Goedemorgen iedereen! Ben al wakker, na een uur Mich zijn wekker te hebben aangehoord en ontzettend veel kramp in mijn benen, ben ik er maar weer uit gegaan. Zit nu aan de bechuitjes en een kopje thee.
ellieellende schreef:Goedeavond!
Bianca gaat in haar eentje zitten B&M-en bij Buffy….. ghehehe
ehmm alleen B&M-en heb ik niet gedaan hoor
heb er iemand bij gebruikt
en we hadden het al een keer gedaan gister 
En buffy heb ik uiteraard ook zitten kijken, pfff wat waren ze jong daar. De afleveringen later zijn veel leuker (dan wordt die ook lekkerder en mooier gemaakt, het gezicht dus, nu is het nog zo primitief
)
Dianne provosoris douchen, pff 4e lekkage dat is ook neit fijn. Hebben je onderburen dan geen last van wateroverlast?
Ellen op zoek naar een blok salontafel, wel gaaf hoor, ik vind het alleen zo "simpel" ik krijg er zo'n idee ij van "goh een blok waar dient het voor" hihihi die 2e tafel zag er beter uit hoor 
Nou Mich moet over een half uurtje op zijn werk zijn en ik zit nu al een half uur naar zijn verhalen te luisteren, hij is normaal nooit spraakzaam op de vroege morgen... durfde niet eens mn beschuitje te kauwen want dan hoor ik niets meer... was wle handig geweest want dan hoefde ik het niet aan te horen maar ja als hij dan wat vraagt is het weer zo lüllig als ik niet weet wat hij gezegd heeft 
Nou werkse iedereen, ik ga dalijk de kids naar school brengen en dan maar weer ff mn bed in. Kijken of ik nog wat bij kan slapen.