[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 12:43

God Leonoor.. wat ga ik moeten wennen.. compleet andere ava

Ladies, ik lees wel bij, maar heb op het moment niet zo'n lust om erop te reageren of zelf verhalen te posten... Vandaar

Wel wil ik me best hierbij voegen, maar ik ben vorig najaar begonnen hiermee Toen zat ik trouwens op de 87 kg... Ben nu al een hele tijd langzaam aan het afvallen, steeds paar kg, tijdje eromheen schommelen, dan weer kilootje minder... Ooit kom ik er wel
Lengte 1.76
Gewicht : 77 kg op het moment
Streefgewicht 70 kg (perfect zou 65 zijn )

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:10

Perfect is je lengte in cm min 110. Dus voor mij met m'n 1.72 zou 62 kg perfect zijn... Maar da's al heul lang geleden
Ben niet ontevreden nu, maatje 40 vind ik wel best. Maar er mag wat van m'n buik af, dus doe nu 's avonds buikspieroefeningen. Doe er momenteel 35 achter elkaar, ga dat volgende week verhogen naar 40 want dit gaat me al redelijk makkelijk af nu.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 13:15

Ikke gaat ook afvallen! Van Jean sla leren eten, en das nu mijn persoonlijke afvalcoach! Als we naar Ierland gaan wil ik 10 kilo eraf hebben! Ieren gek maken met zijn tweetjes gna gna

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:15

Ach, ik was met 12 jaar al 1.70 en woog toen 55 kg oid, en droeg broeken maat 38/40. Dus een dikke reet en benen zit ik niet mee, dat heb ik al vanaf kleins aan, is ook gewoon mijn bouw. Maar ik stoor me aan het buikje. Ben nu begonnen met buikspieroefeningen, en ik moet zeggen, het werkt wel. Vandaag voor eerst riem weer gaatje strakker kunnen doen. Zit op laatste gaatje, dus nieuwe kopen!

Maar ik ga nu lekker rijden

RTM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:19

Hoihoi allemaal

Even weer een melding van mij Ook heeeel druk, voornamelijk met schoolwerk. Vandaag 2 toetsen ingeleverd, dinsdag een presentatie en woensdag 2 tentamens Dan ook nog eens maandag afrijden

Maar goed nieuws, ik heb hoogstwaarschijnlijk iemand voor Ivanhoe gevonden Ze komt volgende week kijken, en ik heb er wel een goed gevoel bij! Ze heeft ook een halve Tinker, dus dat is altijd goed! In totaal 3 paardjes trouwens

En verder is hier alles wel ok, niet echt iets bijzonders eigenlijk

Ik wil ook wel meedoen met het lijstje, maar ws gaan jullie me voor gek verklaren

Ben 1m70, weeg nu 58 kilo en ja, ben aan het lijnen... Streefgewicht ligt tussen de 50-55 kilo. Daar voel ik me gewoon fijner bij, alleen wil het momenteel nog niet zo lukken... Veel te druk, onregelmatig eten... Maar goed, het komt wel weer

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:20

Tinkermuts : succes morgen!!! Laat je nog een paar foto's maken om ons te verlekkeren??

Lijnen : is dat niet de eeuwige strijd van een vrouw? Blijft een gevecht volgens mij.

Ik heb een lengte van ongeveer 1.72 en weeg 72. Voor het mooie zou er 5 kilo afmoeten. Is op zich wel te doen, maar niet in de maanden november/december/januari. Dan probeer ik juist alleen niet te veel te snoepen!!! En dat terwijl ik gek ben op marsepein en chocola!!!! Heb een pasjes vitalinea-plan gevolgd. Werkt prima vind ikzelf als je je er aan houdt. Je mag veel eten en het is nog lekker ook. Als iemand ze ook wil hebben? Ik heb ze in de computer bewaard dus ze zijn door te mailen. Het is iets van 12 weken lang. Ik ga het zelf volgend jaar januari weer oppakken. Dit is geen geschikte tijd voor mij, probeer wel zoveel mogelijk te wandelen met de hond dan houd ik me ook wel redelijk op gewicht en heel, heel, heel, heel veel water drinken......

