Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soprano schreef:Lepel schreef:Hier een link waar je kan zien wat dat doet met jouw kleur merrie
http://www.horsetesting.com/CCalculator1.asp
Aah had niet mogen zien, smoky black, valk, palomino, allemaal leuke kleurtjes zouden eruit komen! Maarja kleur is ook niet alles. Vind het spijtig dat bij de nieuwe reeks foto's geen duidelijke standfoto bij is! Maar dan zit ik nog met het feit dat ik een waarschijnlijk onvruchtbare merrie heb, achja af en toe eens dromen, kan nooit kwaad hé
snowdon schreef:Soprano schreef:Aah had niet mogen zien, smoky black, valk, palomino, allemaal leuke kleurtjes zouden eruit komen! Maarja kleur is ook niet alles. Vind het spijtig dat bij de nieuwe reeks foto's geen duidelijke standfoto bij is! Maar dan zit ik nog met het feit dat ik een waarschijnlijk onvruchtbare merrie heb, achja af en toe eens dromen, kan nooit kwaad hé
Geen valk, daar heb je agouti (bruin) voor nodig nlEn naar ik dacht draagt Amadeus geen agouti en jouw merrie dus ook niet als ze zwartbont is. En voor palomino zou je merrie het vosgen moeten dragen, die kans is dus ook alweer kleiner. Dus maak je niet al te lekker, scheelt misschien in je 'helaas-gevoel'