Pradaatje schreef:Ik heb juist alleen de 2 en 3 jarige gezien
Ik vond het wel heel mooi, Maar een half broertje van die van mij, die zag er werkelijk echt niet uit zeg.. Alsof ze die zo uit de wei hadden geplukt
Was er nog een Crosby?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pradaatje schreef:Ik heb juist alleen de 2 en 3 jarige gezien
Ik vond het wel heel mooi, Maar een half broertje van die van mij, die zag er werkelijk echt niet uit zeg.. Alsof ze die zo uit de wei hadden geplukt
snowdon schreef:Pradaatje schreef:Ik heb juist alleen de 2 en 3 jarige gezien
Was er nog een Crosby?
Kleur was niet zo geweldig, maar
die bouw, super!
Leuke optie voor de kleinere merries! 1e premie wel verdiend bij deze twee heren!

Hier dus 1 die weer vanalles gemist heeft
ging het echt niet redden 
snowdon schreef:Ik vond Romeo de Soie echt zo zwaar tegenvallen
En ik was het echt niet eens met de plaats van nr 1 en 2, grmbl!Had omgedraaid moeten zijn....
Bloc is dus kampioen, Moes reserve-kampioen. Herhaling van vorig jaar dus haha
Ik heb de drie- en vierjarigen gemist vandaag, maar ik heb wel leuke hengsten gezien die ik nog niet echt kende!
Lien, gefeliciteerd met Tommie! Hij mag nu goedgekeurd gaan dekken
En Silas boven Djenges geplaatst, knap gedaan Silas! Nog even lekker uitgroeien en dat word nog wel een 1e premie
Ik vond Killarney, Lord Fergus en Longacre Bro erg om te kwijlen!
Mijn vriend was helemaal weg van Tommie
Erg sneu vond ik om Davy te zien, kon me er zo boos over makenDat beest had gewoon duidelijk pijn bij elke stap die hij zette
Leon was t vorig jaar ook al niet eens met die plaatsing

Tommie dus al fans --> LIEN GEFELICITEERD
en tommie was mooi wit zie ik net op een foto van coydog
Davy dus niet best
wachten op meer foto's
ginger18 schreef:Ook het losgooien was vorig jaar een stuk leuker toen liep hij echt te showen en nu wou hij alleen maar gaan rollen. Maarja dat is dan weer een les voor volgend jaar.

ik wist wel dat ie t in zich had
je schrijft letterlijk wat ik dacht dat je ging schrijven 
)
die gaf me echt de rillingen 

mooie vent ook, geeft meer op in het echt dan op de foto's 

Lucy_1 schreef:Ik vond het jammer dat je hem niet lekker liet rollen... Ze zijn dan wel wat viezer, maar je kunt wel zien hoe lenig ze zijn met het rollen. En meestal als ze gerold hebben, heb je grotere kans op nog wat actie.....
En een vies paard.... tja.... zijn wij stinkermensen dat zachtjes aan niet gewend? Kijken we wel door heen hoor!

en Kastar is echt supermooi, echt een pracht van een 3 jarige.