Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:JO!! ik ben terug van vakantie!
Lekker zuid frankrijk en daarna Disney gedaan.
Diaz onwijs gemist! gister gelijk naar haar toe geweest, en zelfs heerlijk gereden!14 sept ga ik nog een onderlinge wedstrijd doen met haar ook als het me lukt! (gister lukte me maar het halve proefje. maar ik had niet veel energie)
Echt super lief, normaal mag je niet afzeggen/betaal je alsnog voor de proef, maar voor mij is een uitzondering gemaakt, dus als ik die ochtent me alsnog niet goed voel. mag ik kosteloos afzeggen. Ik hoop zo dat ik wel kan!
Sterre gaat hopelijk ook een proefje doen, even overleggen met haar ouders
Diaz schreef:Tinkers horen gewoon vies hihi
Over het tegenovergestelde gesproken.. we moeten Diaz wel even netjes maken over 2 weekjes met wedstrijd! Hoe doen jullie de manen met wedstrijd?
Ik zag laatst een Haf met 2 rijen knotten, dat was erg gaaf.. maar ik zit vooral met wat te doen met de voorpluk..
Het is nu zo:
[ Afbeelding ]
Dus opzich ook ideaal voor een hengstenvlecht ofzo..
Junia schreef:Zijn hier nog meiden die met hun tinker mee willen rijden in Showteam Epona? Of kennen jullie iemand in Brabant, die een tinker heeft en van wie jullie denken dat ze plezier zou beleven aan het rijden van shows?
Zouden jullie die naar onze website http://www.showteamepona.nl willen verwijzen?
We willen zo graag een achttal bij elkaar krijgen! We zijn blij met alle hulp, hoe klein ook. Bedankt!
Diaz schreef:Muhaha, mijn pinguinpakje is binnen! Ik ben klaar voor mijn onderlinge B proefje zonder galop!
[ Afbeelding ]
Snackie schreef:65 euro is niet veel. Maar gewoon simpel houden. 14 man is 10 stokbroden. X 17 ct bij lidl is 1.70 of als ze 35 ct zijn 3.50. Bak kartoffel huzaren en vlees salade. Fles.mayo ketchup en curry is 10 euro. Dan heb je nog 50 voor vlees. Zelf.bereiden is goedkoop. 5 pakken kip. Waarvan je van 2 sate maakt met peperzout en knoflook. 3 pakken speklappen. 3 worst. Pak frituur hamburgers. Dan is t eennsimpele goedkope bbq. En neem je van t restant frisdrank? Allen bij lidl
Lailaa schreef:Goede tips over een bbq!
Ik kruip even onder mijn steen vandaan, heb het laatste tijd druk... Relatie is ook naar de knoppen.
Druk met Lilly.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Snackie schreef: