je wordt pas goedgekeurd als je 8 of hoger voor alle punten hebt behaald. een 3e premie hengst kan daardoor dus ook goedgekeurd zijn. Haal je 1 7 of lager, dan is het over..
ben zelf ook nog niet helemaal zuiver..kon ze praktisch niet verstaan dus dan zal het wel Rohan zijn geweest misschien ja. Vond Arthur erg tegenvallen in vergelijking met de keer bij de jonge hengsten.
En hij was zooooo braaf, hengst achter hem stond zowat over de stal heen en meneer stond te slapen.
tyleysmiley
Geplaatst: 09-03-08 20:28
Hoi Allemaal,ik lees al even mee,want ik houd ontzettend veel van tinkers.Naast de friese paarden staat het ras bij mij bovenaan.Ik kon helaas niet naar Schijndel komen.Als ik jullie verhalen zo hoor en de geweldige foto's zie,heb ik heel wat gemist,volgende keer beter!!! Ik wil vragen of er iemand van jullie misschien die geweldige knappe Stef heeft gezien van Irish Coloured Cob,hij zou volgens mij bij de drie jarigen meedoen en hij stond volgens mij op de lijst van deelnemende hengsten,ik had hem dus heel graag alvast in levende lijve willen bewonderen,maar misschien heeft er iemand iets van meegekregen,ik ben benieuwd ?? groetjes Linda
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
vond hem ook erg veranderd idd als toen in januari op de HK van het nsvt, is gewoon een laatbloeiertje denk ik, ben benieuwd hoe hij gaat veranderen onder het zadel..
had het nog met meerdere bokkers over, niet over rohan maar van dat ze zelfs nog zo enorm veranderen en uitzwaren rond de leeftijd van 6 jaar
Stef had 139 punten (2e premie), maaruh volgens mij is ie al verkocht (zo had ik het tenminste begrepen Hetty )
idd Roos ze kunnen nog zoó veranderen ...Moet dan altijd aan Mr Yenkins denken op 4 jr nog PUPPY en toen ik hem als 8 jarige terugzag herkende ik hem dus totaal niet
daarom zijn ze met 3e premie ook ggk, omdat er zoveel met een 2e waren? Ligt vast geheel aan mijn narcose hoor maar ik volg je echt even niet met wat je bedoelt.
was maxolo dit jaar op de keuring???? en als dat zo is, hoe is het gegaan, want ben hem uit het oog verloren sinds hij verkocht is, en zou hééél graag nog eens met hem fokken...
Whahaha, zielige zieke hengst heb ik he!!!!!!!!!!!!! Geweldig bonte! Ben zo blij dat hij zo goed in zijn vel zat, hij liet wel wat te wensen over wat zijn gangen betreft maar dat neem ik voor lief na 6 weken boxrust