Niet met zijn hoofd bezig geweest, veel figuren en overgangen gereden. Uiteindelijk kwam hij zelf naar beneden zonder sterk te zijn en liet hij gelijk los. Na de galop was ik dat kwijt. Heb toen wel zelf geprobeerd hem iets naar beneden te krijgen en toen dat lukte (helaas niet zo fijn als daarvoor) ben ik direct gestopt. 
Een stalgenoot had ook de eigenaresse geappt dat het er zo goed uitzag, super fijn om te horen.

draaide om en zou vluchten gelukkig kon ik haar meteen omdraaien tot 5 keer aan toe. laten zien en praten maar kreeg haar er niet langs. ben afgestapt en met de hand er naar toe gegaan. aanlaten ruiken en om heen lopen. toen was er niks meer aan de hand. op de terugweg vond ze het weer eng. toen haar er wel langs gekregen maar ze wou ook wel naar huis dan gaat het makkelijker. toch er nog een paar keer bij langs gelopen. zou je zeggen dat ze dat dan eng vind. een rammelende aanhanger of zo geeft ze dan niks om

Country Mill kwam voor 8 stalgenootjes gister en heb even gemaild met ze of ik er nog bij kon en of ze wat zadels mee konden nemen.