Magica schreef:We zijn net weer thuisen het was echt heel leuk om kennis te maken met Luna en Lotte
![]()
Eerst naar de weide gegaan en Luna opgehaald. En wat is ze mooi![]()
Even poetsen en kletsen natuurlijk
![]()
Daarna kort gelongeerd en er toen toch even op, wel zonder zadel haha en dat was voor mij wel wennen.
Even rustig stappen en wennen. En Luna was toch wel heel erg braaf hoor, kon wel merken dat het even onwennig was want ze
kent me natuurlijk niet maar ze deed geen pas verkeerd.
Daarna mijn vriend er nog even op hahaha dat ging even wat moeilijker met opstappen maar ook toen was ze super braaf![]()
Het was voor mij ook al wel weer een jaar geleden dat ik op een paard gezeten hebmaar het viel echt niet tegen, het viel reuze mee haha.
Daarna zijn we naar stal gewandeld met Luna aan de hand. En even kennis gemaakt met Carolien en Bert en de andere Tinkers gezien![]()
Toen weer terug naar de weide, en Luna wou wel erg graag weer terug haha dus toen even in de "draakje" modusmaar uiteindelijk
liep ze wel rustiger aan terug.
Heel veel nieuwe indrukken, voor zowel mij als Luna en Lotte natuurlijkmaar het voelt wel goed en vertrouwd en dat vind ik wel heel belangrijk
![]()
Aanstaande zondag gaan we weer heen![]()
![]()
en kan natuurlijk weer niet wachten haha.
Ben echt super moe haha, was vanmorgen al om half vijf wakker en kon van de zenuwen niet meer verder slapendus ik ga lekker m'n bedje op zoeken
![]()
leuk nieuws

Miesemuisje schreef:of op de ipad spelen!
haha super vet!

Diaz schreef:Diaz lieve hoofdje toen ik aan kwam![]()
[ Afbeelding ]
De charmantste foto van vandaag![]()
[ Afbeelding ]
Haar grote knuffel vriend:
[ Afbeelding ]
Nieuwschierig!
[ Afbeelding ]
Leuke foto's. staat goed daar!

Becs schreef:Hallo iedereen,
Ik ben nu al een maand of 2 niet meer op het forum geweest, omdat ik heel erg het gevoel had dat ik door mijn vorige staleigenaren in de gaten gehouden werd/wordt.....MAAR ik ben jullie nog niet vergeten hoor![]()
Ik ga deze week eens een poging doen om bij te lezen, maar jullie hebben flink doorgetikt dus het kan effe duren voor ik bij ben.
Met Caitlynn en mij is alles prima in orde in ieder geval, ze heeft 2 maanden bij ons in de wei tussen de geiten gestaan en daar vermaakte ze zich wel, maar ik merkte dat ze toch wat paardenvriendjes miste. Sinds zaterdag staat ze dus weer op een pensionstalling en daar heeft ze vandaag voor het eerst in de groep gestaan en ze heeft er nu een tinkervriendin bij![]()
Zo ik ga maar eens beginnen aan mijn bijleesproject....Tot snel!!!
Zag al foto's op fb. Ze ziet er goed uit hoor!