[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:16

Je hebt in ieder geval leuke toekomstplannen SIet!

Wij hebben hier natuurlijk wel het hondenpension, en twee paarden in pension, da's al een beetje, maar je kunt er echt niet van leven. Ook al werkt Mees fulltime, ik zal altijd wel bij moeten blijven werken, en dat wil ik ook hoor! Maar iets minder dan fulltime zou wel lekker zijn.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:21

Ben nu wel benieuwd naar 'toekomstplannen' van de anderen Tong uitsteken

Heb zelf geen serieus plan meer eigenlijk, de ene dag is het wat anders dan de andere dag Scheve mond

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:26

Mooie plannen voor de toekomst Sita Pling Jammer dat het op dit moment zo moeilijk gaat op je werk Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:42

Mijn toekomstplannen? Euhm... werk vinden waar ik het naar m'n zin heb en financieel goed betaalt voor de paarden. Leuk huisje kopen en we zien wel waar het schip strandt...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:44

hello!!! heb een leuke avond gehad! ben eerst even bij papa Garish langs geweest omdat daar een veulen van hem stond want de merrie werd weer gedekt. ik was helemaal verliefd, wat een plaatje zeg, en zo knuffelig en lief. ze stak telkens dat koppie over de staldeur om een aai te krijgen Lachen
daarna naar Misty gegaan even in een stukje naast de wei laten lopen om wat extra lekker gras mee te pikken. Vond ze erg lekker. Ze begint nu al een aardig buikje te krijgen, en dat mag ook wel want we moeten nog maar 3 maandjes Lachen Ik geniet zo van dit heerlijke zomer weer, lekker lang keuvelen in de avond! Maar zoals ik van marleen net ergens las is er regen op komst?! Dat zou ik wel minder vinden.

Fotootje van dr buikje:
Afbeelding

en helemaal:
Afbeelding

wat vinden jullie dr van?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:47

Welke hengst doet €600,- dan? Moet hij heel wat in huis hebben voor ik dat er neerleg. Wat een geld zeg. Eigenlijk.. Nee. Dat vertik ik gewoon Clown Tinkerhengsten zijn allemaal leuk en aardig hoor, maar als ze richting die prijzen gaan, dan moet Jes maar teren op één veulie Clown

BBL.. is dat niet iets van werkend leren ofzo? Ik heb eigenlijk alleen maar 'verstand' van universitaire opleidingen, en van de opleidingen die mijn broertje grandioos weet te verzieken.

Paarden niet het land uit kunnen krijgen, praat me er niet van. Stel mutsen bij ons kan ook zo klieren. Jessie staat laag in rang, dus die krijg je er ook niet even langs. Of het land in, als de hele meute (9 paarden) voor het hek staat te hippen, en jij daar met je net gecastreerde puk staat "sjoe" Clown
Al hebben ze allemaal ruim respect voor het draad, dus als je daarmee wappert zijn ze ook wel weg. Een lel voor hun harses werkt ook nog altijd prima Duivel

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:51

Toekomst plannen heb ik niet meer zo.

Leuke foto's Bubblegum

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 21:55

grrr schreef:
Je hebt in ieder geval leuke toekomstplannen SIet!

Wij hebben hier natuurlijk wel het hondenpension, en twee paarden in pension, da's al een beetje, maar je kunt er echt niet van leven. Ook al werkt Mees fulltime, ik zal altijd wel bij moeten blijven werken, en dat wil ik ook hoor! Maar iets minder dan fulltime zou wel lekker zijn.

Nee, er van leven is bij mij ook niet de bedoeling..
Ik vind het leuk als bijverdienste naast het hoofdinkomen van de koeien.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook zelf later wel iets zelfstandig wil doen. Geen 7 dagen op 7 samen met Hotze het bedrijf runnen. Dan blijf ik te veel in het cirkeltje van veehouders en handelaren zitten zeg maar. Ik wil zeg maar wel verschillende mensen blijven ontmoeten zeg maar. In een winkel kom je met zoveel soorten mensen in aanraking. Dus wie weet zou ik ook nog wel een of 2 dagen gewoon willen werken. Maar dat ligt allemaal aan de toekomst, wat die allemaal gaat brengen en hoe t gaat lopen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:01

Toekomstplan: Mij lijkt het heerlijk om over een poos lekker kindjes te krijgen, 1 of 2 dagen op school te werken, en voor de rest hier het pension wat uit te breiden..... Wie weet...., maar eerst nog maar een hard werken!

Hihi Berdien, dat met de draad wapperen werkt hier ook perfect!!! De rest eigenlijk niet, eigenwijze knollen!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:02

Is toch ook leuk Sita om met verschillende mensen in aanraking gekomen. Kan ik me goed voorstellen hoor! Ik heb dat zelf ook! Maar trouwens wel verevelend hoe dat nu allemaal op je wrk gaat.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:03

Vriend en ik hebben pas een huis gekocht waar we in juli de sleutel van krijgen. (ook heerlijk gepland met veulen op komst hihi) maar goed. Heb echt zin om lekker samen te gaan wonen. eerst nog een tijdje lekker met zijn tweetjes en later ooit kindjes te krijgen. maar goed ik zie wel hoe dat loopt.

