Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leek zelfs van kleur veranderd haha

) coydog schreef:Zit al een kwartier te piekeren wat ik moet zeggen maar ik denk dat het beter is om niks te zeggen.......
Weet het echt niet meer
Je had toch een 2e premie of heb ik het mis. coydog schreef:Zit al een kwartier te piekeren wat ik moet zeggen maar ik denk dat het beter is om niks te zeggen.......
Weet het echt niet meer

coydog schreef:Ja het was een tweede premie.
Maar ik weet niet of ik hem nu wel of niet hengst moet laten.
Zolang het kan, dus lekker hengst laten. komt wel weer goed. Bonte schreef:coydog schreef:Ja het was een tweede premie.
Maar ik weet niet of ik hem nu wel of niet hengst moet laten.
Ik begrijp dat je punten minder waren, maar ik heb al vaken een jury dit horen zeggen. Dat komt dooe de groei. hij kan als veulen een kampioen zijn, maar als 1 of 2 jarige een 3e premie krijgen. Dit komt vanzelf (meestal) weer goedZolang het kan, dus lekker hengst laten. komt wel weer goed.

desillies schreef:ik hoorde van een kennis dat ze bij de Fjorden een advies meegeven,ruinen of hengst laten,dat zou voor de tinkers misschien ook iets zijn??
Leonoor schreef:Lien, volgens mij kan je bij jaarlingen echt niet beoordelen of ze potentieel hebben als GGK dekhengst.
Daarbij komt dat het een momentopname is en dat vind ik persoonlijk een te kort moment om daar een dergelijke beslissing op te baseren.
Zou toch doodzonde zijn als je je enter laat ruinen en die blijkt uit te groeien tot een wereldknol?
Ik denk ook dat er teveel mensen teveel waarde aan een dergelijk advies zouden hechten.
Leonoor schreef:Lien, volgens mij kan je bij jaarlingen echt niet beoordelen of ze potentieel hebben als GGK dekhengst.
Daarbij komt dat het een momentopname is en dat vind ik persoonlijk een te kort moment om daar een dergelijke beslissing op te baseren.
Zou toch doodzonde zijn als je je enter laat ruinen en die blijkt uit te groeien tot een wereldknol?
Ik denk ook dat er teveel mensen teveel waarde aan een dergelijk advies zouden hechten.
snowdon schreef:Baggio had toch ook geen 1e premie als jong broekie?