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:22

Wij hebben geen weegschaal, dus heb geen idee hoeveel ik weeg

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:27

fjordkootje schreef:
Hehe, een leverancier gevonden die Equiral Stuctuurmix verkoopt, moet er voor naar Zoetermeer, maar dan heb ik ook wat
We gaan nu eerst iets voor Peter zijn pc halen, dan Peter thuis afzetten en de honden inladen, naar Zoetermeer dat voer halen, en dan naar mijn peerdjes toe. Jullie zien me vanavond wel weer verschijnen
Suc6 TM! (oh, had ik al gezegd geloof ik..... nou ja...... )

Dierenland Kortleve in Oud-Alblas verkoopt het zover als dat ik het weet ook. Heb het vroeger ook wel eens gevoerd aan die fjord van me.

Marcella
Lengte: 1.55 m
Gewicht: 57,5 kg
En voel me hier prima bij.

Iemand die me een goede rede kan geven om naar Paard & Koets te gaan.

Heb nu op een fjord die zich al een paar keer niet zo lekker gevoelt heeft. Het lijkt een beetje op koliek, maar niet helemaal. Heb maar even op zijn box geschreven niets extra te geven.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:28

Marcella schreef:
Iemand die me een goede rede kan geven om naar Paard & Koets te gaan.

Als je van leuke paardenshows houdt of van mennen is het een aanrader. Het is sowieso gezellig als je met een groepje gaat!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:31

Keevagirl schreef:
yarka schreef:
Yarka
Lengte 1.72m
Streefgewicht: 58 kg
Gewicht op 11-11-2005: 58 kg

Ben misschien wat ligt in verhouding tot mijn lengte, maar ik voel me er prima bij. Ik moet alleen opletten dat ik niet meer afval.
Dit is niet gemeen bedoeld naar de mensen die wel willen afvallen, echt niet. Op gewicht blijven is soms ook lastig...

Kan ik over meepraten Yarka, ik zou er ook liever wat kilootjes bij hebben, maar ben te dynamisch denk ik . Ik kan eten wat ik wil, ze komen er gewoon NIET bij. Wat ik altijd gek vind, is dat mensen wel gewoon glashard zeggen "Wat ben jij dun"!!!, en dat er bij dikke(re) mensen altijd omheengedraaid wordt (vaak tenminste) ... Terwijl je er ook best van kunt balen dat je niet wat méér kilootjes weegt ... heb jij dat nooit ?

Dat zeggen ze tegen mij ook ja, erg vervelend af en toe.
Ik denk dat we gewoon een snelle stofwisseling hebben, dat kan haast niet anders. Want ik eet ook normaal tot veel en ik snoep ook best regelmatig en toch blijf ik slank.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:42

snowdon schreef:
Als je van leuke paardenshows houdt of van mennen is het een aanrader. Het is sowieso gezellig als je met een groepje gaat!

Als ik kom dan kom ik alleen dus dat is al wat minder gezellig daarom. Laatste keer dat ik iemand meenam wou die al na een uurtje weer weg en dat vind ik nu ook niet zo geslaagd.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:47

"Iemand die me een goede rede kan geven om naar Paard & Koets te gaan."

Om naar Chuck en mij te kijken
Thanks voor alle lieve woorden, ga nu snel bolletje wassen, sta echt te stuiteren van de stress

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:53

Komt vast wel goed Tinkermuts, heel veel succes en plezier!

Het gras is altijd groener aan de overkant. Mensen die wat te dik zijn willen graag wat dunner, mensen die wat te slank zijn willen graag wat dikker. Mensen met krullen willen stijl haar, mensen met stijl haar willen krullen. Noem maar op. Dat is nu eenmaal het leven: altijd streven naar meer, beter, mooier.

Ik ga vanaaf ff langs de juwelier Het kost me wel wat hartenpijn (toch), maar ik ga eens kijken of die nog wat wilt geven voor de vriendschaps/ verlovingsring die ik in januari kreeg van Richard. Ding kostte toen 200,- en is nog geen 5 maanden gedragen...

Morgen een proefritje in zwarte Clio... Weet nog steeds niet welke ik zal/ moet/ wil nemen

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:58

Zijn er nog vorderingen in de mail-soap Chubby?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:03

Chubby schreef:
Perfect is je lengte in cm min 110. Dus voor mij met m'n 1.72 zou 62 kg perfect zijn...

