[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:28

Ow geweldig Nath!!! Ik hou ook helemaal niet van roze! maar deze zijn mooi van foutheid!!! Geweldig :P

Mijn les ging vanmorgen niet door... Water komt echt met bakken uit de lucht zetten ;( Was al halverwege, toen toch maar rechtsomkeert gemaakt..

Vanmiddag naar Pien haar paardjes.. Valentino (1 van de tinkers) is gister opgehaald voor een maand training.. Zal wel raar zijn.. Er is nu wel een andere tink die een maandje vakantie heeft bij Pien. ff voor maandje geruild zeg maar :+ ben benieuwd naar haar.. maar zal Tino wel missen... Gelukkig komt ie wel weer terug.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:30

Balen Nath! :(:) Hier is het droog, plus zelfs een zonnetje!
En Valentino weg voor training :(:)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:35

nou zeg... Ik wil ook zon... Gaat echt zoo lekker met Athosja, ik baal echt zo dat k niet kon rijden.. Zal met de winter voor de deur sowieso wel minder worden.. hebben alleen buitenbak.. hoop nog paar keer goed te kunnen rijden en dan maar verder met grondwerken en dan na de winter flink doorpakken!! want we willen dan wedstrijdje gaan doen met Athos. voor haar ervaring. maar stiekem ook voor mij :o heb nog nooit wedstrijd gereden..

Is ook erg dubbel hoor met tino.. maand duurd wel lang om hem te moeten missen, maar is wel voor goed doel!! Ben alleen zo bang voor z'n manen... Heb m donderdag nog ff geod strak in de vlechten gezet een z'n voorpluk doorweekt met CM dus hoop dat het goed komt!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:37

Dat is minder indd.. Alleen een buitenbak! Maar wel fijn dat het zo goed gaat :D

Wat Valentino doen dan? Naar een trainingsstal?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:42

Ik ga even eten enzo :wave:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:50

Ja een vriendin van de eigenaaresse heeft een pensionstal. zij gaat hem een maand goed doorrijden en trainen..

Eetsmakelijk! :Y)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:08

Aha oke :j

Dankje!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:11

wat een enorm lief poesje, en de andere muizenvangen gelukkig ook weer thuis.

grappig, die roze autotjes :)

syl wordt rond 1 uur opgehaald. heb haar nog even lekker gepoetst en alles klaar gelegd.
avelyn krijgt voortaan in een eigen stal eten(alleen de brokken, verder staan ze gewoon los) (eerst stond ze los voor syl haar stal) zo'n lief gezicht dat koppie boven die deur uit.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:11

die autos.!! Ow my god.. Ik vind ze echt helemaal geweldig.!! :+:

jammer nathalie van de les.!!

Ben al weer aant werk. Rustig nu het hagelt regent en zacht steeds.!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:15

Veel sterkte vandaag Maartje! Zal best moeilijk zijn zo, als je maatje verhuist... :(:)
Wat een scheet van een katje Lies!!! Gelukkig geen sloten om ons land, dus ook geen rotzooi... :-)

Ik vind dat autootje fantastisch, maar zou 'em zelf dan toch liever in het wit hebben...

Zucht... Blue net weer aan de dunne, ga haar maar weer wassen.... ;(

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:16

Jeetje Marleen.. Zit je niet mee :(:)
Sterkte Maartje :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:18

Nou, ik raak er aan gewend... weet precies wanneer ze ongeveer op de kattenbak gaat zitten, en als ze er dan uit is... hup, pakken en schoonmaken. Ze heeft er dus nu een AB kuur voor, hopelijk helpt het... want als ik werk ben ik er dus niet om haar meteen te pakken.... :n

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:19

Goede morgen!

