Gisteren gezellig gekletst zeg!! Puck ook weer gezien De '90's kleding wordt weer uit de kast getrokken
Bianca aan het kletsen met de kat, kan ook heel gezellig zijn!
Dianne, balen van die lekkage en ook al 4 x!
Ellen een mooie samenvatting gemaakt! Enneee, ga je net zo lang op zoek naar van die blokken, als dat je op zoek was naar je bank??? Ik ben ook achter die blokken aan, alleen dan als poefjes, die je onder zo'n tafeltje kan schuiven.. Als extra zitruimte Bij de IKEA heb je die wel.
Chantal ook weer gezien!! Heel even maar...
Hier nog steeds ziek, vannacht weer slecht geslapen, doordat ik gewoon zooooo superverkouden ben, last van m'n keel, misschien wel keelontsteking of zo, zo erg is het, komt allemaal bloed uit... (Vies he..) Maarre, ik hoef vandaag maar 3 uurtjes te werken, van 11.30 tot 14.30, dus ik ga wel. Maar voel me knap beroerd...
Gister met trailer door woonwijk Wijchen gekacheld Toen nog niks te zien van spierpijn al deed Erik het meeste werk Viel nog best tegen om hem in mijn 1tje in huisje te krijgen maar hij staat op een leuk plekkie
Ingrid naar Puck geweest ook zin om mee te gaan naar Maartje?
Ellen op blokkenjacht
Vast veel plezier in de Effenaar
Bianca dat paardenschilderij heb ik ook eens in Cuijk gezien Leuk! en verder
Die van woody trekt me helemaal niet Thundermeis leuke lieve uitstraling
Alle zieken nog steeds Beterschap!!
Verder bijlezen wordt ff niks genoeg te doen nog hier Misschien vanavond??
heb hetzelfde als mnkortleve, super gezellig om samen wat te doen, maar stappen is echt niet mn ding weet me dan echt geen houding te geven en vind ik veelste druk (doe mij maar een metal concert haha)
hier gister ook nog even in bed naar buffy gekeken, grappig is dat, pim heeft dat net gemist. (toen ik op de basisschool zat en net iets daarna draaide ze al die afleveringen maar pim is 2 jaar jonger als ik ben )
wat een mooi gedenkings plekje bianca!
en nogmaals als je niet van het stappen bent ben je ook welkom om hier gezellig langs te komen de 30tigste. (eerste even avelyn en odinn knuffelen, op odinn rijden en dan hier lunchen)
Eevee
Geplaatst: 19-01-10 12:41
Aangezien ik toch niks te doen heb op school.......dat is niks nieuws Ik heb alles gelezen
Wat schitterend om iedereen zo te gedenken Bianca! Vind het erg mooi
Gezelli met ze alle op stap.......FOTO'S!!!
kuzznathalie beterschap
Ik ga maar eens een lekker broodje gezond halen hier.....pfff ik verveel me echt dood hier
Zelfs ik ben bijgelezen , hoop dat jullie nu wat rustiger aan doen
ringelberg
Geplaatst: 19-01-10 13:14
goeiesmiddags
wel bijgelezen maar niets te melden,ben echt ontzettend lui,heb vakantie.Ik wil naar de paarden maar daar ben ik zelfs te lui voor.Schop mezelf toch maar aan de gang.
Las iets over een boktuitje,leuk.En Ellen,30 is echt erg oud als dat allemaal maar goed komt
Cecille
Geplaatst: 19-01-10 13:31
Attentie :
Ik heb gesproken met het ICS en de keuring zal plaats vinden op zaterdag 19 Juni 2010 te Haaften
Graag opgeven bij het ICS...
En vertel het voort zodat er meerder gaan en kunnen inschrijven
Groetjes,
Cecille
Tinkerstal Vlot
grrr
Geplaatst: 19-01-10 13:51
Da's balen Cecile, dat valt precies in het tinkerweekendje van dit topic, waar een aantal van ons ook heen gaan... Moet nog eens goed nadenken, wil eigenlijk echt naar deze keuring (qua dag/maand/afstand), maar wil ook het weekendje niet missen...
mnkortleve
Geplaatst: 19-01-10 14:20
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het komt bij mij helemaal niet uit die datum
grrr
Geplaatst: 19-01-10 14:27
En wij waren toch een flink deel van de te keuren paarden, of niet? Het liefst heb ik het nog ietsie eerder... maar goed.
Ik heb vandaag met marijke gesproken... ik had de keuze of de 19e of die week erop.... maar als dat voor meerdere beter uit komt dan zou ik ik vragen of jullie contact kunnen opnemen met het ICS
Marijke heeft heel erg haar best gedaan voor deze keuring, maar er moeten er wel lekker veel aanwezig zijn want voor 10 paarden is het niet meer te doen dus we moeten elkaar helpen en andere mensen inlichten voor deze keuring
Blokken bij Ikea? niet?? Ik ben een wandelende ikea gids.... die hebben ze niet, wel lack tafeltjes;-)
oh ow... de keuring tegelijk met het kletsweekend....
Net de VA weer aan de lijn gehad, niets aan de hand, nog niet eens een wormpje oid kunnen ontdekken.... pffff gelukkig. vnvd dus maar lekker een bietje hobbelen in de binnenbak!
grid
Geplaatst: 19-01-10 16:02
O Cecile dan zou week erop beter uitkomen idd ivm tinkerkletsweekendje 18-20 juni [edit] lees net in jou topic dat jou dat minder goed uitkomt...
Super Ellen bloed helemaal goed
Laatst bijgewerkt door grid op 19-01-10 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt