Ik denk dat ik het volgend jaar pas doe. Ik moet eerst even in de klas met wie ik evt zou kunnen gaan.. Dat zie je pas na een jaar wie je kan vertrouwen en wie niet, dus volgend jaar wss
timokyana
Ik zou het ook écht niet doen.. Heb ooit de kans gehad om naar Hongarije te gaan, stage op een soort Spaanse rijschool achtig iets, en dat ging op het laatst niet door omdat een klasgenootje inees stopte. En nu heb ik paarden en nu doe ik het dus niet meer.. Ga geen ander met mijn beestjes opschepen zo lang..
Prada, ik zou zeggen GAAN. Dit zijn kansen die je alleen krijgt als je jong bent omdat je daarna teveel vaste lasten en verplichtingen hebt. Ik heb ook nog 2 reisjes op mn programma staan die ik wil maken voordat ik samen ga wonen. Vriendje mag best mee, maar met huis is het niet meer te betalen. Heb al een half jaar in nieuw zeeland gezeten en zou het zo nog een keer doen (iets beter voorbereid dan wel).
Over poezebeest, wij hebben er al 6 dus denk niet dat ik mn ouders zou gek krijg om er nog een bij te nemen. Laatste aanwinst is Jozefien een pers van 10 die door verhuizing weg moest. Bozefien (kattennamen beginnen bij ons met een B) was een buitenkat maar momenteel moet je der echt naar buiten schoppen omdat ze een beetje bangig is voor de andere katten. Zondagavond wilde ze niet naar binnen komen, alleen bedacht ze om 1 uur snachts dat binnen leuker was. Kwam bij mij door het keuken raam naar binnen en wilde gezellig bij mij in bed komen liggen. Heb der toen maar weer bij mn ouders in de keuken gedaan. Was niet goed voor mn nachtrust.
Flauw, jij heb wel gevulde speculaas. Wilde die ook pakken met een bakkie thee erbij. Helaas ging niet was bespreking in het koffiehoekje. Moet het nu met een zak doritos doen met sap.
weltrusten voor de slaapgaanders, ik ga nog even tv kijken, Morgen lekker vroeg op om in de mist bij zonsopgang met Timo te werken . Heerlijk. duimen jullie alleen even dat het droog is