Ohh wat komt er toch weer veel moois voorbij! En heerlijk de veulen tijd Ook mooie kleine tinkers voorbij zien komen ik vind dat geweldig die ukkies
Erynn is afgelopen zaterdag bevallen van een prachtig merrie veulentje. Perfecter kon ze het niet timen, mooi in de ochtend en een dag voor de hengstenkeuring
Prachtig zo dat ze net geboren zijn. En ik blijf het knap vinden dat ze zo in de moeder hebben gepast
ellepel
Geplaatst: 15-04-17 20:08
Ik heb er nog 2 van kelly
En wat een mooie veulens, ze worden ook allemaal steeds knapper en met mooiere kleurtjes geboren!
Aniekepiek
Geplaatst: 15-04-17 21:53
Tinkermuts
Geplaatst: 16-04-17 11:08
Prachtige veulentjes en dikbuikjes. Wij zitten momenteel lang weekend op de Veluwe. Dax en Bowen mee. Verassing voor mijn peetdochter uit Spanje, dax doet het prima als kinderpony.
Ohh wat een heerlijke foto's! Al die heerlijke lente shoots. En heerlijk al die kleine veulentjes.
Helaas al een tijd geleden dat ik wat van Ellie hebt geplaatst. Flink wat tegenslagen gehad, ze kreeg een singelwond dus daar moest ze van herstellen. Ze begon mij uit te proberen. Luizenplaag hier op stal. Nu zijn we sinds een weekje gericht dressuur aan het trainen en ik merk dat ze het super vind en ze doet het ook erg goed. Gelukkig is ze ook zo goed als van de luizen af en begint ze beter in de vacht te zitten