[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:00

Magica schreef:
We zijn net weer thuis :P en het was echt heel leuk om kennis te maken met Luna en Lotte :)
Eerst naar de weide gegaan en Luna opgehaald. En wat is ze mooi :D <3 Even poetsen en kletsen natuurlijk ;)
Daarna kort gelongeerd en er toen toch even op, wel zonder zadel haha en dat was voor mij wel wennen.
Even rustig stappen en wennen. En Luna was toch wel heel erg braaf hoor, kon wel merken dat het even onwennig was want ze
kent me natuurlijk niet maar ze deed geen pas verkeerd.
Daarna mijn vriend er nog even op hahaha dat ging even wat moeilijker met opstappen maar ook toen was ze super braaf :j
Het was voor mij ook al wel weer een jaar geleden dat ik op een paard gezeten heb := maar het viel echt niet tegen, het viel reuze mee haha.
Daarna zijn we naar stal gewandeld met Luna aan de hand. En even kennis gemaakt met Carolien en Bert en de andere Tinkers gezien :)
Toen weer terug naar de weide, en Luna wou wel erg graag weer terug haha dus toen even in de "draakje" modus ~~}> maar uiteindelijk
liep ze wel rustiger aan terug.
Heel veel nieuwe indrukken, voor zowel mij als Luna en Lotte natuurlijk :) maar het voelt wel goed en vertrouwd en dat vind ik wel heel belangrijk +:)+

Aanstaande zondag gaan we weer heen :):) *\o/* <3 en kan natuurlijk weer niet wachten haha.
Ben echt super moe haha, was vanmorgen al om half vijf wakker en kon van de zenuwen niet meer verder slapen := dus ik ga lekker m'n bedje op zoeken :Z :o

leuk nieuws :D

Miesemuisje schreef:
of op de ipad spelen!

haha super vet! :D

Diaz schreef:
Diaz lieve hoofdje toen ik aan kwam <3
[ Afbeelding ]

De charmantste foto van vandaag :+
[ Afbeelding ]

Haar grote knuffel vriend:
[ Afbeelding ]

Nieuwschierig!
[ Afbeelding ]

Leuke foto's. staat goed daar! :D

Becs schreef:
Hallo iedereen,

Ik ben nu al een maand of 2 niet meer op het forum geweest, omdat ik heel erg het gevoel had dat ik door mijn vorige staleigenaren in de gaten gehouden werd/wordt.....MAAR ik ben jullie nog niet vergeten hoor :D

Ik ga deze week eens een poging doen om bij te lezen, maar jullie hebben flink doorgetikt dus het kan effe duren voor ik bij ben.

Met Caitlynn en mij is alles prima in orde in ieder geval, ze heeft 2 maanden bij ons in de wei tussen de geiten gestaan en daar vermaakte ze zich wel, maar ik merkte dat ze toch wat paardenvriendjes miste. Sinds zaterdag staat ze dus weer op een pensionstalling en daar heeft ze vandaag voor het eerst in de groep gestaan en ze heeft er nu een tinkervriendin bij <3

Zo ik ga maar eens beginnen aan mijn bijleesproject....Tot snel!!! :wave:

Zag al foto's op fb. Ze ziet er goed uit hoor! :D :))

Jolandaa_

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:02

pff korte quote maar, ben bekaf en heb 'n druk weekend gehad...

Afbeelding

Oh en vrijdag weer voor 't eerst op Dana gezeten.
Veulen was vet irritant in de stal :')
Dana hinnikte veel maar ik voerde 'r gauw snoepjes. Ze bleef redelijk goed stil staan en ook rijden was ze lief.
Wel wat dribbelig en onrustig. maar kon d'r goed bij houden.
Toen uiteindelijk gedraafd. Mevrouw wilde meteen hard. maar even ingehouden. Alhoewel de 'pit' er ook in mag blijven dus weer niet te veel gaan begrenzen.. En ik dacht nu moet ik het doen anders toon ik nooit meer 'lef' en houd ik m'n angst dus gewoon gegalopeerd. Kreeg een bokkesprong/bok maar dat was het ook.. Dana weet dat het meer moeite kost als 't opleverd...

