Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik ben ook heel blij met de TPers!
bedankt he, dat is nou net datgene wat ik NIET wil horen chubby!!! Citaat:En de likit zo ophangen dat ie niet tegen een muur aankomt en dat ie dus rondzwiept als ze eraan zit?
Citaat:burgelijk!!! bedankt he, dat is nou net datgene wat ik NIET wil horen chubby!!!

)
NikitaGoGo schreef:Ik ben er dus van overtuigd dat dieren haarscherp de aura's aanvoelen van mensen. Dus spanning bij de mens voelt ook als spanning aan bij het dier. Heb het al zo vaak meegemaakt met mijn honden, door mijn honden heb ik veel mensen leren kennen en de honden vertellen je echt de waarheid. Soms nam ik weleens een hond mee om de mens te leren kennen als ik twijfelde, nou mijn teefje vertelde het me wel hoor door te grommen, te blaffen of juist heel lief te zijn. Wist ik weer of iemand eerlijk en te vertrouwen was.....

Over een weekje zit ze op de 6 maanden dus we zijn al over de helft heen 
En laatst met rijden tijdens het eerste rondje draf voelde ik die buik ook al heen en weer gaan. Daarna had ze hem weer onder controle
Rijden gaat nog steeds lekker. Ik stap meestal op met het idee om eerst te zien of ze zin heeft of niet. Tot nu toe na 10-15 minuten aan een lang teugeltje stappen heeft ze nog altijd aangegeven dat ze meer wil dus dan doen we dat maar 

NikitaGoGo schreef:Ik begin:
NikitaGoGo
Lengte: 1.80m
Streefgewicht: 79 kg
Gewicht op 11-11-2005 86,9 kg
En nu jullie........![]()

Citaat:Flettie - En? Ben ik geslaagd?
yarka schreef:Yarka
Lengte 1.72m
Streefgewicht: 58 kg
Gewicht op 11-11-2005: 58 kg
Ben misschien wat ligt in verhouding tot mijn lengte, maar ik voel me er prima bij. Ik moet alleen opletten dat ik niet meer afval.
Dit is niet gemeen bedoeld naar de mensen die wel willen afvallen, echt niet. Op gewicht blijven is soms ook lastig...
. Ik kan eten wat ik wil, ze komen er gewoon NIET bij. Wat ik altijd gek vind, is dat mensen wel gewoon glashard zeggen "Wat ben jij dun"!!!, en dat er bij dikke(re) mensen altijd omheengedraaid wordt (vaak tenminste) ... Terwijl je er ook best van kunt balen dat je niet wat méér kilootjes weegt ... heb jij dat nooit ?
En dat duurt nog wel even, mjin streefgewicht is 72 kilo met 182. Dus moet nog een kilo of 8 kwijt.... Chubby schreef:De keuring is in januari, de show is in april inderdaad.
Dus er is ook een voederbal voor paarden... Mooi! Ga gelijk ff rondsnuffelen... Ow nee, moet werken
pas geleden stond er een te koop hier op bokt!