Succes met Balou wegbrengen TK..

Iedereen fijne dag vandaag, ik ga zo weer aan t werk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dat heb je wel eens
Hier zijn we de aardappels aan het laden, 9 vrachtwagens. En verder ga ik vanmiddag eens een mega stal en paddock uitmesten...

paard begint te bokken en komt met zijn been over de strengen. Helemaal over de emmer, dus paard op hol die kar in elkaar mept. Verzorger is van de kar afgesprongen (zwaar gekneusde pols) en met veel geluk kreeg mijn vriendin ze na een tijdje stil. kar aardig verwrongen maar gelukkig geen erge schade.
Brrrr. Heb twee keer van dichtbij meegemaakt dat het gierend fout ging, en te vaak gehoord. Stap dus alleen op de wagen als Jessie er voor loopt, het enige wat zij doet is een pasje harder, maar daar heb ik nou mijn liverpool voor
Wel iets voor Jessie. Maar wel heel ver weg, en om nou mijn vader alwéér te vragen om te rijden met de trailer..
dat ik gewoon even wil uitwaaien.
!
lekker bedrag!
Sorry leon 

Ik heb wat heel leuks met Jessie gedaan, en ik ben zo TROTS op dat peerd! Wat een waanzinnig paard heb ik toch
Ga nou even de foto's online gooien, en dan zien jullie het wel

Vandaar dat mega-bit bij Jessie 
Maar verder zal ze nooit gek doen. En ze vind het zó leuk. Haar oortje stonden constant blij, ze brieste en deed.. zo lief

Met een huifkar achter de Tinker. Ze sukkelt braaf voort... Precies zoals Aman, koppie laag en maar sjokken

Ga haar benen van de week weer scheren, en voor haar rug (ja serieus, het zit tot op dr rug en buik) weet ik nog niet wat ik ga doen...

Was best druk! Je kan merken dat het vakantie word/is! 
Morgenavond wil ik weer proberen om wat er mee te doen..
Ze vond hem wel lekker geloof ik! Maar goed, hij zit er in.. We zijn er weer een week of 8 vanaf.. 

Hoe lief! Berdien schreef:Aaawwww![]()
Lijkt net een kalfje zo
Meteen de halve familie en de halve stalclub maar mee genomen
Uiteindelijk zaten we met z'n zessen in de pipowagen
En Jessie maar blij ronddraven
in handen heb, en Jessie ervoor staat voel ik me wel safe
Jessie weet ook dat ze niet iets moet proberen, want dan is ze van mij