Maar ben wel super blij hiermee.. Veulentje sprong ook lekker op m'n rug.. heerlijk die hengsten :=

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:45

Mara leuk. Mag altijd.
Ik wil 2 proeven starten. De bijrijder ook 1 denk ik. En 1 parcours 40 cm denk ik. Voor de oefen.

Lepel gefeliciteerd met de verkoop

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:50

Super Lepel,gefeliciteerd!

We gaan morgenavond weer heerlijk met 4 tinkers op stap,gaat allemal lekker op dit moment,ben trots op m'n beessies <3

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:58

Hoi, weet iemand nog een adres waar ik een Barefoot Cheyenne van zou kunnen testen? Ik heb alle bekend adressen gemailt volgens de site van barefoot-saddle.nl maar óf de ene vraagt een behoorlijk bedrag aan borg, de andere zit ver weg en verstuurd niet, en de andere heeft hem pas over 2 weken weer terug -O-
En zou graag nog eens willen test "rijden" met zo'n boomloos zadel.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:05

Magic, Lotte heeft toch zo een zadel? Kan je daar niet op proberen?
En heeft anders niemand in je buurt een boomloos die je kan proberen?
Je zou de mijne eventueel ffies op mogen halen om te proberen, maar ik zit wel in NH.

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:14

Nee Lotte heeft ook geen eigen boomloos zadel, staat wel op ons verlanglijstje zeg maar haha

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:21

Oke en niemand anders op stal? Vaak als je een oproepje plaatst op bokt zijn er altijd wel mensen waarvan je zadel even mag lenen. Of weet Lotte niet nog iemand?

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:25

Ik zal wel even een oproepje plaatsen op bokt ;-) goede tip!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:36

Zoals ik al zei mag je de mijne best een weekendje lenen, maar is beetje ver, hahaha.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:51

Magica schreef:
Hoi, weet iemand nog een adres waar ik een Barefoot Cheyenne van zou kunnen testen? Ik heb alle bekend adressen gemailt volgens de site van barefoot-saddle.nl maar óf de ene vraagt een behoorlijk bedrag aan borg, de andere zit ver weg en verstuurd niet, en de andere heeft hem pas over 2 weken weer terug -O-
En zou graag nog eens willen test "rijden" met zo'n boomloos zadel.

Geloof dat horsetopshop.nl dit doet, maar weet niet of ze versturen

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:57

ik heb er een paar binnen. Helaas nog niet van het gallopperen zonder zadel en hoofdstel. Dropbox waarmee ik ze krijg is retetraag.. dus de rest komt nog.

Afbeelding
Zonder zadeltje in het veld

Afbeelding
Ik heb plezier haha

Afbeelding

Afbeelding
Lekkere Grace

Afbeelding
Leuk stel he? <3

Afbeelding
Gelukkig is ze braver als ik erop zit haha

Was een leuke dag en leuk dat er iemand kiekjes van mij en grace wilde maken :D

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:06

Wat een prachtige foto's Jess :j :j :j ben erg benieuwd naar de rest!

Enne het zou mooi zijn als ik ergens in de buurt een zadel kan vinden haha :-)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:17

Lepel gefeliciteerd met het nieuwe huisje voor Kyan!
Jalandaa_ ziet er goed uit, leuk matchend dekje bij je shirt ook *D
idd Tamadine, straks valt dat grassprietje nog aaaann!
Wauw Jess, wat een mooie foto's!

Ben gisteren bij Gijs geweest met mn oppaskindje van 11. De kudde is echt zo heerlijk rustig! Allemaal 1 en 2 jarige hengsten en ik kan zo zonder vrees met oppaskindje dr tussen :)
Gijs was ook zo zoet, alleen zit ie onder de schimmel :oo .. schrok me dood, ziet er niet uit! :(:) Dus keuring wordt m niet dit jaar ^)
Helaas heeft een kuddegenootje waarmee dagelijks geoefend werd voor een keuring, waarschijnlijk door het vele poetsen en stress het door de hele kudde verspreid. Heeft weinig zin om alleen Gijs te gaan behandelen toch? of heeft iemand een idee?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:32

Gave foto Jes!!

