De charmantste foto van vandaag

Haar grote knuffel vriend:

Nieuwschierig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar Luna ging lopen dus toen hebben we haar maar bij de bakrand gezet, zodat ze niet weg zou lopen. Dus weer opstijgen maar ik zat nog maar net goed en wel toen ging Luna recht omhoog
Dus ik er af en Luna viel ook maar gelukkig wel op haar zijkant.
voor zowel mij als Luna en de omstanders, maar we hebben gelukkig allebei niks. Dus toen maar de boomloos zadel gepakt en die er op gedaan.

Heerlijk ontspannen. We zijn nog langs het galoppadje gepasseerd waar we echt heerlijk hebben uitgeraasd! Toen we het pad in kwamen deed mevrouw meteen de oortjes naar voren en eens ze mocht crossen deed ze het dan ook, en genieten dat ze deed!

Ogen moeten nog gedaan worden en nog enkele details. Ben alvast razend enthousiast
Magica schreef:Het liefst ging ik morgen ook weer heen, gewoon om te knuffelen haha, voel me een beetje schuldig omdat ik denk dat het mijn schuld is omdat ik dat zadeltje wou proberen![]()
Niet dat we dachten dat het problemen zou geven hoor dat niet, we wisten allebei (Lotte en ik) dat het nieuw zou zijn voor Luna, maar ja dat het zo zou uitpakken hadden we niet verwacht
, volgens mij hebben ze daar veel werk van of niet?
)