Ben dus gewoon erg emotioneel geworden na de dood van mijn moeder,als ik dit zo lees allemaal krijg ik gewoon een brok in mijn keel.
Vind ik soms zo kinderachtig,als er iemand een mixer wint op de tv ga ik zitten janken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_janet_ schreef:Ik ben heel hard voor mezelf, maar als ik dan alleen ben... dan barst ik helemaal open.
Sita dan moeten wij maar niet hart in aktie samen gaan kijken. Dan kunnen we daarna flink gaan dweilen, haha
Teuntje111 schreef:Ja, Eefje, idd een kl*te ziekte.. Sterkte.
Liedjes heb ik inderdaad ook wat mee. Dat liedje van Gordon toen, zijn eerste hit, "kon ik maar even bij je zijn" kwam uit, precies rond de tijd dat mijn moeder het slechte nieuws kreeg, kan het liedje nog niet horen..
En bij Kato: time to say goodbye van Sarah Brightman en Andrea Boccelli.. Had dat liedje toevallig in de auto op staan, toen ik naar haar toe reed, vlak voor de dierenarts met erg slecht nieuws kwam.. Had toen het liedje weggedraaid, want het was nog helemaal geen tijd om afscheid te nemen.. Helaas was het niet helemaal toeval dat dat liedje op de radio was denk ik.. En zo ook met het liedje Road to Home van Amy MacDonald, precies daarachteraan komt Caledornia, ook al zo'n betekenisvol nummer, met doedelzak erin..
Edit: rijk zijn we zeker.. Je leert wel waarderen wat je wèl hebt, als je al veel verloren bent..
Maya schreef:Wat voor stokmaat heeft Taffy eik?