Djiez, dat zou voor mij 47 kg beteken... kan me niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gewogen. Waarschijnlijk toen ik een jaar of 12 was (en nog geen 1.57 mat )

Net weer een heerlijk baquette-tje warme beenham met beenhamsaus op Op deze manier gaan die kilo's niet echt lukken natuurlijk
Ach, en op zich voel ik me uitstekend. Vriendjelief houdt wel van love handles Alleen baal ik er van dat mijn broeken steeds strakker komen te zitten en daarom wil ik een paar kilo eraf hebben.

Edit: hadden jullie deze al gezien? Pret met je Shet

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:06

yarka schreef:
Zijn er nog vorderingen in de mail-soap Chubby?

Ja dat wil ik ook weten!! zal niet ver/beoordelen! Heb ook nog een dure ring liggen, 2 kleurig-goud met diamant. Erg mooi ding, maar draag hem nooit. Want kreeg ik van een ex.

Citaat:
God Leonoor.. wat ga ik moeten wennen.. compleet andere ava

Geniet er maar even van! we waren in et zwangerschapstopic aan het geinen, zodoende.
Maar zal wel snel weer andere komen hoor.
Rijdse!!

Citaat:
Perfect is je lengte in cm min 110. Dus voor mij met m'n 1.72 zou 62 kg perfect zijn... Maar da's al heul lang geleden

dus die 72 kilo klopt wel!! Ach, komt wel een keer. Heb ook een beetje een houding van: ben net mama geworden, het mag wel hoor
en als een eventuele vent er moeite mee heeft kan ie meteen weer opkrassen

Citaat:
da's nog wel veel maar het staat me goed weet ik uit ervaring en dan is het nog te behappen

Kan me jou niet voorstellen als suprslank, dit hoort bij jou!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:18

Gelukkig maar dat deze avater tijdelijk is Leonoor

Zo'n ring heb ik nu ook, echt een sjieke ring, maar wat moet ik er verder mee? Ga er liever van uit eten ofzo

Tsja, soap blijft ff soap. Ik ben gewoon niet het type held wat doordrukt in zoiets. Vandaag is het ff wat stiller, beetje druk denk ik? Maar de middag duurt nog lang! Daarstraks in de kantine tijdens het eten vroeg 'ie ineens "Hoe laat morgen Jacqueline?" Ik viel natuurlijk spontaan stil Bedoelde hij hoe laat ik m'n proefritje ging maken

Maar ik denk dat we wel een keer wat afspreken en dan zien we wel verder. Ik denk wel dat zijn bedoelingen serieus zijn, dat maak ik toch op uit zijn mailtjes. En dat zijn de mijne eigenlijk altijd. Ik ben niet iemand van one-night-stands en dat al zeker niet met een collega!

Flet, met beenham enzo gaat dat niet lukken nee! Ik had een pistoletje met roomkaas en zit nu aan het laatste restje M&M's

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:46

och ik weg ergens rond de 110, schommel nogal, en het zal op het moment door alle stress enzo wel wat zwaarder zijn, ik heb geen weegschaal meer, en ik maak me er ook niet meer druk om, ik zal nooit echt afvallen , en ik probeer wel erop te letten dat het niet meer word , maar ik heb het wel gehad met al die standaart gewichten en broekmaten.. ik ben ik

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:59

Maar hoe lang ben je dan Jilleroo? Volgens mij ben je best wel groot namelijk, of heb ik dat verkeerd gezien?

Advies voor degenen die af willen vallen:

Drink veel water, minstens 3% van je gewicht per dag. Dus weeg je 80 kg x 3% = minstens 2,4 liter water drinken dan per dag (of meer als je dat lukt).

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:00

Water: lekker in de zomer, maar in de winter

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:03

Chubby schreef:
Flet, met beenham enzo gaat dat niet lukken nee! Ik had een pistoletje met roomkaas en zit nu aan het laatste restje M&M's

En al helemaal niet als die beenham wordt opgevolgd door een stukje appelvlaai namens het bedrijf
Typisch een geval van "Morgen ga ik echt beginnen met ....."

