Weetje? : Ieder mens die met zijn mond open slaapt, eet gemiddeld 2 spinnen op in zijn/haar leven......... heb ik ooit eens in quest gelezen...... brrrrrrrrrr
Resi_lover
Geplaatst: 13-03-09 21:21
JEEEEH
ellieellende schreef:
Weetje? : Ieder mens die met zijn mond open slaapt, eet gemiddeld 2 spinnen op in zijn/haar leven......... heb ik ooit eens in quest gelezen...... brrrrrrrrrr
2 Kilo spinnen.. Sjee.. Hoeveel zijn dat er wel niet..
Biancaa
Geplaatst: 13-03-09 22:02
brrr spinnen moet ik ook niet hoor, ben als de dood ervoor.
Wat erg Marleen van het veulen, zo erg als het zo op jonge leeftijd gebeurd. Ik weet er helaas alles van.
Verder niet bijgelezen, zit op mijn werk op de verjaardag van Mich, dus lekker gezellig. Ik heb hem vanmorgen om 7 uur de deur uit zien gaan en daarna niet meer gezien. Maar ja om 23.30 zie ik hem weer dus hoop hem dan nog even te spreken en te knuffelen
Nog foto's van Noa bij de hoefsmid:
Lenig is ze nog wel hoor
Etennnnnn
Dit vond Noa ervan dat ze nog niet mocht eten...
Dikkeeeee buik
Vrouwtje wat doe je daar?? De grond is koud hoor!!
Sita een geweldige ruin op het oog!! Hij ziet er echt top uit!!
Marleen wat sneu van Nova zeg!
Ik heb mezelf net even verwend in de paardenzaak bij ons in het dorp! Heb een erg leuk lime shirt van anky gekocht, limesokken en een haarnetje voor het komende tinkerweekend. Voor Boncho heb ik een mooie, simpele grijze shabrak gekocht. Was even op zoek naar een foto van het shirt maar kan het nog niet vinden. hij is in elk geval uit de nieuwe collectie.
Dan nog een vraag: Wat doen jullie toch allemaal aan de (waarschijnlijk) bekende gele vlekken??? Ik krijg Bons maar niet schoon! Heb heb pas gewassen met zilvershampoo maar hij is nog erg geel...... Ben bang dat ik hem helemaal niet meer wit krijg!!