Vandaag weer gewerkt.. Morgen nog een dagje en dan ook vakantie!
Heb nog een leuk kerstpakket gehad van mijn bazin. Als blijk van waardering tijdens de drukke tijden dit jaar. Zoals de verbouwing. Een leuke mand, opgevuld met een fles rode wijn, chocoladetruffels, kruidenkaas en zoutjes.. Leuk hoor! Ben dr blij mee!
Was net op stal om Black te gaan wandelen. Zag ik een hoefsmid. Das mooi. Wilde ik een afspraak maken. Ja maar kan nu ook wel hoor. oke doen dan. En de volgende keer gaat ze geweoon met de groep mee. Makkelijk heb ik ook weer een vaste hoefsmid. Daarna werd het nog beter. Sophie (veearts) kwam even langs op stal om een spuit af te geven. Mooi, even gepraat over Black dat ik niet meer naar de kliniek ga en dat het zo goed gaat. Nog een paar tips gehad voor als het iets slechter gaat. En ze vond dat ik goed bezig was met haar. *glim* altijd leuk om te horen. Dat was dan ook weer geregeld. Aan het begin van de ochtend ook de rotdingen geregeld. Nu is het even afwachten tot begin januari en dan gaat het hele spul beginnen. Vanochtend een beetje gereden. Black had niet zoveel zin. Dus niet ze heel veel gedaan. Morgen misschien iets van een buitenritje maken ofzo. En morgen wil ik foto's maken van de mooie wereld buiten. Vandaag wilde ik dat al doen maar mijn batterijen waren leeg . Als ze een beetje leuk zijn (ben nog of altijd een kneus) zal ik er wel een paar plaatsen.
Ik heb nog even met de DA gebelt maar het hondje is nog niet opgehaald. Als het helemaal niet gebeurd is de kans groot dat hij een spuitje krijgt Maar ja, het is ook niet veel meer...
rommulus
Het is zoooo koud, wilde net nog wat foto's gaan maken. Ben van ellende teruggekeerd en zit nu te ontdooien op de bank.. Jemig, ik ben op de Noordpool geloof ik!
Wij vullen dagelijks de flesjes van de konijnen uit een emmer water die in de schuur staat... nou dat water is echt ijskoud en daar gaan we dus met 1 hand helemaal in Dusja.. ik ken het gevoel! (overigens eerst de klompen ijs in de flesjes ontdooien in een jerrycan met heet water haha)
rommulus
Als wij dus water oppompen voor de waterbak, moeten we het eerst ontdooien met warm water... dan gooien we dus water boven in de pomp, dus pomp nat... en dan moeten we nog gaan pompen met een metalen hendel.... waar je hand dus vastvriest als je die te lang vast houdt
Brrrr... ik heb dan nog het geluk van een kraan (die ik wel elke keer helemaal moet in en uitpakken. Vandaag was ie ook nog bevroren, gewoon wachten en toen ging het na een tijdje weer...
rommulus
mwah ben er gister nacht nog op uit geweest met de brom ziek geweest de hele dag op bed s'nachts niet kunnen slapen etc etc maar goed eh tegen de tijd dat ik de eerste 3 km achter de rug had kon ik niet meer voellen of ik nou de gashendel vast had of niet (koppeling was ook moeilijk te vinden en dat met handschoennen) en zodra ik mijn brom stil zette zei ie ga maar lopen ik ben even assen op en neer geweest en tegen de tijd dat ik terug was kon ik zo de uitlaat vast pakken brommetje kon niet warm worden het arme ding
en met die koplamp brr tegen de tijd dat je alle schroefjes los hebt kun je met moeite die lamp er uit tillen vond gali ook wel die kon zijn vingers niet meer om de koplamp krijgen arm ventje en dan nog zo'n miep die naast je staat te zeuren "wil je mijn carsorie wel aan elkaar laten en alleen de koplamp er uit schroeven ???" (hij was zo druk aan het schroeven dat ie zowat mijn voorscherm er af boutte )
maar goed idd liever dit dat die vieze nattigheid mist maakt me niet zo veel uit zo letten mensen wat meer op en worden ze gedwongen langzamer te rijden met dat gladde wegdek en het heeft wel wat
rommulus