[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:28

pffffffffffffff diet het ergste wat er is .

Petra: 1.76
gewicht: 100kilo
heeft gewogen:120kilo
woog vorig jaar: 92 kilo

ben een stress eter maar deo iedere dag me best weer.

voor de zieke beterschap.
tinkermuts fijne dagen

en kaarten ja ik heb er net een hele hoop van whis en orlan bestelt sorry

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:36

mazzelmeid, leuke foto!
mooi momentje gehad dus met darlah, grappig dat ze meerent met de hardloper

bonte, irri he verkeerde knopjes indrukken, heb ik ook heel vaak, grrr...

maya, hoe jij het afvallen beschrijft, zo ben ik toen in januari bijna 10 kilo afgevallen in 2 maanden tijd
at savonds wel eens 3 borden warm haha zo'n honger had ik, maar lekkere honger dan ofzo... hihi
lekker gereden met dewi en amandan ook, ondanks het rare weer, super hoor!

wenk, super gevoelig dus die lisje, fig wordt happerig en drammerig als ik niet 100% ben zeg maar...
fijn dat de fysio je nu ff een beter gevoel geeft

FK, kan me goed voorstellen dat je haar echt wilt helpen
zag je ook iets geschreven hebben over ttouches meen ik
misschien kun je gewoon eens lekker op je gevoel haar gaan aanraken/masseren, lekker met je eigen warmte werken, haar spiertjes wat losmaken dus etc... zit dit een beetje tegen iedereen te zeggen geloof ik hihi maar zijn dingen die ik automatisch doe bij een paard als ik zie dat het niet helemaal ok is...
ook paarden die niet van aanraking houden, ze hebben allemaal een plekje wat ze lekker vinden en van daaruit ga ik verder

mijn fysio verslag nog niet geplaatst, moest hurken en huppelen alsteblieft hou op haha, dan is t ook nie gek dat ik pijn krijg he

vanaaf bij fig geweest, en eerlijk, we hebben met zn allen gezongen haha hij vond het wel leuk geloof ik
ff heerlijk gereden, hij pakt zn schouder er linksom al super bij, rechtsom ook hele stukken en ow wat ging de galop weer lekker hmmm

morgen om 12 uur gaat dat meisje met hem oefenen voor de barabare cursus, kijken of het wel een beetje werkt, ben dr niet bang voor

(vanaaf trouwens afterparty in figs stal FLANNA!!!!) haha
jellie waar zit je weer?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:09

Oww ik heb echt zin in morgenochtend Voel me helemaal penny hahaha

We gaan morgen toch wel het springparcours opzetten.... En fotocamera gaat mee Maar bij mij is het dus haast standaard dat ik gekke dingen uit ga proberen, wil dit keer de oxer stuurloos proberen En zonder optoming zo hoog mogelijk... Maar we hebben gewoon altijd erg veel lol met springen, er is geen MUST bij

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:32

Baron ligt nu een botje te kauwen dus dat gaat wel oke. Ik ga lekker bij Mark op de bank hangen. Ben ongesteld dus verga weer van de krampen....
Fijne avond allemaal!

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:37

Cheveyo schreef:
Baron ligt nu een botje te kauwen dus dat gaat wel oke.

Was het geen epilepsieaanval??
Sterkte met je buikje

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:55

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:31

Jean welke merrie heb je verkocht? En wat vind je van Clononeen Siobhan? Ik vind haar mooi en ook nog eens gedekt door een pracht van een hengst.

Cheveyo sterkte Met je buik en je hond.

Oja gewicht; (ik heb wel wat op gang gebracht )
Lengte; 178 cm
Gewicht nu; 66 kilo
Streefgewicht; eigenlijk heb ik dat niet maar nu met het ook wel weer 65 zijn zoals ik altijd was tot ik aan de pil ging. Ik ben trouwens nu ook niet aan de pil maar gebeurd dat dan kom ik zeker weer minimaal 15 kilo aan.
Ik was in Juli nog 85 kilo. Na mijn 1e miskraam ben ik gestop met het geven van borstvoeding omdat het toen op was en heel hard gaan werken en toen vlogen de kilo's eraf.

TM en hoe is het gegaan? Foto's!!!!!!

snowdon veel plezier en die foto's wil ik wel zien.

Maya super leuk wat je met je 2 dames doet tijd voor een tweespan.

Mm wat is Darlah mooi geworden. Echt een plaatje. En zeker heb ik lekker gestad. 2 Nieuwe broeken en 2 truien en 1 truitje. Pakte alleen eerst een broek 3 maten te groot. Moet echt nog wennen.

Bonte zet mij maar voor 20 op je lijstje.