Ik drink al zeker 1-1.5 liter water per dag. De lucht hier op kantoor is namelijk vrij droog.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:14

Heb ff een link gemaakt in mijn onderschrift (gewichtenlijstje tinkerbokkers) om het lijstje bij te kunnen houden, ik vind het juist leuk om dat van tinkerpraat te doen, omdat iedereen elkaar wel redelijk kent. Ik vind het niet interessant te weten wat andere bokkers wegen en dan is het ook niet overzichtelijk meer.

Flettie - ik moet ook mijn best doen om voldoende water te drinken. Ik drink veel te weinig zowieso, maar ik ga het vanaf nu echt proberen !!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:25

NikitaGoGo schreef:
Flettie - ik moet ook mijn best doen om voldoende water te drinken. Ik drink veel te weinig zowieso, maar ik ga het vanaf nu echt proberen !!

Dat heb ik vooral in het weekend. Dan ben ik druk met zoveel dingen dat ik er niet aan toe kom om veel te drinken. Hier op het werk heb ik gewoon een 0.5 literflesje met water staan. En als die op is kan ik gewoon weer bij het waterreservoir nieuw (gekoeld) water halen.
Water drinken moet je wel leren vind ik. Ik kwam eerst ook niet verder dan 0.3-0.5 liter per dag.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:47

NikitaGoGo schreef:
Heb ff een link gemaakt in mijn onderschrift (gewichtenlijstje tinkerbokkers) om het lijstje bij te kunnen houden, ik vind het juist leuk om dat van tinkerpraat te doen, omdat iedereen elkaar wel redelijk kent. Ik vind het niet interessant te weten wat andere bokkers wegen en dan is het ook niet overzichtelijk meer.

Oeiiiii, is wel echt confronterend zo'n lijstje!!! Hoewel ik dolgraag wat wil afvallen, ben ik ook wel erg gemakkelijk. Het moeilijkste vind ik om 's avonds mijn glaasje wijn of cognacje/whisky te laten staan. En dat terwijl alcohol zich lekker op je heupen vastzet!!

Maar dikzijn is lastig en hoewel ik niet echt dik ben en het uiterlijk wel een beetje belangrijk voor mijzelf is is het niet zo dat mijn vriendinnen dat ook allemaal moeten zijn. Mijn beste vriendin is kort en loeizwaar, maar ik zou haar voor geen goud willen missen. Het is echt een gouden meid en zonder haar had ik nooit 3 kids kunnen opvoeden en blijven werken. Voor mijn oudste zoon is zij zijn 2e moeder (gelukkig ben ik nog wel nummero 1 . Ik kan op haar meer aan dan op mijn eigen familie, dus anderen mogen nooit kritiek geven op mijn vriendin hoe zwaar ze ook is! Maar als ze gaat lijnen, steun ik haar door dik en dun!

Conclusie : lijnen is goed, maar blijf zelf wel leuk Tenslotte zit de schoonheid toch van binnen!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:56

zo, weekend
heb eigenlijk weinig zin en tijd gehad om te reageren, maar k ga nu weer poging doen

lijnen doe ik niet aan zou ook niet gezond meer zijn denk ik
ben nu 1,90 en weeg ong 80 kg...wat dus wel ong goed zou moeten zijn, als er nu nog wat af gaat blijft er niks van me over

Flet, leuke foto's!

Tinkermuts, nog veel suc6 dit weekend op Paard en Koets!
Ik ga niet dit jaar, want Marianne en de rest van stal gaan op zaterdag en sja, dan moet ik toch echt werken

Leonoor...ik vind je ava eigenlijk wel leuk

Hier verder niet echt iets bijzonders te melden...gaat allemaal zn gangetje, voornamelijk erg druk, probeer om school, huiswerk, paarden,werken en autorijlessen in een week te proppen en dat gaat net moet ik alleen niet al te veel andere dingetjes moeten doen, maar goed, tot nu toe red ik het nog allemaal
Heb nu al mn cijfers terug van school, alleen 5,1 voor geschiedenis, verder alleen maar voldoendes
En zusje heeft deze toetsperiode ook eens alleen maar voldoendes gehaald, op een 4,8 na voor ckv2, dus heerlijk ontspannen dit keer, geen ruzies om cijfers enzo