Heel veel plezier en succes!!
Ik ga vanmiddag even in de bak trainen en morgen misschien op buitenrit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik moet eens foto's plaatsen van de trailer zelf. Hij is nu helemaal rood maar wordt het groen van onze website met belettering. Maar dat is voor later
Nu eerst alles fixen. Mijn oom (pro houtbewerker) zegt dat de bodem zelfs nog helemaal goed is en dat er alleen een nieuwe plaat met rubber overheen komt. En dan alles strippen, schuren, lakken, verven, ... En dan een aantal maanden later een super trailer met voor en achter laadklep! 

2 shethengstjes, 5 merrieveulens en 1 hengstveulen dat ben je haast verplicht van een leuke borrel te geven hé

geweldig!!
nu heb ik eindelijk mijn zin gekregen
en hij ziet er ook echt uit als een Muppet vind ik
!!
. Die pakte alles echt super op deed eigenlijk nergens echt raar van behalve dan het bitje
. Een klein blokje omgedaan met hem aan de hand door het dorp zodat die even kon wennen aan het gevoel al van alles met mijn touw aan zijn halster vast (wilde voor de eerste keer nog geen druk op het bitje).. die vond even het geluid van de auto's terug spannend met dat die met die oogkleppen minder ziet maar pakte het allemaal terug braaf op
. Niet te veel en te lang die kan het nu eerst even verwerken voor de nacht minimum.
. En natuurlijk nog wat gewone wandelingen aan het halster ook he wat afwisseling
. 

Lekker samen liggen

Ponnies
. Mira283 schreef:Nou ik heb me opgegeven voor een onderlinge dressuurwedstrijd op stal in de B. Hopelijk kamde 23 jarige dame het nog aan haha

60 foutloos en 70 2 balkjes omdat ie dacht dat t op dezelfde hoogte stond ofzo :p
briljante naam ook 
. 
elliecuijk schreef:Claudia,wat een mooi veulenkind!hij heeft precies een oornetje op zijn oortjes,als je de vlekken bekijkt van boven.heel erg leuk!
nientsje:heel veel beterschap met je teen.die zal wel een tijdje gevoelig zijn.
gister heb ik te horen gekregen dat een client waar ik 14 jaar gewerkt heb,overleden is.dat heeft me toch wel veel gedaan hoor.smiddags hoorde ik het,maar pas savonds drong t echt tot me door.nu gaat t wel weer,maar zo komt even het begin van mijn werkcariere weer voorbij.best raar!
14 jaar ,een hele tijd!
.
.