Grit klinkt alsof je mij omschrijft, behalve dan dat na je 30ste...
John is ook al vroeg zijn vader verloren toen hij 12 was en heeft er idd ook nog dagelijk "last" van Gelukkig heeft zijn moeder het eigenlijk uiteindelijk allemaal heel goed alleen "opgelost" en is ie niet helemaal van het pad afgeraakt... (wel behoorlijk wat "streken" uitgehaald omdat het hem allemaal niet meer interesseerde)
Ik heb er soms zelfs voordeel bij hoe stom dat misschien ook klinkt... Hij is gewend een steentje bij te dragen in het huishouden e.d. en tegenover een paar vrienden die zó verwend zijn dat ze ook in eigen huishouden liefst met benen omhoog bediend willen worden ben ik daar toch wel blij om
Zelf heb ik wel een vader maar voor mijn gevoel toch niet ... in het begin kon John dat niet snappen maar sinds hij "de verhalen" kent en hem meegemaakt heeft snapt ie het ontzettend goed
Beide dus vooral door moeders opgevoed en daardoor erg vergelijkbaar en daardoor hebben wij op 1 of andere manier vaak ook aan een half woord genoeg
Wel kan hij met zijn moeder beter over alles praten, maar da's geen onwil van mijn Ma dat komt (deels) door haar enorme slechthorendheid Als je het dus over iets "lastigs" wilt praten en ze hoort het dan niet goed dan moet je het nog een keer vertellen en dat lukt mij dan niet zo goed Dat gaat dan dus meestal op papier en nu ondertussen ook via SMS en Mail, da's voor Ma echt een súper uitvinding maar da's soms toch wel anders als het er in een gesprek over hebben... Maar soms heb je aan een knuffel ook genoeg en heb aan John en mijn beste vriendin ook goede gesprekspartners en idd Sayla is ook erg geduldig
Al met al heb ik voor mijn gevoel geen slechte jeugd gehad... We hadden het niet breed en door bepaalde zaken ben ik wel erg snel volwassen geworden en was ik andere kinderen vaak al ver vooruit ... Maar idd daarom ben je nu zoals je bent
Bovendien heb ik op mijn 10e mijn beste vriendin leerde kennen, die "op onze lijn" zat en samen konden wij de hele wereld aan en idd ook veel tijd besteden aan manege en verzorgpony's heerlijk alleen of samen genieten van de dieren die niet liegen, naar je luisteren enz enz enz
Laatst bijgewerkt door grid op 06-01-09 13:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Hmm.. Moeders belt net, beetje in paniek.. Krijgen we ineens VANDAAG de sleutel voor de wisselwoning.. Moet nu dus als een gek naar huis, helpen verhuizen..
Was trouwens vanochtend in 1.15u in Utrecht Je zou het theoritisch vanaf ons huis kunnen halen in 50 minuten maarja dat haal je dus nooit... vond het vandaag dus erg snel
Nu ff lunchen en vanmiddag druk middagje
timokyana
al een paar jaar wilde ik een cursus met onze timo volgen. gewoon eens lekker samen op pad en iets bijleren Al vaker aan terra natura gedacht, wil dat weleens meemaken. en wat zag ik op hun site in februari en in mei zijn ze hier in de buurt voor 2daagse cursus. denk dat ik de sprong in het diepe maar eens waag en me opgeef nu weg met die smurrie en vorst zodat we kunnen beginnen met het trailer laden oefenen
Oh ik vind dit weer echt heerlijk, afgezien van de ijsbaanwegen Net de boxen uitgemest, schuilstal uitgemest, patientjes buiten gezet, waterbakken ijsvrij gemaakt (minstens 5 cm ijs! ), kranen ontdooid en waterbakken gevuld, heerlijk in mijn eentje bezig geweest. Stalgenoten zijn gezellig, maar dit is echt genieten. Had de hele tijd uitzicht op het land van Jes&Flynn, die stonden ook te genieten in de zon. Vond het ook echt niet koud! Liep zonder jas, handschoenen en muts buiten rond. Zie ik net op het nieuws dat het -5 is
Vanmiddag zie ik nog wel wat ik ga doen, stalgenootje zet de patiënten weer binnen, dus ik heb lekker de middag voor mezelf
Als het lekker droge vorst is, is het heerlijk inderdaad Ik ga nu op het fietsje (als ik over 3 uur niet ben teruggekeerd, wilt iemand dan de politie bellen ) naar het dorp, even klappers kopen en daarna een gesprek op mijn nieuwe stageschool, hier in het dorp. Kei relaxed allemaal, daarna nog even aan plak hooi in de wei mieteren
Brrrr, koud hier, nouja koud ik zag net ergens -9 voorbij komen hier is het -2 oid denk ik. Vanacht wel koud, mijn oudje vind het maar niks hij is al snel stram in de benen en de rug en met deze kou en die harde gron is het helemaal erg beetje sneu om te zien maarja, binnenzetten vind ik ook niks, daar is het ook koud en als hij niet beweegd wordt het alleen nog maar erger. Durf ook niet met hem te gaan wandelen want het is overal glad. Arme oude kerel Hij heeft wel een lekkere 300 grams deken met fleece eronder aan, en ik moet zeggen dat hij voor zijn doen behoorlijk vacht heeft, niet te vergelijken met de tinker en shets natuurlijk
Iemand trouwens zin aan een fotobommetje? (van de nieuwe en Guus uiteraard )
Ik dacht net ook even voer te gaan halen bij een paardenshop hier 2 dorpen verder op.... is ie gewoon op dinsdag gesloten. Morgen maar een nieuwe poging.