..Ik lees straks eventjes bij, ga zo eerst naar de paardjes.. anders komt het er weer niet van.
Vanochtend ging alles al fout... en toen ik uit school kwam, wou ik naar huis fietsen en bleek m'n band lek.. FIJN!
Ik moet dus een uur naar huis fietsen vanuit school, en hoelang ik daar te voet over doe wil ik niet eens weten
..Ik dus naar huis gebeld, maar wij hadden dus geen auto thuis staan (heeft m'n vader mee).. dus zegt m'n moeder 'ja, begin maar te lopen dan' ... Ja daaaag!
..maarja, zat weinig anders op..Gelukkig belde ze daarna terug dat m'n vader in Breda aan het lossen was (die zit op de vrachtwagen, rijdt met keukens), dus uiteindelijk is die me komen halen

Anders was ik nou nog met de benenwagen onderweg naar huis

) en die heeft soms ook rare fratsen
Hij ziet nu bijna niks meer, begint doof te worden, het wordt nu echt een oudje. Wel heel enthousiast nog, maar we moeten er nu toch een keer rekening mee gaan houden dat hij niet al te lang meer zal leven... Wanneer hij binnenkort naar de kaper is geweest, neem ik hem mee naar het bos om nog eens mooie fotos te maken
Ben met hem opgegroeid, en het is toch m'n maatje hoor 

Ik zal zo die link verder bekijken
) Dewi liep gelukkig gelijk mee, maar wel met een enorm vraagteken op haar hoofd, huh? er is gevaar? Maar wat mis ik dan?
Dus ik in reflex gelijk HOW geroepen, en daar reageren ze goed op. Automobilist ook gelijk in de remmen...
En dan naar die site kijken voor kerstkaarten