ziggy_janet schreef:ik denk dat je nu inderdaad niet meer snel een echt tinker veulen kan vinden voor 750 euro.
Zeg dat niet te snel. Je moet even zoeken maar er zijn op sommige plaatsen nog mensen die niet weten wat een tinker doet in prijs,. Ik heb vorige maand in deze prijsklasse een jaarling gekocht. Is 3/4 tinker en net iets te chique voor de huidige markt, even afwachten hoe ze uitgroeit. Vond het wel een leuk projectje aan het eind van de zomer als ze iets meer kent en beter in conditie is gaat ze waarschijnlijk weer weg, hangt er net vanaf hoe leuk ik haar blijf vinden.
Nu ik toch zo blond binnen kom vallen zal ik mezelf even voorstellen. Ik lees namelijk al even mee, maar jullie gaan me soms zo snel dat ik dacht nog wel mee te lezen tot na mn vakantie.
Ik ben Marjolein, 23 jaar, woon in Beemte Broekland een gehucht bij Apeldoorn. Daar hebben mn ouders sinds 2 jaar een boerderij en doen we leuk hobbyboeren. Onze veestapel bestaat uit 2 katten met hun 3 kittens, een kudde schapen en een stelletje kippen. Daarnaast staat mijn grote liefde Ailin ook bij huis. Ailin is een 9 jarige tinkermerrie, zij is al 6 jaar in mijn bezit en op dit moment moeder van Dabado. Haar maatje is Zwanet een 4jarige fjord. Zwanet is de moeder van Dalton en op dit moment ben ik bezig met haar zadelmak te maken. Daarnaast heb ik sinds een paar weken een jaarling merrie erbij, ze staat nog niet thuis, maar vanaf begin augustus maakt ze onze veestapel compleet.
Verder heb ik naast de beesten niet veel andere hobby's, ze zeggen dat paarden een way of life zijn en ach dat bevalt me wel.
Ik hoop dat ik jullie een beetje bij kan houden