletje![]()
Mijn trailer is technisch helemaal prima, maar de verf bladderd af aan de buitenkant.
Om hem weer in orde te krijgen aan de buitenkant gaat best wat werk en tijd in zitten. En ik heb echt 2 linker handen, dus als ik t echt mooi wil hebben moet ik t uitbesteden.
Ik een beetje rondgekeken op mp, mooie trailer gezien, inruil mogelijk, maar die vent wilde geen fatsoenlijke prijs geven voor mijne (lees: 250 euro -_- )
Dus besloten mijne te koop te zetten.
Komen donderdag kijkers voor, die trailer van die man is inmiddels verkochten volgend weekend ga ik met Zac naar de veluwe.
Gaat allemaal wel goed komen.
Maar soms HAAT ik mezelf echt![]()
Snel voor slapen gaan... Wat moet er gebeuren? Alleen likje verf?
Ik heb de onze helemaal opgeknapt met verf! Zo klaar joh!
Als hij niet direct klaar hoeft kom je hem hier maar brengen.. App maar