Zo morgen komt de smit. Even kijken wat hij van de hoeven van Marieke vind. Ze zijn de laatste tijd niet bekapt volgens mij dus maar hopen dat hij er wat van kan maken. En de rest is ook weer aan de beurt. Dus kost weer flink wat euries. Daarna les geven en alles klaarmaken voor zondag omdat we dan weg gaan moet alles klaar staan zodat mijn schoonmoeder alles kan pakken. Zondag ochtend ga ik nog wel even van 7 tot 8 maar ja in een uur kan je niet zoveel doen.
Ga maar vast vroeg naar bed anders slaap ik zondag tijdens p en k en daar wil ik niets van missen.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:34

Goedenavond. Weer terug van het werk!
Cheveyo das schrikken van je hond zeg! Heeft ie het vaker gehad?
NIkitagogo, wil je mij uit je lijstje schrappen? Ik doe niet mee met het afvallen dus hoef niet in je lijstje Wist trouwens niet dat dat de bedoeling er van was, sorry.
Roos lekker actief dus bij de fysio.
Nou, ik ga morgen wel naar paard en koets! Dus duik mijn bed maar in!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:36

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het bij Tm en Chuck ging vanavond!!

mamauba, als de foto's lukken komen ze uiteraard online!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:40

leon, leuk morge zeg, lekker crea met springen
heb er nog 1 hier voor je
meisje met een shet, zat er achterstevoren op en sprong zo een hindernis, ennnn bleef zitten haha

chev, balen
lekker bij je mannetje kruipen ja

mamauba, vroeg naar bed idd voor drukke dag
morgen hoefsmid, hoop dat mariekje doorheeft dat ze geholpen wordt en dat ze lekker braaf was

spetter, veel plezier bij P&K, hoe is het nu met oma?

ik ga zo ook me bed in, druk daggie morge
savonds feessie weer en ook de stad in
van de vorige 2 weken weet ik niet veel meer hihi dus hoop dat ik nu eens iets ga onthouden

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:41

wow, Roos... dat doe ik dat meisje niet na

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:46

ik ook niet

(NOG NIET )

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:55

Hier het lijstje:
Indezz: 50x
Snowdon : 14x
Fjordkootje: 50x
Dobbel: 30x
Coydog: 30x
Bonte: 50x
Pellie: 40x
Jean: 65x
Chubby: 25x
Leonoor: 30x
Mazzelmeid: 10x
Mamauba: 20x
We zitten al op de 414 kaarten, dus 414 euro
nog iemand ??
Laatst bijgewerkt door Bonte op 11-11-05 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:00

super opbrengst al zeg!!! toppie!!!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:02

lol... ik als enige zonder boktnaam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:07

mamauba schreef:
Maya super leuk wat je met je 2 dames doet tijd voor een tweespan.

Ik droomde er vanmiddag wel even van ja... Probleem is gewoon dat ik te hogen eisen stel. Wil zo'n nieuwe recreatie/marathon wagen met stuurvertraging, verstelbaar bokkussen, geremd, geveerd, lamoen en langboom. Dus dan zit je al rond de 2-3 duizend... Voor minder doe ik het niet. Wil nu echt goed materieel hebben. Amanda verleert het niet, en Dewi moet nog meer zelfvertrouwen en vertrouwen in mij krijgen

Morgenochtend komt Sjitaah naar hier met haar Tinker Amy, gaan we buitenritje doen (ik met Amanda dan). En morgenmiddag ga ik naar Daantjepower en daar ook mee rijden. Twee nieuwe bokkers meeten dus, wellicht kunnen we vaker samen rijden

Net Top Gear gekeken, heerlijk programma is dat toch

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:07

snowdon schreef:

Waar??????

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:08

Bonte schreef:
snowdon schreef:

Waar??????

Muts

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:10

Hallo stunters!

Ik doe helemaal niemand na, kan niet eens fatsoenlijk zonder beugels rijden

Maaaaarrr.... Het gewone rijden ging vanavond wel weer. Eerst een half uur aan lang teugeltje wat rondgehobbeld in stap en draf. Toen een half uur in de les geprobeerd madam wat nageeflijk te krijgen Na dat uur was ik het zat en heb madam eens ff goed doorgepakt. Iedereen was de bak uit, had veel publiek in de kantine en madam liep toch keurig te showen! Qua stelling, buiging en wendbaarheid was er nog zat te verbeteren, maar ze liep netjes nageeflijk, trad keurig onder en was heerlijk aan het been. Na een halfuurtje afgezadeld en met een zweetdekentje lekker in de bak laten rondsnuffelen, toen kwam haar weidemaatje Nikita nog gezellig meesnuffen en hebben ze ff geknuffeld. Chub zal nu wel nog steeds aan haar hooi bezig zijn

Roos, waar ik wel eens benieuwd naar ben: heb je nu wel eens ook 'gevoelens' van de Tinkerpraat- paarden? Ben wel benieuwd wat (of) je over Chubby voelt en denkt

Cheveyo, lekker ff tegen je kerel aan kruipen. Heerlijk! Wilde dat ik dat ook kon. Moet nog ff geduld hebben denk ik. Sterkte met Baron en je buik...

