[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:45

Eefje, zeep :oo

Leon; wel lief dat jullie geld hebben verzameld.

D_Travis

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

mijn schoonmoeder vertelde laats dat als de jongens moeten huilen om niks, dan moesten ze altijd naar de gang toe, als ze bijvoorbeeld zeurden en iets neit mochten dan gingen ze janken. Dus moesten ze naar de ganag. Mijn zwager ging dus als klein jongetje alvast op de gang staan en begon toen pas te huilen hahaha :)

snowdon

Ik ging altijd op de grond zitten als ik boos was, toen ik kleiner was.... en dan ging ik heeeeel boos naar de grond kijken met mijn armen over elkaar en dat kon ik echt uren volhouden..... ook gerust als we eigenlijk met de fiets onderweg waren bijv :')

mnkortleve

Mijn zusje was altijd een viesneus nog steeds eigenlijk.
En dan zaten we te eten en dan aten we spaghetti en dan zei ik dat het hersenen waren en hop daar kreeg ik dat bord ze luste gelijk niets meer. }>

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:46

hahaha echte volhouder dus Leon :) zo schattig met dat zakgeld hahaha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:46

Verhalen met broertjes/zusjes heb ik niet, ik was een nakomertje.. Scheelde 10 jaar met mijn broer en 13 jaar met de andere broer.. :P

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:47

D_Travis schreef:
mijn schoonmoeder vertelde laats dat als de jongens moeten huilen om niks, dan moesten ze altijd naar de gang toe, als ze bijvoorbeeld zeurden en iets neit mochten dan gingen ze janken. Dus moesten ze naar de ganag. Mijn zwager ging dus als klein jongetje alvast op de gang staan en begon toen pas te huilen hahaha :)

O dat deed mijn zoontje ook die liep al vast naar de trap voor dat ik de kans kreeg om hem er op te zetten.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:47

ellieellende schreef:
Het verhaal dat ik altijd aangelijnd overal mee naartoe moest borreld ook ineens boven...... zodra ik de buggy mocht, ging mijn verstand op nul en was het alleen nog maar lopen lopen lopen.... klimmen, klimmen, de laatste keer los in de Efteling was toen ik hans en grietje eens van dichterbij wilde bekijken en over het hekje geklommen was.....

whahahaa en dat was 2 weken geleden? _O- _O- :=

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:48

Owja kinderwens.... daar ben ik nog altijd niet aan uit. Vind het een lastige keus. Bij veel zaken ben ik van mening dat iets je overkomt, maar dat is wat dit betreft iets anders.
Voorlopig niet, want daar zou ik teveel voor moeten opgeven.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:48

Hahahahaha god jullie verhalen! _O- _O-
*raapt zichzelf weer op*

Ik was eigenlijk gewoon heel erg braaf. Mijn broertje was heel moeilijk, om verschillende redenen. Maar ik weet nog wel dat ik op mijn kamer, mijn rustplekje was, en hij daar ook binnen kwam. Ik vroeg "wil je weggaan?" "nee." "Wil je alsjeblief weggaan? dit is mijn kamer." "nee." Nou ja, en dat zo dan even door he :)) Totdat ik het zat was, en hem wegduwde. Hij bleef staan. Ik duwde harder. Hij bleef staan. Ik schopte hem. Hij bleef staan. Nou ja, en dan heb je nog maar één optie.. Ik heb zijn hoofd goed stevig vastgegrepen en ik heb hem HEEL hard in zijn hoofd gebeten. Toen was hij wél zo weg _O- _O- _O-

Ander verhaal, ik was aan het spelen met mijn favoriete zeemeerminbarbie. Echt een schitterende barbie :j Hij besloop me, en liet me schrikken. Waardoor ik per ongeluk! het hoofd van mijn Barbie aftrok. Heb het er niet bij laten zitten, en heb mijn ouders verteld dat hij mijn Barbie kapot had gemaakt. Waardoor hij de schuld kreeg, en mijn Barbie gemaakt werd :D
:')

Fantastisch, die jeugdherinneringen. Of filmpjes van vroeger, kan me er tranen om lachen _O-

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:49

Ik zou het echt heel graag willen, maar nu nog niet.. Het is alleen niet zo vanzelfsprekend of het kan, tegenwoordig hoor je zoveel mensen die al tijden proberen zwanger te raken.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:50

hahaha ik zie al zon kleine Berdien zitten met haar mooie barbie..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:51

uh bijlezen staat op vorige bladzijde ;)

ennuh O ja ik kon mezelf ook opsluiten in WC of op slaapkamer en dan moest mijn zusje me weer buiten l"ullen := Kon ik ook heel lang volhouden :o
en zo heb ik ook een keer mijn eigen haar geknipt met een nagelschaartje je weet wel zo'n krom ding :') kun je je voorstellen hoe dat eruit zag ...

billen
Afbeelding

ooit eens bewerkt
Afbeelding

en Nono heeft ook mooie billen
Afbeelding

Sita_

Dat is zeker waar Dagmar.. Sommige mensen doen er zoveel moeite voor! Soms is het heel oneerlijk..

