Lowara schreef:carolina1278 schreef:Heb ook nog wat foto's van o.a. leonoor, brigitte, Guppekop en andere die meededen met de dressuur, en bestgaand. Dus hoor wel even wie er interesse heeft
me me me me
weet niet wat je uiteindelijke plaatsing was van bestgaand,maar zag wel dat de jury contrinue naar de jouwe en Tom heen en weer keek. ze vonden het dus dondersmoeilijk
Hier bv zou ik Lowara nooit aanbestgaand laten meedoen,omdat ze bouwtechnisch niet klopt, en qua gangen ook niet echt brilliant is![]()
dan kan ze op een goede dag de sterren van de hemel lopen strak aan de teugel,maar een B dier wat de kop in de lucht heeft,maar qua gangen gewoon lekker soepel alles laat zien, zal het dan bv met gemak van haar winnen
dat vind ik juist het fijne van de klasse bestgaand, het is voor iedereen toegankelijk, en zoals Wendy gisteren al zo mooi uitlegde. perfect voor wat minder ervaren dieren om eens in de ring te verschijnen
Nee dat klopt wel en ik ben dik tevreden, helemaal aangezien Yinx ervoor koos om eens te kijken of je de sterren kunt zien door de bewolking heen, terwijl hij altijd stuivers in het gras/zand zoekt (hihih) en normaal veel beter kan lopen....
Zal eens kijken of ik nog leuke foto's van jullie heb, Erik heeft niet heel veel foto's gemaakt..