Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

coydog schreef:Van wat er naar de röntgen ging is alles door geloof ik.
nou vind het erg leuk weer nieuwe aanvoer van hengsten.
en dat is zwaar! knudde..Keevagirl schreef:Cayuse ging er toen uit, of niet ? De rest was hij toch wel doorgekomen hé ?

Keevagirl schreef:Ja, maar ik bedoel dat hij op sperma afgekeurd werd, of zit ik er nou echt zo naast ? Jij zult het wel weten, hé
Leonoor schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik me om het sperma niet zo heel veel zorgen maak? Maar goed, ik wil niet voorbarig zijn hoor.
Ik zorg wel dat hij binnenkort nog een keer 'geleegd' wordt, zij het op de bok, zij het op een merrie.
Al dat winterzaad er even uit
snowdon schreef:Angelique, Leonoor en Jeannette van harte gefeliciteerd!
Ook de eigenaren van Araghon, Abeltje, Doran, Celtic Mist, Kevin en Black Jack van harte gefeliciteerd!
Enne... hier zitten nu dus vier stamboekhengsten tussen!!
Hopen dat alles door Utrecht komt!
, terecht hoor! en toen ik de andere kant op wilde gaan stond mijn vader al weer te zeuren dat het zo kou was en dat hij weg wilde..... vader's....
zwanepol schreef:Ik heb al wel heeeleee mooie foto's voorbij zijn komen en wat mij gisteren opviel toen ik de hengsten buiten zag staan voor de 2e ronde is dat de meesten best wel aan de maat zijn, of is er weer zo laag gemeten?
zwanepol schreef:werd weggestuurd door bonte,
Wat had je aan???? Maar ja, het mocht nou eenmaal niet. tinkermeisje schreef:Is Araghon ook door? Ik ben erg benieuwd naar deze hengst.
Kom op SHETLAND JOHNY
(hij weet wel wat ik hiermee bedoel)