wjerbo_en_ik schreef:zijn er nog meer foto's gemaakt van mij en wjerbo?? we waren de camera vergeten....
er staan er wel 2 hier in dit topic+commentaar.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wjerbo_en_ik schreef:zijn er nog meer foto's gemaakt van mij en wjerbo?? we waren de camera vergeten....
tienus63 schreef:Marsafuba schreef:oo: Excuus tienus63! Ik bedoelde VeryWell!
Oooh, zij mag zeker niets zeggen; zij heeft zelf ook best lange benen.
Of is dat mijn mening, vanwege mijn eigen gebrek aan lengte![]()
wjerbo_en_ik schreef:wjerbo heeft ook een hele tijd zonder mij op zn rug gestaan hoor. ik weet dat mijn zadel niet super ligt, maar als wjerbo 5 wordt dan krijgt hijeen aangepast zadel.
tinkerfan555 schreef:Was ik ook lekker in het roze (wel alles roze, er was er nog 1 namelijk in 't roze, maar die had alleen t-shirt in 't roze)
dobbel schreef:Ja inderdaad dat lees ik ook, ik heb dat gemist, moet wel heel erg bont zijn geweest wordt dat gedaan,
tja ik vond sommigen echt niet vriendelijk met hun paard omgaan,
er de hele middag op zitten, vanaf dressuur tot naar het springen, en dan kontienu met de sporen prikken, tja vind ik echt niete echt aardig, dier moet zich ook even kunnen ontspannen tussendoor.
En ik heb me inderdaad geergerd aan de zadels, net als hier al eens is genoemd, echt mega veel niet passende zadels gezien, ik snap dat niet hoor, als een zadel al niet goed in balans ligt, hoe kan je dan in vredesnaam lekker rijden.
Lonan heeft tussendoor even lekker op de trailer gestaan, muslie er bij, hooinetje gevult, emmertje water gehad, en zo kon hij weer met frisse moet het springen te gemoed.
Bonte schreef:Roze versie staat er ook op en Grid ook.
grid schreef:[edit]
Hé Zie hier http://huygens.demon.nl/paardenfoto/20070519/ Say tussenstaanmag ik de foto's opslaan en evt voor eigen topic gebruiken ??