Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ariebren schreef:En wat gaat de handelaar doen met deze (ik quote, extreem gevaarlijke) Tinker ?
Komt er een volgende koper die uiteindelijk een miskoop doet ??
DeMolenhoek schreef:Het blijkt nu hormonaal te zijn. Hengstigheid poeslief en berijdbaar, week na hengstigheid verslechterd ze weer, tot ze weer 2 tot 3 weken aanvalt.
Oona schreef:Kan er dan geen medicatie gegeven worden om haar hormonen weer 'normaal' te krijgen?
Ik heb daar precies al eens iets van gelezen ofzo. Misschien toch de moeite om op te zoeken?
DeMolenhoek schreef:Ariebren schreef:En wat gaat de handelaar doen met deze (ik quote, extreem gevaarlijke) Tinker ?
Komt er een volgende koper die uiteindelijk een miskoop doet ??
Cru gezegd is dat mijn probleem niet meer. Als ik ze nu slacht heb ik niets meer. Geen geld, geen paard.
Handelaar had ons een mooi voorstel gedaan, dat blijkbaar na 2 uur al niet meer geldig was want desbetreffende paard was al verkocht. Want hij had nog niets van ons gehoord.![]()
Het blijkt nu hormonaal te zijn. Hengstigheid poeslief en berijdbaar, week na hengstigheid verslechterd ze weer, tot ze weer 2 tot 3 weken aanvalt.
DeMolenhoek schreef:Slager word sowieso niet gebeld
Desnoods is ze een levenslange grasmaaier. Ze staat hier goed
Ik heb echt altijd het gevoel gehad dat er een reden is waarom ze bij ons is gekomen, dat ik haar moest helpen. En ja, ik heb helemaal in het begin echt het gevoel gehad dat ze weg moest. Dat ik me af vroeg wat ik nu weer had gekocht. Maar nu de knoop definitief is door gehakt is er een last weg en weet ik dat dit paard de tijd van haar leven bij ons gaat hebben
Ik moet zeggen dat het wel met een dubbel gevoel is hoor. Ik moet opeens gewoon worden aan het idee dat ze gewoon blijft. Ook vraag ik me af of het wel 'fair' is tegen mijn ouders. Maar ik denk dat deze oplossing het beste is voor Jessica. Een stabiele en rustige, vooral mentaal heel rustige kuddeNiets moet en ze kan gewoon mentaal weer in balans komen.