Haha schiet me ent ineens te binnen: Zondag waren wij bij de tinkies in de wei, we wilden ze er net uithalen. komen twee meisjes keihard aangescheurd op de fiets: " Zijn dat jullie paarden? " Ja zijn van ons.. " Ow mogen wij die als verzorgpaard?" Euh.. nee wij verzorgen ze zelf.. Dus neit nodig " Ow.. ze zijn wel mooi zeg.. Ja we zoeken al de hele dag maar niemand heeft iets" Vonden het nog wel sneu ook haha maar ja sorry ze waren 8 en 12 ofzo, dat zie ik niet echt gebeuren.. Wel heel schattig weet nog wel dat ik vroeger ook verzorgpony's zocht
Alleen dat oudste meisje keek ineens heel boos toen we zeiden dat het neit nodig was, dus toen ook maar niks meer gezegd, anders mochten ze best eventjes knuffelen ofzo. Maar goed zelf verpest
hihihihi dat deed ik vroeger ook, en ik heb me wat verzorgt! Je hebt op die leeftijd echt geen idee. Ik reed gewoon dwars door het dorp, zonder zadel of cap en belande dan met paard en al in de voortuin van mijn ouders.... waar ik dan ongelooflijk op me donder kreeg
inderdaad en daar leen ik mijn schatjes niet voor hahahahah
Ik ook wel wat verzorgd vroeger maar ik was altijd heel bescheiden, alleen poetsen en aaien. Toen kreeg ik een enorm verzorgpaard die al weet ik hoeveel jaar niet bereden was. daar moest ik van de eigenaar dan maar even op. Dat beest bokte en deed. Vond het gelijk neit leuk meer, maar ik was 13 ofzo, en durfde toen ook neit zo heel veel te zeggen. Ik was heel verlegen
vruuger.... zucht.... Ik vind je ava nog steeds geweldig! Die koppies!
ow ja, er was een garish baby geboren, ik ga ff zoeken!
ringelberg
Geplaatst: 16-06-09 22:36
ff spammen
2 BB's
ga nu slapen,vanacht is er ook nog een frieshengst veulen geboren,hij heet Felle,moeder heeft alles zelf gedaan,toen wij aankwamen lag hij er al achter,truste
Laatst bijgewerkt door ringelberg op 16-06-09 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
D_Travis
Geplaatst: 16-06-09 22:36
jaaa echt een poppie
leuke foto van de BB's
Grit
Geplaatst: 16-06-09 22:38
Goeieavond, ben duf.......
Vannacht hier ook flink onweer, dus weer een trillend shakend hondje op bed. Toen ik vanmorgen wakker werd, keek ik meteen tegen twee schele oogjes en een blij koppie. Dat is dan weer leuk.
Mallow
Eefje; wat leuk!! Ook fijn voor Denise.
Ellen; mooi foto's (morgen weer met zadel )
En mooie foto's van Faramir!
Ik heb ook het gevoel dat "verzorgsters" meteen al veel willen. Ik was wel wat meer bescheiden en was al snel blij. Dochter van een vriendin vind paarden ook leuk. Dus ik zei "misschien mag ze de shetjes bij jullie tegenover wel borstelen". Antwoord; "daar kan ze op niet rijden". Meisje is 10, als dan borstelen, knuffelen en wandelen niet genoeg is....
BB's liggen lekker genesteld zo
En verder, verder ben ik het een beetje vergeten
snowdon
Geplaatst: 16-06-09 22:39
Ow ik ben nog altijd even penny hoor, rijd Chayenne nu ook zonder zadel, zonder cap en zonder hoofdstel in. Vind ik nog altijd zelf het prettigste. En shetjes heb ik ook om lekker mee te klooien, beetje borstelen enzo
Vanavond op bezoek geweest bij Ryon en Annelot. Zal eens wat foto's plaatsen.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 16-06-09 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
D_Travis
Geplaatst: 16-06-09 22:40
Idd..heb vroeger juist shetjes verzorgd vond het heerlijk,
ik had zelfs "verzorgpaarden" die ergens in een wei stonden, eigenaar nooit gezien, maar dan stond ik aan het draad te aaien. Ja dat vond ik schitterend, hahah maar het stelde niet eens wat voor.
mooie foto's Leon! Doe maar eens, ze is erg snoezig!
Grit
Geplaatst: 16-06-09 22:49
Ik heb tot mijn 13e op shetjes gereden . Kon bijna meelopen.
En ook hier een penny, lekker tutten en gewoon met alleen halster aan op zijn rug zitten. Kan Vince de boerderij over om gras te zoeken en zit ik gewoon lekker te genieten . Vince kent het al en staat mooi stil bij mijn opstapplekje. Want zonder opstapje kom ik niet op zijn blote rug