Môgguh.. nou ja... pfff weer niet geslapen ik heb echt teveel aan mn kop geloof ik. Lig alleen maar te piekeren en ik had een man die lag te snurken. Na een paar keer mn keel te hebben geschaaft draaide hij zich om met veel gemompel en was het wel afgelopen, maar ja toen lag ik nog wakker tot 7 uur 
Mirjam gecondoleerd meid! Helaas krijg ik de laatste tijd ook veel meldingen van jonge mensen. Bah dat vind ik nooit leuk. Hoop dat het beter gaat worden met je vriendin, een slechte uitslag, pfff lijkt me erg moeilijk om daar mee te leven.
Joyce een beetje beter hoop ik vandaag? Heb jij een beetje kunnen slapen?
Boncho gezeur met retour sturen van een broek, internet bestellen is ook niet leuk geloof ik. Ik pas altijd in de winkel en als hij op internet dan goedkoper is, dan koop ik hem via internet 
Grit gereden met kapot ruitje,
en het was al zo koud. Nu maar hopen dat jij niet ziek wordt.
Sandra lekker rustig aan doen vandaag, lekker toch! Meebleren met Guus geen schorre stem nu 
Leon lekker ruzie gehad, nagetrilt, ach kan ook weleens lekker zijn
Wel goed dat die andere collega voor je opkwam.
Marleen veel sterkte vandaag
Hoop dat het een mooi afscheid wordt. Banbay gaat goed zag ik op de foto's!
Bailey mag niet meer op het werk internetten, nou dat moeten ze bij mij niet doen hoor, dan heb ik 's nachts dalijk helemaal niks meer te doen.
Anita over jouw verhaal had ik helemaal heen gelezen, pff lijkt me inderdaad ook niks hoor de hele dag plat. Zit er wel al een beetje schot in?
Eevee vandaag de nacht in, gezellig morgen en vrijdag samen
Gaan wij het topic wel volpraten voor Dagmar 
TK sterkte met Balou, weet je al waardoor het komt dat ze hoefbevangen is?
Marja ben je al bij de gyn geweest voor je bloeden (of huisarts?) hoop dta het niks is 
Trea op zoek naar een nieuwe bril, heb er nu 1 al 3 jaar en volgens mij zijn mijn ogen nog hetzelfde, anderhalf jaar geleden dan. Ik draag hem alleen bij het auto rijden anders mis ik elke keer de afslag.
Volgens mij ben ik helemaal bij toch
Sorry gister was ik zo moe dat ik de comp om 21 uur al uit had gegooid. Niet dat het wat geholpen heeft, heb alsnog niet geslapen
Vandaag gaan we een nieuw bed ophalen dus wie weet is het vannacht anders.
Móhr wandelende mesthoop, ja net als zijn moeder. Pff die 2 zijn echt erg hoor, maar ja is ook wel logisch als je met zijn 2-en op stal staat en je bent allebei zo vies dat je overal rondpoept en niet netjes in een hoekje ofzo. Komt ook wel goed...
Oh en over de kerstboom, kids lagen al op bed en die wil ik er niet bij hebben als ik afruim, dan lopen ze alleen maar in de weg
En Mich was de bovenste lampjes van de ramen en alles aan het doen, dus die liet ik maar geen ballen opruimen met die grote klauwen van hem 
Nou ik ga weer wat kids naar school brengen, kijken of de auto's voor me nu wel netjes langzaam de rotonde nemen. Gister ging er 1 zo hard de rotonde in dat hij 2 keer zijn as rond ging, tja moet je maar langzaam rijden, al heb je nog zo'n grote bak
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 06-01-10 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt