Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Oh super van die koets. Ga je dan toch voor een 4-wieler? En geweldig van het tuigje! Ben benieuwd naar een foto!
Hey Maartje! Bedankt. Leuk zeg, dat konijntje! Ik wens je heel veel succes, hopelijk geraakt hij er met goede zorgen door!
En gefeliciteerd met je resultaten van de springwedstrijd!
En kijk naar de paardjes.. Die zijn zo te horen blij met hun nieuwe stulpjes. Haal daar je positieve energie uit! En bedankt!
Jammer van de foto, maar jij hebt toch wel mooi kunnen genieten. Veel beterschap voor de voet ook! Ze kunnen toch zo vreselijk lomp zijn hé soms
Oooh en jouw ratje
Heb ik altijd zo'n lieve dieren gevonden, alleen enorm jammer dat ze maar een kort leven hebben vaak.. Daarom heb ik Caafjes 
Ze was er achteraf ook niet goed van..
Hier gaat alles er rustig aan toe. Mijn vriend is terug in België dus het is vooral lekker genieten en af en toe eens knuffelen met de paardjes. 

En je hebt nog wel even de tijd 

.
. 
nu sparen voor een huis in Zweden. Als we dat volgend jaar zouden doen komen jullie toch wel eens op bezoek he?
Dus dan zal ik het zeker eens proberen. Bedankt voor de tips allemaal! Oornetje is denk ik overbodig, vermoed niet dat er vliegjes in der oren kruipen.
Dat wil je niet meemaken
Gelukkig is ponylief DOODbraaf en die stopte dan ook meteen! Komt wel goed met je zusje en Jack, Lor. Rijd je nog veel met 'm eigenlijk?
)