Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha zo'n honger had ik, maar lekkere honger dan ofzo... hihi
alsteblieft hou op haha, dan is t ook nie gek dat ik pijn krijg he
hij vond het wel leuk geloof ik
Voel me helemaal penny hahaha
Maar bij mij is het dus haast standaard dat ik gekke dingen uit ga proberen, wil dit keer de oxer stuurloos proberen
En zonder optoming zo hoog mogelijk... Maar we hebben gewoon altijd erg veel lol met springen, er is geen MUST bij
Cheveyo schreef:Baron ligt nu een botje te kauwen dus dat gaat wel oke.

Met je buik en je hond.
)
Wist trouwens niet dat dat de bedoeling er van was, sorry.
balen
)
: 14x
mamauba schreef:Maya super leuk wat je met je 2 dames doet tijd voor een tweespan.
Probleem is gewoon dat ik te hogen eisen stel. Wil zo'n nieuwe recreatie/marathon wagen met stuurvertraging, verstelbaar bokkussen, geremd, geveerd, lamoen en langboom. Dus dan zit je al rond de 2-3 duizend...
Voor minder doe ik het niet. Wil nu echt goed materieel hebben. Amanda verleert het niet, en Dewi moet nog meer zelfvertrouwen en vertrouwen in mij krijgen 

snowdon schreef:lol... ik als enige zonder boktnaam
Bonte schreef:snowdon schreef:lol... ik als enige zonder boktnaam
Waar??????
Na dat uur was ik het zat en heb madam eens ff goed doorgepakt. Iedereen was de bak uit, had veel publiek in de kantine en madam liep toch keurig te showen! Qua stelling, buiging en wendbaarheid was er nog zat te verbeteren, maar ze liep netjes nageeflijk, trad keurig onder en was heerlijk aan het been. Na een halfuurtje afgezadeld en met een zweetdekentje lekker in de bak laten rondsnuffelen, toen kwam haar weidemaatje Nikita nog gezellig meesnuffen en hebben ze ff geknuffeld. Chub zal nu wel nog steeds aan haar hooi bezig zijn
Citaat:Chubby, wat zijn tot nu toe eigenlijk al je opties (merk, leeftijd, kleur, soort, km-stand etc.) ??
) maart 2001, zilvergrijs, 102.000 km, airco, lm velgen, radio, electrische ramen, voor 7.400 euro excl. rijklaarmaken incl. nieuwe distributieriem, APK en grote beurt, 3 maanden complete garantie

haha
misschien kan je deze even gebruiken... snowdon schreef:Muts
ney maar denk wel dat ze dat lekker vind, bijna alle paarden dus dit zegt nog niks over mij he
hihi
)