[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:19

sorry.... ik vroeg me het gewoon af. Heb nu al weer spijt dat ik het heb neergezet....

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:19

Jemig, Snowdon, grrr en Stennisje, jullie zijn ook niet bespaard gebleven van de ellende.

Mijn "ellende" is pas na mijn 30e gekomen en dat zijn dingen waar we allemaal mee te maken krijgen, maar dan iets teveel in korte tijd. Maar voor mij was het moeilijk dat ik me kwetsbaar moest gaan opstellen en mijn veilige pantser moest loslaten. Daar ben ik nog steeds zoekende in en dat geeft mij op sociaal gebied last.

Maar besef echt heel goed hoe blij ik moet zijn met mijn leventje en ben er mijn ouders ook dankbaar voor. En dat geeft dan geregeld een schuldgevoel, aangezien ik dat niet echt laat merken. Dat is dan weer te moeilijk he Bloos .
En Stennisje, wat jij hebt meegemaakt, daar kan ik me zo boos over maken. Je wordt iets aangedaan en hebt er de rest van je leven last van. Knap van je, dat je het durft te vertellen.

Sita; ben ook bang dat het veel meer voorkomt dan we beseffen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:20

Zal vast niet erg gevonden worden Janet, het is en blijft een vraag en geen dwangpositie waar je haar in zet Knipoog
Ik keek er even van op, zo'n vraag zou ik zelf niet zo snel stellen.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:21

_janet_ schreef:
denise: vind je het nu niet moeilijk om intiem te zijn met een man?

Moeilijk om dat uit te leggen, heb aardig wat vriendjes en scharrels versleten, totaal geen moeite met sex.
Maar een serieuze relatie, dat wil maar niet lukken.
Kom nog steeds foute mannen tegen en loop dan steevast tegen een gebrek aan eigenwaarde bij mezelf aan.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:21

Hier ook veel ellende in de familie gehad, maar ik was te jong om alles te beseffen.. En misschien maar beter ook.. Ben dankzij mijn jonge leeftijd toen van veel gespaard gebleven.. Ik ben blij met het leven wat ik nu heb..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:23

Stennisje schreef:
Moeilijk om dat uit te leggen, heb aardig wat vriendjes en scharrels versleten, totaal geen moeite met sex.
Maar een serieuze relatie, dat wil maar niet lukken.
Kom nog steeds foute mannen tegen en loop dan steevast tegen een gebrek aan eigenwaarde bij mezelf aan.

Zoiets heb je al eens eerder laten vallen... zo zie je maar weer dat ooit puntjes op de i komen als je iemand wat beter leert kennen he...
Verder denk ik dat dit ook andere redenen heeft / kan hebben, wat het extra lastig zal maken Ach gut

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:23

Janet; dacht het ook even, maar idd, niemand is verplicht tot antwoorden.
Zou sommige zaken een stuk gemakkelijker maken als we gewoon maar op de man af de dingen zouden vragen en zeggen. Dus, niks mis mee!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:25

Ik ga op bed.. Weltrusten allemaal! Kusje

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:26

hihi soms ben ik wat direct, sorry...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:27

Wat mij is overkomen heeft me ook ergens sterker gemaakt.
Ik werd altijd gepest op school, liet me ondersneeuwen etc.
Heb nu wel meer geleerd om voor me op te komen.
Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik het m'n leven niet meer laat beïnvloeden en dat ik het van af dat moment zelf weer in handen nam.

Ik kan er ook vrij makkelijk over praten.
Ik heb er geen schuld aan, het is me overkomen en het overkomt anderen nog steeds, juist omdat er te weinig over gesproken wordt.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:29

ik vind het echt heel knap dat je daar zo goed over kan praten. Maar dat maak jou waarschijnlijk ook zo sterk.

ik ga even een film afkijken en dan duik ik het bed in.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:34

Sterk is niet het juiste woord, eerder veerkrachtig Haha!
Het heeft inmiddels ook z'n plek, weg gaat het nooit, maar ik kan er goed mee omgaan.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:38

Dat zeg je mooi Stennisje; veerkrachtig. Maar daar moet je ook sterk voor zijn, ik vind het knap dat je er zo tegenaan kijkt.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:51

Ik denk dat hier veel veerkrachtige mensen zijn, zo te lezen heeft iedereen z'n portie wel gehad en toch weten we met z'n allen steeds weer te genieten van het leven en onze fantastische dieren.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:57

Jaaaa, onze beestjes. Ik zou niet zonder ze kunnen. En ook dat bezig zijn op stal, heerlijk. Soms vind ik het leuk als er andere zijn, lekker wat kletsen. Maar het is ook zo heerlijk om daar alleen rond te sjouwen en wat tegen de paarden te kletsen.
En onder al dat geklets zie je denken; eten Vork ??

