Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat het op dit moment zo moeilijk gaat op je werk
Ik geniet zo van dit heerlijke zomer weer, lekker lang keuvelen in de avond! Maar zoals ik van marleen net ergens las is er regen op komst?! Dat zou ik wel minder vinden.

Tinkerhengsten zijn allemaal leuk en aardig hoor, maar als ze richting die prijzen gaan, dan moet Jes maar teren op één veulie 

grrr schreef:Je hebt in ieder geval leuke toekomstplannen SIet!
Wij hebben hier natuurlijk wel het hondenpension, en twee paarden in pension, da's al een beetje, maar je kunt er echt niet van leven. Ook al werkt Mees fulltime, ik zal altijd wel bij moeten blijven werken, en dat wil ik ook hoor! Maar iets minder dan fulltime zou wel lekker zijn.
Nee grapje. Draad werkt hier ook vaak afdoende 
Sita_ schreef:Hahahaha.. Berdien.. Ik weet na LOZ hoe zeer jij van kindertjes houd..![]()
Kinderen.. Ja, die wil ik ook.. Wilde altijd jong moeder worden. Maar we wachten eerst totdat we alles op orde heb. Zowel financieel als gewoon..

Ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet... 
Vasthouden.. zodra ze me zien beginnen ze te huilen
Vandaag ook, meiske wilde op het paard, maar moeders bleef buiten de bak. Ehm..
Oké. De bedoeling was dus dat ik 'r op Jessie tilde
Is wel gelukt hoor, ze hoeft alleen maar de lucht ingehesen te worden, haar beentjes doet ze wel wijd zat voor die buffel van mij, en dan houdt ze zich vast aan de voorpommel.
En daarnaast vind ik de wereld zo ronduit ***** dat ik er hoe dan ook geen kinderen in wil zetten.