Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boncho schreef:Soms denk ook ik dus weleens dat ik niet moet zeuren om kleine dingen...... het kan allemaal veel erger.
Grit schreef:Boncho schreef:Soms denk ook ik dus weleens dat ik niet moet zeuren om kleine dingen...... het kan allemaal veel erger.
Nee, dat hoort erbij. Stel je voor dat we het alleen nog maar over "zware kost" zouden hebben, daar zouden we geen van allen van opknappen.
Op zijn tijd is het goed en prettig, maar op andere tijden is lekker om te zeuren over klitten in de manen, omgelopen waterbakken en verkoudheden.
Schrik er wel van dat er in dit topic al een paar zijn die hun ouders te jong hebben verloren, besef wel dat een onbezorgde jeugd veel waard is.
Grit schreef:Schrik er wel van dat er in dit topic al een paar zijn die hun ouders te jong hebben verloren, besef wel dat een onbezorgde jeugd veel waard is.
snowdon schreef:Grit schreef:Schrik er wel van dat er in dit topic al een paar zijn die hun ouders te jong hebben verloren, besef wel dat een onbezorgde jeugd veel waard is.
'Schrok' er ook van... van een enkeling wist ik het wel. Kreeg een soort van "he, zij ook... ben dus echt niet de enige"- gevoel bij.
Ik ben dus mijn vader verloren toen ik 11 jaar was. Nog dagelijks ondervind ik de 'last' er van.
_janet_ schreef:pff wat heftig allemaal zeg....
Het is wel weer een serieuse avond zeg, gelukkig kan het hier. En kan hier iedereen zijn verhaal doen tussen de dagelijkse dingen en lolletjes door.
Iedereen een hele dikke knuffel!!!
_janet_ schreef:denise: vind je het nu niet moeilijk om intiem te zijn met een man?