Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Goed voor het vertrouwen. Ik ben benieuwd hoe de energetische behandeling is verlopen. Altijd interessant, zulke alternatieve manieren.
Moet wel zeggen dat alle veulentjes meer dan geslaagd zijn bij jullie dit jaar!
Is hier ook broodnodig met mijn pismerrie.. *zucht* Die staart is om te huilen om dit moment. Twijfelde om hem te wassen vandaag maar moest me haasten om een regenbui te ontlopen. Met wat was je zijn staart? Cowboy Magic krijgt de staart hier niet echt wit. Probleem is bij mij dat er ook echt mest in hangt.. Ik heb nu een bus zilvershampoo van de Kruidvat gekocht en ben héél benieuwd hoe goed dat zal werken.
Super knappe foto's! Kan je zo gebruiken voor een paaskaartje.
Mijn nieuwe zadel erop gegooid en rijden maar! In het begin natuurlijk weer heel aarzelig. Ze is weeral hengstig en Boris flipt helemaal zonder haar en loopt dus de hele tijd te hinnikken. Dus moest haar extra aansporen, en dan nog ging ze vooruit in een slakkengangetje. Eens op het pad wou ze niet over die verdomde brug heen
Ze kent dat ding al jààààren. Maar vandaag wou ze écht niet. Het is wel niet de richting dat ze gewoon is.. Maar toch. Besloten om af te stappen. Dan was het natuurlijk niet eng. Opstijgen is gelukkig wel gewoon gelukt, enkel schoof zadel dus helemaal opzij. Mijn andere Trekker ligt wel veel steviger, maar vermoed dat dat komt omdat het al ingereden is + ik reed met mijn schapenvel erronder. Eens we verder reden kreeg mevrouw plots de lente in der bol en begon ze nog te bokken ook. Voor de rest van de rit was het vooral constant hinnikken, dan weer traag, snel, aarzelen, ... Maar eens naar het einde toe was ze echt géweldig. Zo braaf, ontspannen en waren we samen gewoon echt aan het genieten. Superblij dus. Hier een foto met zwarte pretoortjes 

Kaat!
Aahh, de Rosewater heb ik nog niet gebruikt! (Ik heb de Shine in Yellow Out) Heb er wel staaltjes van liggen, dus misschien die eens uitproberen ook 
Ik ben echt uren bezig met de hare. (Zie ook foto, gewoon een hoop bruin/gele slierten op dit moment
) 

hihi

nat maken, shampoo erin, ff intrekken en uitspoelen maar 

Maar tegenwoordig is ons vertrouwen wederzijds groot genoeg om af en toe alleen op pad te gaan. De ene keer verloopt beter dan de andere. Ik probeer wel grote straten te vermijden. Oversteken was met haar het afgelopen jaar een ramp. Ze versneld wanneer we naderen, is niet te houden en crosst de straat over. Levensgevaarlijk. Eén keer deed ik gewoon mijn ogen dicht en liet haar gaan. Wou niet zien of er een auto was.. Er is iets dat haar zo maakt. (Stress?) Er op oefenen is helaas heel moeilijk en bovendien gevaarlijk. Ik heb zo al eens een lesje gepakt, maar na de les deed ze het gewoon weer. Ik ben ook al eens op straat gevallen ja, maar dat was omdat ze was blijven haken aan een dranghek. Zulke dingen gebeuren wel eens.. Maar ach, ik probeer er gewoon altijd van te genieten. Meestal loopt het gewoon wel goed af. Ze is vind ik persoonlijk ook veel fijner te rijden alleen. Dan is ze veel meer gericht naar mij.
. Goed dat je toch nog bent gaan rijden!
?
) 

en even gescheiden van Roos omdat ze iets teveel jut en jul werden en dat heel lastig was als ik met Saar aan het werk was en Roos dan gewoon uit de wei rende
Hopelijk voelen jullie je snel thuis. Succes met wedstrijd waar ga je heen?
Ben wel echt fan van hem!
Super schattig!!

Schattig Maartje!