Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Flet, ziet er keurig uit! Net een echt paard![]()
Nu alleen nog die sokken er van afscheren en ze wordt zo uit het stamboek gegooid

sorry, halve Tinker ipv warmbloedje. Moet ook eerlijk toegeven dat ik niet echt goed gekeken heb behalve dan dat het me opviel dat het 3 keer dezelfde foto was
flettie schreef:@ IL: denk eraan dat het in Ierland/Engeland natuurlijk een uur vroeger is he?
Plannen om elkaar te ontmoeten?
)....
Haha, en nu hem nog ontmoeten... 

Haha, en nu hem nog ontmoeten... 

, als ik eerlijk mag zijn weet ik de reden niet ....
Jellie schreef:Marcella, als ik weet hoe laat we moeten laat ik t nog wel even horenOver de starttijden van 8 okt. is niets bekend. Als ik iets zie hangen hoor je dat ook
en hij is echt leuk .
Citaat:kijk even op tinkerwereld voor Offie,ik weet niet of Nadine het waardeerd als ik haar verhaal hier typ.....
www.tinkerwereld.com en dan het tinkerpraatje

Heb geen idee wat er mis is, je mag me uiteraard pb-en als je ergens mee zit!
Pellie schreef:Citaat:kijk even op tinkerwereld voor Offie,ik weet niet of Nadine het waardeerd als ik haar verhaal hier typ.....
www.tinkerwereld.com en dan het tinkerpraatje
des kun je dan niet beter daar antwoorden op haar verhaal ipv hier? hier leest ze het immers niet, en op tinkerwereld wel.
lonneke, een soort vakantie... dat zeggen ze hier als je ff naar de bajes gaat hè?