Ik wil dus geen kinderen meer, bewuste keuze.. Had altijd een vurige kinderwens, maar door een aantal oorzaken ben ik eens met Hotze om tafel gegaan en hebben we samen deze keuze gemaakt om ze niet te nemen..

D_Travis

Ik had trouwens vroeger echt heel kort jongenskapsel en een spijkerjasje met een BMW embleem (vonden mijn ouders toen stoer)
En iedereen dacht altijd dat ik een jongen was :@

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:52

Ik was ook altijd heel goed in mijn moeder bespelen, zodat mijn broers straf kregen en ik niet := Al kreeg ik dat driedubbel en dwars terug als het uit kwam....

Zo heb ik ooit allemaal briefjes geschreven, zoals bijv. "Leon is stom", en dat dan her en der opgehangen achter schilderijtjes e.d....... en ik had nog wel zo mijn best gedaan om hun handschrift te vervalsen (toen nog geen pc of zelfs geen typemachine in huis). Het had wel even geduurd eer iemand die briefjes vond, maar ik was toch echt de pineut.....

En als je bij ons de pineut was, zag je alles bont en blauw :7

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:52

Het is wel fijn als je er beide achter staat inderdaad Sita!
Dat lijkt me ook nog lastig als de een wel wil en de ander neit.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:53

HAAHAAHAHAHA "Leon is stom" hahahahaha ik ga helemaal kapot hier _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:53

Hier ook absoluut geen kinderwens. Echt niet gewoon. Nou weet ik wel, ik ben vrijgezel en wat als mijn toekomstige partner ze wel wil? Tja, dat wordt dan een zgn. Goed Gesprek. Want ik wil ze echt niet :n

Lekkere billies hoor! :9 Leon en Maya al zere handjes van het spanken?

Niet meer meegaan, ik wilde één keer niet meer mee in het winkelcentrum, toen ik drie was. Dus heeft mijn moeder me laten staan, en is ze weggelopen. Ze heeft me natuurlijk wel om een hoekje in de gaten gehouden ;) maar na een paar minuten was de lol er van mij wel af en rende ik heel hard achter mijn mamsie aan. Daarna ben ik áltijd meegegaan :))
Zoals ik al zei, ik was een braverd :')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:56

Ik was tegen mijn ouders ovr het algemeen heel braaf enzo.
Sommige kinderen uit mijn klas scholden gewoon hun moeder uit voor K*twijf enzo, sorry hoor maar dat snap ik echt niet :n

Ik heb 1x trut tegen mijn moeder gezegd en wat had ik een spijt!!!!!!! echt vreselijk.. haha

Grit

Dat is echt vervelend, wel een kinderwens, maar ze niet kunnen krijgen :\ .

Berdien; nee toch, niet je mooie zeemeerminbarbie ;(

Mooie billen Grid :))

Leon; hoe kom je erbij :')

Ik was ook wel een braaf kind, we waren alleen altijd met z'n vieren (ik, mijn broer en onze twee neven die naast ons woonde) altijd bezig kattekwaad uit te halen. Maar wel vrij onschuldig.

grid

O ja bijten kon ik ook :')

Een vriend van mijn zus (6 jr ouder dan ik) was mij aan het plagen en op gegeven moment toen ik boos werd natuurlijk hand tegen voorhoofd houden en mij wegduwen zodat slaan en schoppen geen nut had...Toen kreeg ik het voorelkaar om bij zijn arm te komen en HAP al mijn tanden stonden erin :+ Zo dat heeft ie geweten Nooit meer Ingridjes plagen }>

snowdon

Haren knippen... ik gaf vroeger dus echt geen ene moer om mijn kleding en kapsel, heb tot zeker halverwege de middelbare school rondgelopen in wat vodden en mijn haar ongefatsoeneerd naar voren.
Zo moesten we dus een keer een zelfportret maken en toen hadden we het over onze haarkleuren. Dit was op de basisschool en zaten we in kleine groepjes. Het meisje tegenover mij had lang haar en deed een pluk haar naar voren en knipte er zo heel voorzichtig een stukje af en legde dat op tafel om de kleur zo precies mogelijk te hebben. Ik was ook vrij precies met dat soort dingen en dat vind ik dus een erg goed idee.....
Maar ik had niet zulke lang haar en dat was dus geen succes :+ Zelfs de kapster heeft het niet meer kunnen fatsoeneren en de volgende dag kwam de schoolfotograaf :+ Ik snap momenteel nog altijd niet waarom toen niet gewoon alles er af is geschoren hahahahaha

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:57

:')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:58

hahahahahahaha briljant hahahaha :)

ik maakte vroeger als ik me verveelde altijd heeeeeele dunne vlechtjes in mijn haar, zo dun dat je ze er gewoon neit meer uit kreeg, toen meost ik ze er ook afknippen :')