Voorlopig hebben we nog genoeg liggen, dat komt van eigen land. Maar met dit koude weer gaat het wel dubbel zo hard... Ben heel benieuwd hoe het gaat als het op is, ik weet 100% zeker dat er nieuwe komt, maar toch. Eerste winter op deze stal he
Dooeeg Puck! Niet bevriezen he! Ik blijf aan je denken hoor
grid
Geplaatst: 19-12-09 22:52
Zou het niet weten leon hier best veel van het land af afgelopen jaar dus zou zeggen dat er genoeg moet zijn maarja heeft ook veel geregend... Succes met zoeken!
Jep, alles ligt klaar! Moet ff kijken wat ik met mn vleugels doe.. die passen niet om een dikke winterjas over een halfuurtje ben ik daar En de fotograaf gaat eerst mee naar stal
wij hebben gelukkig nog een hele voorraad kuil en hooi, maar dat gaat nu ook wel vrij hard
vuurtoren
Geplaatst: 19-12-09 22:53
sorry beroepsliefde wil alles verkleden.... we kijken of we tijd hebben snapte het niet meteen. wel verwarrend want er zit een Anita in dit topic dus had niet door dat het tegen mij was ik heb namelijk 2 nn in mijn naam (heeft mijn vader gedaan die hield wel van grapjes) dus ik ben Annita........ en ik verdwijn naar bed popstars kjiken (lees mijn zoon staat achter me mam jij ging er toch vanaf..... en annique zit op de andere comp.
mógen we uberhaubt wel langskomen? dan komt de camera natuurlijk mee, en ben bang lois ook met camera
Ja Tuurlijk zeg maar wanneer kan alleen de 29ste niet (en met kerst natuurlijk ) verder wel nog cadeautjes kopen enzo maar daar heb ik nog wel aantal dagen voor