Andere Jes waar blijven de foto van jou en luna? :-)

Knappe gijs zeg. Hij word groot

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:38

Dat was wel even schrikken dan, dat Gijs zo onder de schimmel zit :-(

Enne ik heb nog niet meer foto's van mij en Luna haha, behalve dan die ene keer dat we er voor het eerst waren toen we zonder zadeltje er op gingen.
Maar vandaag zal ik mn camera wel even meenemen hoor ;-)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:41

zo na een heel druk weekend met weinig slaap eindelijk weer een beetje tijd gevonden om wat te kunnen bijlezen..

Heidy, Jack ziet er blij uit!! :D

Jess. Oeii ongelukje met Luna.. rustig opbouwen weer dus.

Karlijn, Diaz op haar nieuwe plekje, ze lijkt het ook wel naar haar zin te hebben!

Jess. Mooie Grace, ik wil ook naar de Tinkerdagen in Rockanje, wanneer zijn ze eigenlijk????

Juul, mooi naambordje!!

Kaat. ik wil ook een mini Denzel!!!! wie maakt deze schattige mini formaat paardjes??

Chantal, dubbel goed nieuws voor jullie dus, en Kyan naar een nieuwe baas en Daisy gearriveerd bij jullie!! fijn hoor!

Hier is het weide probleem helemaal opgelost. Meneer zal het voorlopig (hoop ik) niet meer in zijn hoofd halen.. de knuffel!! Vandaag weer verder in de tuin hier.. de helft is al bestraat en het wordt mooi!!! vergeleken met hoe het was, wordt het echt al wat!
ik zal binnenkort eens opzoek gaan naar foto's van eerst en van nu.. fijne dag meiden!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:08

Nog een allerlaatste mooie foto van Kyan ... binnenkort mag hij naar zijn nieuwe baasje gaan ...
Kyan het gaat je goed in de toekomst !!!! *\o/*

Afbeelding

( maar 6 weken te koop gestaan .....)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:37

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:58

Is snel gegaan van Kyan zeg! Hopelijk heeft die het goed daar.

Al enkele foto's van Grace zo te zien. Dropbox gebruik ik ook is misschien traag maar de qualiteit blijft behouden van je foto's.

Een parcour met Jaron starten eventueel lees ik.

Jolanda voor de eerste keer terug op Dana sinds het veulen en een galop :).

Jorretje naar Gijs en schimmel ontdekt, dat is minder zeg!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:39

Ja lol 40 cm. Gewoon voor de lol

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:57

Waar aan zouden jullie allemaal denken als je een buitenrit organiseerd ?

Een vriendin/kennis van mij wilde 8uur gaan rijden eens maar ze kijkt totaal niet naar de conditie van de paarden en heeft totaal geen plan (wel dat ze op tempo en veel galop wil doen). Nu wil ik eventueel zelf eens kijken om iets te organiseren eventueel en wil graag weten waar julie aan zouden denken dan.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:05

fayem, de tinkerdagen zijn 25 en 25 augustus.

Heb nu de rest vd foto's ook binnen. Zal even wat leuke voor je uitzoeken, want het zijn er 157 hahaha

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:23

Nou ik heb alle wederverkopers gemailt van Barefoot, maar niemand die een testzadel heeft of ze vragen een groot bedrag aan borg dus, wat nu niet zo goed uit komt want donderdag is de klinische keuring en die is ook niet gratis haha. Maar ja wel lastig hoor allemaal, ik ga eens een advertentie plaatsen op Bokt ;-)

Fijn dat Kyan al zo snel een fijn plekje heeft gevonden :-)

En mooie foto's _Patrick_ , ik had ze al even bekeken net !

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:25

Tsja opsturen heeft ook niet echt veel zin voor een weekendje, ik wer er zelf namelijk ook mee nu, dus kan m niet voor langere tijd kwijt. En opsturen kost toch 2x 7 euro ofzo en moeten dan nog een doos vinden.