Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Poeh zit aale foto's te bekijken, maar de kwaliteit valt me dit jaar eerlijk gezegd niet mee... Er staan geen namen bij dus ik weet niet precies wie wie is maar er zijn er een boel waar ik mijn twijfels bij heb. Daarnaast zie ik er een aantal die ik nog een jaar (of 2) bewaard had, waaronder Hugo en Biggels. Denk dat dit jaar voor beiden te vroeg was eigenlijk...
KootMiraDrum schreef:Volgens mij heeft WenK het over de hengsten en niet over de foto's. Pisweer is pisweer, helaas.
Minimum leeftijd van 5 jaar zou me wel wat lijken.
Leonoor schreef:KootMiraDrum schreef:Volgens mij heeft WenK het over de hengsten en niet over de foto's. Pisweer is pisweer, helaas.
Minimum leeftijd van 5 jaar zou me wel wat lijken.
minimumleeftijd van 5 jaar lijkt me niet bevordelijk voor het tegengaan van wild dekken. vooral niet voor de wat meer commercieële hengstenhouders.
Daarbij zijn er plenty andere stamboeken waar wel door de jeugdige looks heen gekeken wordt.
Leonoor schreef:Niet alleen als het om onze sokjes hebben, ook andere rassen
Maar klopt
dobbel schreef:Ergste vind ik wel, dat je dan bij de jury komt, ze echt je hengst kompleet afbranden, goede punten noemen kennen ze niet, nee ik was heel blij dat petra erbij was, en ook ervaren heeft hoe de jury zich gedragen heeft, en dus niet gezegt kan worden dat we het door de emoties verkeerd opvatten.
.
WenK schreef:KMD, waarom geen minimum leeftijd van 4 en dan voorlopige goedkeuring. Dan nog minimaal 1 of 2 keer terug komen tot ze 6 (of 8) zijn en dan definitief goedkeuren. Maar ik denk dat dat meer toekomstmuziek is. Het hengstenbestand zal toch groter moeten worden...
Caira schreef:
Vasthi schreef:Ja, ben ik ook bang voor. Misschien iemand die het gisteren opgepikt heeft wat z'n exacte stokmaat is?
Bonte schreef:Vasthi schreef:Ja, ben ik ook bang voor. Misschien iemand die het gisteren opgepikt heeft wat z'n exacte stokmaat is?
Kan je brigitte niet even mailen?