Gewerkt vandaag..
Was best druk! Je kan merken dat het vakantie word/is! 
Dernet even naar de paardjes geweest.. Was al geleden van Maandag, ik voel me nog niet fit. Maar wilde ze toch even een knuffel geven. Amy was heel blij me te zien, ze wilde echt met me mee.. Helaas had ik daar echt de puf niet voor.. Dus heb even een kwartiertje bij dr in dr stalletje zitten knuffelen..
Morgenavond wil ik weer proberen om wat er mee te doen..
Daarna een tweede poging gewaagt om Shania dr wormenkuur te geven. Had een goedkope bij de Boerenbond gehaald met een smaakje. Ik denk als ik die verspeel is het niet zo erg.
Na 10 minuten vechten (Pff.. Had erg weining ernergie om tegen te werken) zat ie er in.. Hij rook heel erg naar drop..
Ze vond hem wel lekker geloof ik! Maar goed, hij zit er in.. We zijn er weer een week of 8 vanaf.. 
Het is hier inderdaad rustig geweest! 
Pfoe.. Weer zo'n eng menverhaal..
Ja Leon, dat makelaar goed verdient wist ik wel.. 
Heb toen stage gelopen bij van Santvoort in Nuenen die hebben ook meerdere makelaars kantoren. En dat je daar geld mee verdient was wel te zien aan hun woning, leefstijl en hobby.. Een kleinschalige (ahum 120 fokmerries) fokkerij.. Béétje uit de hand gelopen hobby.. 
Hahaha Berdien, ze houd niet van op stap met de wagen.. Maar ze zit er daarna wel op! Gaaf joh! 
Én.. Er zitten zelfs kids in je wagen! 
Nou Marleen, dat is leuk dat het scheiden goed ging! Zie je wel dat het soms minder erg is dan je denkt.. 
Agosh Annique..
Hoe lief!