Flet, dressuursingel moet ik nog wel hebben. Past die 60cm nog bij Fayette? Denk dat die wel vergelijkbaar is met mijn bolleke?

FK, typisch he, dat je al zo'n verschil merkt! Als ik je berichten zo eens lees moet je gewoon op je eigen gevoel afgaan in hoe je met haar omgaat. Je intuitie zegt jou wel voldoende denk ik...

Citaat:
Chubby, wat zijn tot nu toe eigenlijk al je opties (merk, leeftijd, kleur, soort, km-stand etc.) ??

*Renault Clio, 1.6 16v, geboren ( ) maart 2001, zilvergrijs, 102.000 km, airco, lm velgen, radio, electrische ramen, voor 7.400 euro excl. rijklaarmaken incl. nieuwe distributieriem, APK en grote beurt, 3 maanden complete garantie

*Renault Clio, 1.6 16v, april 2001, zwart, 65.000 km, airco, lm velgen, radio cd en stuurbediening, electrische ramen, halfleren bekleding, voor 7.700 euro excl. rijklaarmaken, 6 maanden garantie op motor en schakelbak ed (dus geen beurt, geen APK, geen nieuwe riem). Heeft iets steenslag op motorkap en leer van bestuurdersstoel is niet meer helemaal gaaf.

*Wil morgen ook nog even gaan kijken bij Renault dealers voor Cliootjes met 1.4 motor...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:12

bonte, haha snel bericht veranderen he

maya, veel plezier morgen, zal wel een leuk daggie worden, lekker meeten en rijden

ik heb lekker nog niet gesnoept de hele aaf, haha vind het knap van mezelf, heb wel honger, maar moet ff denken dat dat cellen zijn die verbranden haha

jellie, berichtje van gister begon met grrrrrrrrrr en vandaag ben je dr niet
misschien kan je deze even gebruiken...

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:13

snowdon schreef:
Muts

Dank u, dank u.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:15

chubby, fijn dat rijden weer beter ging na het aanpakken
of ik gevoelens krijg bij sommige paarden hier, denk het wel, hihi ja wil niet gek of eigendunkerig overkomen dus vind dat moeilijk om te zeggen
zie zowieso gelijk veel over het karakter door al dat analyseren van me en daar kan je gelijk veel conclusies uit trekken over hoe ze dingen vinden denk ik...
onbewust ook veel dingen die ik zeg wat eigenlijk gewoon meer is achteraf, moet er eigenlijk meer voor open staan
wat ik denk bij chub, hmmz
dat ze lekker gemasseerd wil worden haha flauw he ney maar denk wel dat ze dat lekker vind, bijna alle paarden dus dit zegt nog niks over mij he
je zou eens foto's kunnen sturen voor een analyse ofzo, met een goede van haar bouw drbij, je weet t nooit met mij hihi

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:17

@ Chubby, fijn dat je zo goed gereden hebt, en die tweede Clio klinkt mij beter in de oren, betere kleur, minder kms.

En oh, wbt springen ben ik ook geen lefgozer... Vind het nog mooi zat dat ik het voor Ruiterbewijs heb gedaan, en daarna nog het studentenwedstrijdje (en bij hindernis 1 tegen de paal geknald )

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:26

Maya, qua kleur heeft de zilvergrijze mijn voorkeur (en qua prijs ook). Maar de zwarte is vwb opties en km's interessanter.... Morgen eerst die zwarte eens testen. Dan hoop ik een keuze te kunnen maken.

Hehehe Roos, heb vandaar lekker haar hals en borst gewreven en daarna uitgebreid met de rubberen rosborstel gemasseerd. Ik zou inderdaad eens foto's moeten maken voor een analyse, maar komt er steeds niet van...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:31

hihi, lekker gemasseerd dus
ach, moet maar weer eens even bezig met die dingen
laatste tijd weer erg veel lichamelijke klachten zonder verklaarbare reden, vaak komt t van een ander, en als ik weet wie het is houdt het op, heb nu een vermoeden van een paardje op stal
zal het er morgen met mams eens even over hebben denk ik...

t is met die dingen ook gewoon moeilijk te verwoorden, laatst met analyses wel veel meer intuitie gebruikt dan dingen uit het boekje, werd een hele emotionele analyse, met een tinkie ook, was zelf erg verbaasd ook

maarja de hele boel zal me wel weer voor gek verklaren