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:57

Pfff.. wat een heftige verhalen hier op de avond.. Knuf voor iedereen die het nodig heeft! Ach gut

Dacht ik dat ik een kl*te avond had.. Wilde lekker naar de manege gaan om te rijden met mn schimpie, trailer aangekoppeld, paard opgeladen, zadel in de auto.. Is de stekker van de trailer bevroren, en had ik geen verlichting! Nog een poos aan het prutsen geweest maar hij deed het echt niet, dus paard maar weer uitgeladen en op stal gezet.. Bah! Kon echt alles wel bij elkaar schreeuwen van frustratie!! Frusty

Verder ook wel weer goed nieuws, zaterdagavond ons weekend-vakantietje geboekt voor dit jaar Haha!
4 ruiters, 1 aanspanning, 6 huisvrouwen, en 12 flessen wijn.. Wordt ongetwijfeld een succes!
Hebben een huisje vlak bij Ermelo gehuurd met stallen en weide erbij, midden in het bos waar we 4 dagen lang dagtochten gaan maken.. www.den-haspel.nl Heb er nu al zin in! Tong uitsteken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:06

Alles klaar, werkt de stekker niet Stoom uit je oren

Zo heb ik een keer op het wedstrijdterrein gestaan. Bert gewassen, wit dekje erop, mijn rijkleren en gepoetste laarzen aan. Paard op wagen, vriendin voor de aanmoediging mee en op naar het terrein.
Alleen was het terrein leeg, geen hekjes, geen trailers, noppes!!!
Was ik een dag te vroeg Bloos . En de dag erna kon ik niet! De organisatie had ons ook nog gezien Bloos
Dus weer terug naar huis en alles maar weer opgeruimd. Toezien hoe mijn wasbeurt zich weer wentelde in de modder, zonder dat iemand had gezien hoe mooi wit zijn manen en staart waren Boos! .

Huisje en omgeving ziet er erg mooi uit!! Moet ik meteen maar even in mijn bestandje vakantieadressen opslaan.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:24

hey hey.. zo heb even alles bijgelezen.. emotionele dingen staan hier.
en zoals al gezegd vind ik het heel mooi dat je zulke dingen hier ook kunt vertellen!
Het raakt me wel als ik dit allemaal zo lees.. ben best een gevoelig persoon en dus kan ik het me erg aantrekken om verdriet oid bij iemand te zien, of in dit geval te lezen.
Daarom voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!
Ik heb "gelukkig" niet zo'n soort verhaal om met jullie te delen..

Pff heb toch besloten de tinks maar op stal te zetten emt een enorme berg hooi. heb zowat alles wat ik maar kon vinden gevuld met water (van emmers tot jerrycans tot voertonnen aan toe) zodat ik zeker weet dat ze morgen/overmorgen ook water hebben, aangezien ik bang ben dat alles vannacht kapot vriest bij ons op stal.

Lieve mensen ik ga douchen en naar bed..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:36

Truste iedereen Doei, doei

Mijn zorgen waren trouwens voor niks. Geen ijsklompen, sneeuw plakt blijkbaar niet meer bij vorst. Ook geen glijbaan, toch maar uit voorzorg zand op de rubber matten gegooid, zodat ze bij het aanvriezen nog gewoon grip hebben.
Ze kunnen binnen staan, maar durf er veel om te verwedden dat ze als het eten op is, ze lekker buiten gaan staan.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 08:15

Goedemorgen!

Griepje heeft gelukkig niet doorgezet, nog wel verkouden.

Iedereen een fijne dag vandaag!

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 08:19

Goede morgen.

Ik lees vanmiddag wel weer bij moet zo werken
Doei!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:02

Goedemorgen! Jee, zeg, nu is het wel echt heel koud! Kreeg m'n auto bijna niet meer ontdooit! Maar ik ben er...

Schimpie: Ermelo, woon er naast! Veel plezier in onze mooie omgeving! Knipoog

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:28

Goeiemorgen....

Wat een heftige verhalen komen hier voorbij.... Effe een dikke knuffel voor degene die hem kunnen gebruiken Ach gut Wil Dianne sterkte wensen vandaag...

Hier iemand die heel streng christelijk opgevoed is.... Is denk ik mijn redding geweest, anders was ik vast ontspoord. Ben in mijn pubertijd doodongelukkig geweest. Heb schatten van ouders gelukkig. Maar over schoonouders.... breek me daar de bek niet van open.... 3 jaar geleden enorm heibel gehad en dat heeft ook veel impact op ons leven gehad. Momenteel ook geen contact met hun.

Ach ja.... elk huisje heeft zijn kruisje....

Ga gauw weer wat doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:51

Heftige verhalen op de vroege ochtend...

Printer is ook weer klaar, dus ik ben er gelijk vandoor. Mooi de tijd om een rapport in 2-voud en 10 pages bij te lezen...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:52

Goedemorgen!

Heftige verhalen ja! dikke knuffel Ach gut