Heb Boris in de stal aangetroffen met achterbeentje omhoog.. Voelde niet warm aan ofzo en als ik eraan kwam liet hij het allemaal toe. Maar het is niet zijn gewoonte om in de stal te blijven staan zonder Tinky.. Toen hij stapte liep hij echt superstijf, trok beide achterbenen op. Ben met hem gaan stappen op het verharde en dat viel nog mee - draf ook. Maar achteruit kan hij erg moeizaam. Draaien kan hij wel. Hij houdt/trekt achterbenen gewoon regelmatig op.. Morgen komt DA. Ben benieuwd..
Bah wat naar Misschien naween van het ongeluk? Spierpijn? Hopelijk is het niets ernstigs. Ik zal voor jullie duimen
Biebz
Geplaatst: 20-08-14 21:05
Dankje
O balen zeg Ben benieuwd wat de DA zegt morgen. Iig niet goed als hij er niet normaal op wil staan. Maar ook apart dat het lopen op het verharde nog wel meevalt..
Ja, maar al meer dan een week erna..? Tenzij er ergens een ontsteking is opgekomen ofzo.. Geen idee. Is idd apart, hij loopt wel nog stijf buiten hoor. Maar leek minder dan op het oneffen weiland.
Aaaaah Net me opgegeven voor de tinkerdagen met Lady. Gewoon voor de lol onderling een B proefje. Heb nog nooit gestart Behalve zo'n manegewedstrijd op een manege pony (die al 3 proeven had gelopen)
Succes met oefenen zonder zadel Lor, ik vind heerlijk zonder zadel rijden! Als Caily en ik hier de omgeving wat beter kennen gooi ik mn zadel ook weer in de kast. Nu durf ik niet zo goed, Caily springt nog wel eens opzij en ik rij veel langs de weg, dus dat valt best hard (en ik gok dat ze ivm Lola nu wel naar huis zal rennen als ik ergens op de grond lig)
Leuk interview gehad Sheryn?
Gefeliciteerd Claudia, fijn dat jullie hem gaan brengen ook
Ooh, geheid dat Lola nog wel gaat klieren bij de hoefsmid, maar goed begin is het halve werk zeggen ze toch? Luna was ook eerst echt een boef met de hoefsmid, tot achterover laten vallen aan toe Gelukkig een fijne hoefsmid die haar er grotendeels overheen heeft geholpen. Caily is een zalig paard bij de hoefsmid, touwtje over de nek en bij wijze van kan ik wel weer gaan, die staat wel!
Fijn dat je zo met je staleigenaren kan afspreken Hannah. Die stage, denk dat dat wel went!
Stoere foto's Andrea, jullie gaan lekker!!
Hihi Joanne, Noeka in een dwangbuis dan maar? Alleen op stal zal ze de eerste keren wel drama vinden, maar als er niks gebeurd leert ze het snel genoeg, alleen maar fijn voor de toekomst!
Oei Lor, Cup wel weer kunnen vangen?
Welkom Bianca! Knappe Tinkermerrie heb je daar. "Mijn" eerste Tinkertje heette ook Lady
Ojee Kaat.. Hopelijk valt het mee wat de DA zegt!
Potver, wat heb ik een hondsbrutaal veulen, ze denkt echt dat ze de prinses op de erwt is, misschien dat ik haar een beetje veel verwen?! Ach, verwennen moet kunnen, mams is ook nog steeds beleefd dus mevrouw Lady Dolores heeft gewoon een bak voor dr broek nodig, stiekem best om te lachen. Heb dat stoute wat een paard kan hebben best gemist merk ik , Caily is een heel ander paard in de omgang, die is ook wel eens stout maar heeft dan een hele andere benadering nodig.
Ja terug kunnen vangen hoor komt direct naar je toe voor een kriebel, heeft het zelfs nog is gedaan toen ik net weg was met Jack de kleine sloeber. Nu iets voor de draad gehangen met wat geluk blijft die er nu achter .
Rit met Jack ging goed wat vroeger springen was is voor hem nu er over draven dus de lat hoger gelegd met succes . In het bos de ene helft was veilig maar de andere helft een hoop pubers die het helemaal onveilig hadden gemaakt, ben blij dat ik Jack kon vertrouwen dus vrije teugel gegeven en heeft op zijn manier de weg gekozen die het minste gleed (hadden plezier gehad met emmers over een aardeweg gooien en takken op ooghoogte hangen) en heeft ons veilig van dat pad uit het bos gekregen daarna maar terug naar het veilige deel gegaan. Waarom ik wist van die pubers ben ze tegen gekomen in hun "kamp" naast het pad .
Op het laatste hoofdstel af en op neckrope voor de gene op facebook filmpje daar op .
Cup was een penny poown net . Moet al heel de week niks doen behalve veulen zijn .
*Bianca welkom!
Lotte een prinses veulen .
Kaat hoop dat het niks ernstigs is zeg! Hopelijk geen gevolg van die val .