Wat een onwijs mooie fotos komen ervoorbij zeg! jeetje wat een sneeuw op sommige plaatsen echt mooi!
kalfje doodgevroren ag jeejte mirjam balen zeg! hopen dat de rest het overleefd!
Puck heeft wilde ideeen en word nu een beetje zenuwachtig hihi
lois heeft mooie fotos gemaakt!
Kabouter wesley, die is echt zó grappig!
ik heb nu vakantie jeej , kan ik eindelijk kijken of ik weer een beetje in bokt kan komen. heb het zoo druk gehad laatste tijd , maar nu kan ik alles weer een beetje afwerken en hier weer een beetje gaan genieten van jullie verhalen! 2 weken even niets doen behalve leuke dingen
mnkortleve
Geplaatst: 19-12-09 22:34
Puchje Op Bonny kun je nog zonder zadel zitten dat hoef je bij Bravour niet te proberen.
Dat had ik trouwens vanmiddag, nog even naar de bouwmarkt. Dus sta daar te bedenken of ik nog een zwaardere hamer aanschaf of niet, hoor ik ineens: 'Goh ik kom jou ook overal tegen.' Geen idee wie het was, maar nou heb ik dat wel vaker dat het even duurt voor ik iemand herken. Dus ik: 'Ja erg he ' Hij ziet me met een hamer staan en zegt:'Zo je bent nog al wat van plan, klussen bij de paarden?' Ik: 'Ja moet nog gaas tegen het hek timmeren.' Hij: 'Moet je dat alleen doen?' Ik: 'Ja...' Hij: 'Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden he.' Ik: 'Ja tuurlijk' En al die tijd stond ik m'n geheugen overhoop te halen om er achter te komen wie het is, maar ondertussen liep ie weg en ben ik nog niks wijzer, laat staan dat ik weet waar ik hem kan vinden als ik eindelijk eens aan dat gaas ga beginnen
A_Pallieter
Geplaatst: 19-12-09 22:37
grid schreef:
Hey Annique lekker vakantie
jij niet zeker? anders kom ik misschien wel ff dagje langs! moet ik even met mam overleggen dan maar wie weet gaat het lukken