Wat een afschuwlijke auto's zeg :=

Ooit, ook al ben ik 80, komt er zon schatje bij mij wonen
Afbeelding

Mijn buurjongen heeft precies hetzelfde model, mag er nog een keertje in rijden (alleen als ze vriendin er niet is, want dan wordt ze jaloers en krijgt hij ruzie := )

Kwam net mijn schoonzusje tegen, en die had treurig nieuws... De berner senner van haar ouders is ingeslapen. 4 jaar oud. Ze werd heel snel mager, dus sne naar de DA. Ze bleek beenmergkanker te hebben. Binnen een dag was ze zo verslechterd dat ze haar in hebben laten slapen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:20

Die auto is zeker vet Janet, en jeetje wat een buurmeisje!
Aah, 4 jaar :(:)
Succes Marleen :(:)

Ik ga naar bollies!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:24

ach bernie,das toch geen leeftijd he :(:)

Maartje sterkte vandaag meid :(:)

hier ook zonnig,zadel was niks.Volgende week zaterdag naar een barefoot nevada kijken :9

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:31

gave rose auto's gezien, ik hou wel van rose, maar dit zijn er wel heel veel.

Ik lees elke keer netjes bij hoor, maar ik ben de laatste dagen erg depri (wanneer niet eigenlijk) en moe. Ik ga meestal pas om 5.30 uur slapen en om 7 uur gaat de wekker weer :? schiet niet op dus... Ben helemaal kapot op het moment. Mijn zoontje is helemaal in de wolken over het intertoysboek wat binnen is gekomen, want dan komt de sint weer en is hij bijna jarig. Dat betekend bij mij alleen maar weer verdriet en pijn om mijn tweeling ;( Elk jaar hetzelfde, het is dit jaar alweer 8 jaar geleden en nog doet het zoveel pijn... Sorry dat ik zo weinig reageer dus...

Nou even leuke foto's van de kleintjes, nou ja 1 dan, die van Chantal. Lady is zo ontzettend bijdehand, pfff kleine etter is het...

Afbeelding
Nu moest de hond het ontgelden

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Zoek Lady

Afbeelding
Hmm naar achter laten vallen is ook leuk

Afbeelding
Of mn gordijnen...

Afbeelding
Kan ik dat ook aanvallen??

Afbeelding
Wazig maar wel grappig, lichte mama met blauw ventje.

Nou zit ik met nog een probleem, namelijk mijn hond, zoals jullie konden zien op de foto's is ze al erg oud (ook 8, ik heb haar gekocht na het overlijden van mijn tweeling) voor een bull is dat behoorlijk oud. Ze is blind aan 1 oog en de andere begint ook, haar neusje gaat weer kapot (ondanks insmeren met vaseline) en ze krijgt steeds meer problemen met lopen. Ze heeft al jaren 2 losse knieschijven, ze mag van de DA maar 2x per dag naar buiten en dan maar 10 minuten. Ze moet dan rustig aan doen, anders kan ze daarna niet meer lopen. Nou dat rustig aan doen is het probleem, dat kan ze niet. Ze racet alle kanten op, al hou ik haar kort. Daarna moet ze nu dus een trap op omdat ik nu 1 hoog woon. Als ze eenmaal thuis is en even heeft gelegen, dan kan ze nog amper lopen van de pijn. Ze hinkt dan of loopt mank. Ik kan haar wel constant aan de pijnstillers zetten, maar die spuugt ze elke keer uit (ze zorgt ervoor dat ze over haar nek gaat en dan liggen ze er alsnog uit) Zucht wat moet ik nou...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:34