Thnx Rox!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:04

Harder slaan ROFL ROFL Nee grapje. Draad werkt hier ook vaak afdoende Ja

Ik ga trouwens de kliniek maar even bellen of er nog wat plak- en lijmwerk verricht kan worden. Als de bedragen zo hoog worden.. Ik wordt rijk! Haha!

Toekomstplannen.. eerst maar eens mijn studie zien af te ronden. Stage in Ierland, daar een baan vinden, en dan in ieder geval Jessie meenemen. Een leuke kerel past ook nog wel ergens in het plaatje, als hij mee wil naar Ierland Knipoog
Kinderen, over my dead body. No way. Brrrr.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:05

Hihi, geen kids dus voor Berdien! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 22:08

Hahahaha.. Berdien.. Ik weet na LOZ hoe zeer jij van kindertjes houd.. *LOL*

Kinderen.. Ja, die wil ik ook.. Wilde altijd jong moeder worden. Maar we wachten eerst totdat we alles op orde heb. Zowel financieel als gewoon..

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:09

Hahaha voor mij ook niet hoor Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:10

Nou.. het nichtje van de stalhouder vind ik lieV. Die heeft vandaag ook op Jessie rondgehobbeld, en zoooo schattig! Meiske is.. twee? Drie? Grote tranen toen ze er weer af moest, maar wat zat ze stoer te kijken toen ze rondstapte. En mijn hummel maar braaf, met hangende oortjes en af en toe omkijkend of het nog zat rondsjokken. Ahw Lovers
Maar die tien minuten vind ik leuk, daarna wordt het minder ROFL

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:10

Sita_ schreef:
Hahahaha.. Berdien.. Ik weet na LOZ hoe zeer jij van kindertjes houd.. *LOL*

Kinderen.. Ja, die wil ik ook.. Wilde altijd jong moeder worden. Maar we wachten eerst totdat we alles op orde heb. Zowel financieel als gewoon..

Bij ons eigenlijk hetzelfde.... 't Moet wel kunnen! Ik zou kinderen het liefst meteen als 6 jarige krijgen ofzo, heb niet megaveel met baby's... Nagelbijten / Gniffelen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 22:12

Baby's heb ik geen problemen mee.. Heb 3 neefjes en nichtjes waar ik al op pas vanaf dat ze een week oud zijn. Dus baby's kan ik ook wel mee omgaan.. Tong uitsteken

Ja Berdien.. Als je ze maar een minuut of 10 kan verdragen zou ik ook niet aan kinderen beginnen.. Die krengen lopen minstens 60 jaar van je leven achter je kont aan te bleren.. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:13

Ik vind andermans kinderen juist niet leuk... Clown Ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet... *LOL*

Heb twee jonge nichtjes en probeer daar wel eens wat mee te doen, maar die kinderen zijn zo dodelijk verlegen (en heus niet alleen bij mij hoor, richting iedereen).

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:13

Heb geen problemen met baby's, ben in een groot gezin opgegroeit, dus weet er alles van. Ik vind wat oudere kinderen gewoon veel leuker!
Maar mensen, ik ga nu slapen, mag morgen weer voor m'n 19 andere pubertjes...+ vergadering erachteraan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:15

Babies vind ik ook lieV. Om naar te kijken ROFL Vasthouden.. zodra ze me zien beginnen ze te huilen No Cheer Vandaag ook, meiske wilde op het paard, maar moeders bleef buiten de bak. Ehm.. Clown Oké. De bedoeling was dus dat ik 'r op Jessie tilde Nagelbijten / Gniffelen Is wel gelukt hoor, ze hoeft alleen maar de lucht ingehesen te worden, haar beentjes doet ze wel wijd zat voor die buffel van mij, en dan houdt ze zich vast aan de voorpommel.

60 jaar.. en de rest. Zodra de boel eenmaal genesteld is kom je er nóóit meer vanaf. Jakkes Huilen van het lachen En daarnaast vind ik de wereld zo ronduit ***** dat ik er hoe dan ook geen kinderen in wil zetten.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:15

ik vind kindjes leuk juist, alleen nog niet voor mezelf haha! heb veel opgepast eerder en dat was altijd een groot feest Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 22:16

Ik moet zeggen dat mijn broers bij elkaar meer zeuren dan dat ik doe.. En dat mijn moeder meer zorgen om hun heeft dan om mij.
Dus als ze het huis uit zijn worden de zorgen alleen maar erger.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:18

Wat zeggen ze ook weer ? Kleine kindjes : kleine zorgen. Grote kindjes : grote zorgen Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 22:19

Dat is waar.. Clown