Ben aan t duimen voor shiloh! Kan ik een vanantie boeken bij jullie Leon? whahahahaha
Paardjes zijn slim! het gras van de buren is altijd groener! Leuke foto's! Flemen op commando is ook erg leuk! niamh doet dat heel veel, dus daar kan ik denk ik wel wat mee! Trea succes met het HH! en misschien tot straks!
Veel sterkte voor Shiloh vandaag, en een hottub, lekker hoor!
VD-foto's gezien, leuk! En paardjes op snackvakantie
Ben ondertussen weer in Groningen, straks werkoverleg en dan nog wat dingetjes in de stad halen. Heerlijk de rust die hier in huis hangt, het bevalt me hier zoveel beter dan thuis
D_Travis
Geplaatst: 04-05-09 13:18
lekker is dat he berdien, lekker je eigen gang gaan!!
ik verveel me ik zou met een vriend de stad in maar die smst net af.
denk dat ze voetje geven het makkelijkst vind, dus als ze snapt dat ik een kunstje van haar vraag, wil ze gewoon op de snelste en makkelijkste manier dat snoepie bemachtigen:-) beetje een wijsneus, dat paard van mij! maar ik ga het straks proberen en dan laat ik het je weten! thanks voor de tip!
timokyana
Ik heb zelf een beetje een dipje. Vandaag zou Bert 18 zijn geworden en mei blijft ook de maand waarin hij ziek is geworden.
Ik was al nooit bestand tegen zielige dierenfilms, maar toen ik zaterdag in het vliegtuig Marley&Me heb gezien had ik het echt zwaar. Een traantje en een brok in mijn keel vind ik prima. Maar ik heb bewust bij sommige momenten mijn ogen dichtgehouden toen ze afscheid gingen nemen van Marley. Anders was ik echt in huilen uitgebarsten en daar waren teveel mensen voor om me heen.
Grit . Is ook super klote en zwaar, en er is helemaal niks mis met een traantje wegpinken hor, ook met heel veel huilen, hij was toch je maatje, en dat blijft gewoon heel zwaar Maar achter elke traan van verdriet schuilt een glimlach van herrineringen!