Als er geen (weinig) kans is op verbetering, en ze heeft echt pijn, dan zou ik haar in laten slapen Bianca, hoe moeilijk het ook is.
Sterkte verder, met alles! :(:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:45

er is helemaal geen kans op verbetering, ik zou haar kunnen laten opereren maar de kans op slagen is erg klein volgens de DA. Ze zou veel napijn hebben omdat een bull erg leunt op haar benen. Ze legt nu het gewicht op haar voorbenen die nu dus overbelast worden. Ze zouden de knieschijven eruit kunnen halen, maar de DA weet dan niet wat het met haar voorbenen doet en of ze daarna pijnvrij zou zijn. Ik heb toen ook aan haar oog laten opereren, maar er is totaal geen verbetering, ik blijf elke dag nu druppelen omdat ze geen traanvocht meer aanmaakt. Dit doe ik al iets van 4 jaar, maar je ziet dat haar oog ook steeds meer aftakeld. Nu begint haar andere oog ook en om nou een 8 jarige bull te laten opereren, is dat het risico waard? De DA wilde haar een jaar geleden niet laten inslapen omdat hij vond dat ze makkelijk op pijnstillers kan leven (zo van, mijn oma slikt ook al jaren pijnstillers en dat gaat ook goed) Maar ik weet wat constante pijnstilling met de nieren uitvreet...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:17

Bianca (weet dat jullie het financieel niet breed hebben) maar wat je DA zegt over de slagingskans is niet echt waar. Weet dat meer bullen dit probleem hebben, en die zijn wel geopereerd en dat is goed gegaan. Maar dan moet je wel aan een operatie denken van een paar duizend euro (beide knieen)

Denk dat dat voor jullie geen optie is.
Een bull rustig houden is ook bijna niet te doen, ze gaan gewoon door de pijn heen. Zijn zulke harde honden.

Ik zou haar denk ik in laten slapen, hoe moeilijk het ook is. Je moet afwegingen gaan maken of ze nogwel een waardig bestaan zo heeft :(:)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:20

Ben het met janet eens, het kan wel maar is erg duur en bewerkelijk.
En als ik dan kijk naar hoe de hond is (leeftijd e.d.).......dan zou ik het waarschijnlijk ook niet overwegen.

Pffff...sterkte meid.....het zit niet erg mee :(:)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:22

Oh arme hond Bianca... Als ze echt veel pijn heeft, zou ik haar ook in laten slapen.. Heel veel sterkte met alles :(:) :(:) Een dikke knuffel!!

Ha Janet, dat is ook zeker een mooie auto, mooie Mustang, maar moet dan wel cabrio zijn :j Alleen ze lusten wel wat brandstof, das een beetje jammer..
En arme Berner Sennen... das nog wel heel jong ook :(:)

Maartje succes vandaag... sterkte :(:)

Nath Valentino weg, zal wel ff raar zijn ja, maar hij komt wel weer terug! En een ander ervoor in de plaats... :+

Nou, 't is hier bloemencorso (ik zeg wel hier, maar ik woon niet meer in Eelde, maar zeg nog wel altijd 'hier'), krijg er niet veel van mee, 't is ook niet zulk mooi weer, dus ben benieuwd hoeveel mensen erop af komen, zag net al wel 3 bussen voor Duitsers := Hopen dat het als de wagens gaan rijden een beetje droog is, die arme figuranten :oo
Fijne dag verder allemaal!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:25

De bloemencorso's hier zijn al geweest.
Geen cabrio, cabrio's vind ik niet mooi. En ze rijden inderdaad niet zuinig. De van mijn buurjongen rijdt 1:3.
Maar je moet zon auto ook niet hebben om dagelijks mee naar je werk te rijden. of boodschappen mee te doen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:28

Nee dat zeker niet :+ Mijn vader verhuurt die dingen... kostten 200 tot 250 euro per dag :oo en dan komt de benzine er nog overheen... dure dingen, maar zou ik ook erg graag op de oprit hebben staan :) (in tegenstelling tot zo'n roze koektrommel := )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:29

haha inderdaad.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:36

Zal me even klaar maken... Paraplu zoeken, wil liever niet nat worden van de regen... :P En dan es kijken of het gezellig is op het corsoterrein! (Heb onze eigen wagen nog niet eens gezien... erg hè, dit jaar niet meegeholpen..)
Nogmaals fijne middag allemaal!