Mijn klastitularis was enorm blij! Blijkbaar ben ik het lievelingetje van de leerkracht die ik het meest haat I don't get it.. Mààr, heb een 75 voor Frans! Super blij mee! Kon niet geloven dat het mijn rapport was! Heb wel maar een 55 voor wetenschappelijk werk, maar ach, dat interesseert me gewoon niet.. Hoogste was een 90 voor Aardrijkskunde
Ook goed toch? Informatica is wel niet zo moeilijk denk ik Had nog een 89 voor Engels, Wiskunde en nederlands in de 60, Sei in de 70, net als Natuurwetenschappen en Geschiedenis trouwens.
Ben dus met 1 van de meiden met haar en het paard van haar zus gaan rijden tot hier, gewoon zonder zadel. Was heel wat anders dan een brede tinker maar is wel een lekker rustig paard. Haar haflinger heeft exzeem. Nu toen hier aangekomen hun op de weide gezet bij het huis dat ze recent hebben bij gekocht met weide. Naar Jack gegaan en een stukje gaan wandelen aan de hand, we gaan morgen misschien samen gaan rijden (ik met Jack en zij 2) maar dat is nog niet zeker, als ik alleen ga ga ik een 3tal uur weg.
Ik moet mijn paardje 3 dagen missen. Zit in Bakhuizen in Friesland ff lekekr vakantie. En heel veel ruiterpaden hier in buurt niet te zuinig! Wou dat ie op de trailer ging en hier heerlijk rijden in het mooie Gaasterland. Maar goed dat is toekomst muziek . Hij is in goede handen bij een vriendin van stal.
Jess_vH
Geplaatst: 30-06-12 22:21
Naamgenoot , fijn dat het goed bevallen is bij Luna. Mooie foto!
en dappere, sterke avelyn! wat hoop en duim ik toch met jullie mee.
Verder gaat dit topic erg hard. Vandaag een shootje gehad met Grace. Zelf zonder zadel en hoofdstel door het land gegaloppeerd. Kan er nog niet over uit zo gaaf was dat. Dan te bedenken dat ze pas vijf is en onze band zo hecht is. Heb ook het gevoel dat het nog meer kan. Zo heerlijk die band. De foto's krijg ik van de week . als jullie het leuk vinden dan hoor!
Ik ben gisteren nog even wezen rijden met Tinky. Ze was super braaf! Geen enkele keer irritant gedaan. Wat ze wel soms doet is, als ik haar naar de ene kant stuur, ze naar de andere kant gaat Meestal kan ik haar dan wel snel weer omdraaien. Galopje ging wat minder, maar ze hadden het pad gehooid en ze was er al lang niet meer geweest. Dus het was slalom en weer stilvallen. Moeder zei wel dat het pad niet zo simpel was om op te stappen, dus dat zal voor Tinky ook zo geweest zijn.
Volgende week begin ik weer aan mijn vakantiewerkje. Kleine kindjes begeleiden Dit keer gaat mijn broertje ook mee op kamp. Ben benieuwd!
OOHHH gaaf Jess!!! wat is Grace toch ook een engel he, zo makkelijk dat ze is! ben benieuwd naar je foto's.
Denzel was gister voor het eerst stout... hij was onder het draadje door gegaan en stond te kroelen met de buurvrouw haha (pony van een van die zeur kouzen) jammer genoeg hebben die mensen nog prikkeldraad om hun wei, en waren Denz zijn manen niet gevlochten. dus er hingen een aantal haren op het draad.. verder stond hij wel netjes aan onze eigen kant, maar mijn moeder (ik was aan het werk) heeft toch de accu van het stroomapparaat laten vervangen (was ook minstens 7 jaar oud al) . Ik had sochtends nog gevoeld of er stroom op de draden stond, en dat was zo.. maar nu staat er helemaal veel prik op!! hahah dusjaa vanochtend weer voor het werk langs de wei gereden en meneer staat gewoon in eigen weide!! jeeejjj
hlw lekker gereden met 2 vriendinnen, gezellig! en vandaag misschien wel weer
Veel plezier op vakantie Mira.
Leuk Jess, lekker gegaloppeerd met Grace. Heerlijk is dat he, als je elkaar zo goed aanvoelt.
Veel plezier bij Luna!
Goede stroom is wel handig
DeCobvan
Geplaatst: 01-07-12 12:20
hahah jaa, dat is dus het probleempje met het stroom.. Ik voel niet goed of een schok hard is ofniet... probleempje wat ik met ongeval met electriciteit heb opgelopen.. lang verhaal. Ik voel wel een prikkeling als een draad vast pak maar niet de klap of schok.. normaal test mijn moeder het wel of mijn vader. Maarja die zijn ook niet iedere dag op de wei. Dus zodra ik zelf ga, pak ik het draad wel vast om te testen maar ik voel dus niet of er veel stroom of weinig op staat omdat ik geen schrik/pijn reactie heb. dus ik ging er vanuit dat dat ding hard genoeg stond... blijkbaar niet
ajaaa... nieuwe accu erin en volgens moeders staat er nu aardig prik op haha...
Jess ben benieuwd naar de foto's! En kaat, goede cijfers, goed gedaan!
Gister de eigenaar van Spock gesproken, die was weer thuis van vakantie, hadden er zelf ook nog een DA bij gehad (aanbevolen door mensen van de tinkerhoeve in Zenderen). Hij krijgt nu prednison en antibiotica, en dan moet het snel beter gaan.. mag nu ook niets met hem doen, hij had ook al beschadiging in z'n longen.. hoop dat hij er snel weer bovenop is!
ga er morgen en/of overmorgen nog heen nog even knuffelen voordat ik op vakantie ben!
Afgelopen week niet geweest omdat ik teveel ziek was helaas, dus dat wordt veeeeel knuffels komende dagen!
Jess_vH
Geplaatst: 01-07-12 14:24
Arme Spock..hopen dat het een beetje aanslaat. In het verleden ook problemen gehad met invallen en verslechterde longfunctie van mijn vorige paard. Kreeg prednisolonpompje en ab. Sloeg niet echt aan. Ze vermagerde enorm in twee weken. Was gewoon zielig. Va adviseerde toen een longspoeling op de kliniek, maar voordat ik zo iets wilde doen probeerde ik de haard aan te pakken. Buitenstalletje op een rustige pensionstal deed wonderen. maar Spock staat al buiten he.. nogmaals sterkte en hoop dat het aanslaat.
Succes bij Luna Jessica!!
Ben zelf ook erg benieuwd naar de foto's. Zeker omdat ik benieuwd ben of ze de band heeft kunnen vastleggen.
Hihi, ik zie het al voor me echt met een paard de bus in te gaan
Diaz stond er heerlijk bij.. de ruin waarmee ze staat is dikke mik.. ze staan lekker elkaar te kroelen. Ze heeft wel wat meer jeuk dan eerst, dus dat hou ik even in de gaten
ik ben even de foto's aan het uploaden
Miesemuisje
Geplaatst: 01-07-12 15:25
Spock staat al 24/7 buiten inderdaad, dus dat is wel fijn voor hem!